Ceren
Bugünü pazar sanmam ve pazartesi çıkması . Hazalın giderken kulağıma fısıldadığı o acıklı sözler ve patronumun sinir küpüne dönmesi . Sonuç olarakta pazartesilerden neden nefret ettiğimin teğidi olmuştu bu olaylar. Hazalların ordan pek takside geçmezdi ama şansım belki şimdi yaver gitmiş olmalıki gördüğüm ilk taksiye atladım. On ,yirmi dakka sonrada deponun ordaydım . Depodaki görevlilere selam verip hızlıca içeri girdim. Kimsenin olmaması şaşırmama neden oldu. Telefonumun saatine baktığımdaysa 12.30 geçiyordu. Erken de gelmemiştim. Ona nazaran bir saat geç kalmıştım. Aşağı kattada kimse yoktu . Arkadan gelen ayakkabı sesleri irkilmemme neden oldu. Arkamı döndüğümdeyse tahmin ettiğim gibi kişiliksiz ares bey gelmişti. Gene ve sessizce .niye sessizce geliyordu yani .
"Çok özür dilerim geç ka-" biranda kolumdan tutup beni hızlıca kendine çekti. Vücuduna çarpsamda duvar mübarek yerinden bile kıpırdamadı. Yüzlerimiz birbirine o kadar çok yakındıki nefesi yüzüme çarpıp izini kaybettiriyordu.
"Bir daha geç kalmayacaksın benim emrimde çalıştığını unutma" evet onun emrinde çalışıyordum ama ben onun zevki için kullandığı kadınlardan olamazdım olmazdımda.
"Özürdilerim geç kaldığım için ve teşekkür ederim dün yardımlarınız için " bişey demiyor ve susuyordu. Bir süre daha öyle kaldık ve kapı sesi ayrılmamıza sebep oldu. O kapıyı açan kimse Allah razı olsun . İçeri yunus ve şevval girdikten sonra mehmet selimle sudede arkasından göründü . Şevval hızlıca aşağı inip bana sıkıca sarıldı . Bi sorun vardı belliydi . Çünkü kapıdan yunusla ayrı ayrı girmişlerdi.
"Selam"
"Ceren mutfağa geçsek " başımla onaylayıp yukarı çıktık bizi farkenden sudede mehmet selimin yanından ayrılıp yanımıza geldi.
* * *
Ares"Ares "
"Memo" memoyla tokalaştıktan sonra yunus'a döndüm.
"Yunus" yunusun dlmış gözleri bana döndü.
"Ares" yunuslada tokalaştık. Ama yunus memo kadar mutlu görünmüyordu . Dikkat etmiştim ki kapıdan girerken şevvalle ayrı ayrı girmişlerdi. Hepimiz deri koltuklara oturduk .
"Yunus iyimisin ?" Yunusun dalıp giden gözleri benle memoyu buldu.
"Buyur "
"Sorumun cevabı ya evet ya hayır olucaktı buyur bu durumlar için kullanılmaz" yunus gözlerini devirip tekrar bana baktı.
"Abi iyi deyil . " bana kalmadan memo sorucağım soruyu sordu.
"Ne oldu lan ?" Yunus iki elini buluşturup kollarını dizine koydu.
"Abi şimdi şevvalle annemleri ziyarete gitti. Yemek yiyene kadar herşey harika gidiyordu. Sonra annem bebek konusunu açtı . Annemi biliyosunuz torun konusunda hassas . Şevval de hassas. Annem gitti ablamı örnek gösterdi . 'Bak şevval yarenin çocukları oldu çok mutlu' -" mehmet selim yunusun lafını bölüp iç geçirdi.
"Valla valide hanım haklı. Şevvalde uzatması-" mehmet selimi uyarıcı tonla
"Sen karışma selim" mehmet selim uyarımı alıp başını salladı. Yunus memoya sinir kusan gözlerini bana çevirdi.
"Sonra abi şevval yaren'i pek sevmez anlaşamazlar . Annem övdü de övdü .annemin böyle bi huyu var. Şevvalde bunu biliyo buna rağmen iyi anlaşırlar. heralde şevval anneme doldu. O günde patladı.'biz şu an bebek falan düşünmüyoruz . Hem daha evli bile deyiliz . Evlide olsak ben bebek şu anlık istemiyorum . Ve yareni de bana baya övdün çok sağolun ama yaren zerre kadar umrumda da deyil .' Aynı bu sözleri anneme kustu. Sonra ağlayarak evden çıktı. Eve geldiğimizde de benimle konuşmadı bu bi kaç gündür koltukta yatıyorum lan " memo başını sağa sola sallayıp
"Abi çok vahim durum valla bir kere biz de yaşadık. koltukta yatmışın en azından sen ben beton yerde yattım . " mehmet selimi ayağına vurarak uyardım .üçüncü uyarımda girişicektim .
"Olur yunus böyle şeyler sıkma canını" yunus başını sallayıp ayağa kalktı.
"Bira alıcam isteyen varmı ?" Mehmet selim bana baktıktan sonra elini kaldırdı. Mehmet selime ters bi bakış attıktan sonra elimle 'bana da getir ' işareti yaptım.-----------------------------
Evet ponçik okurlar vote ve yorumlar az gibi arttırsak mı acaba ? 20. Bölümde beni en çok destekleyip ,vote verip , yorum yapan ponçik dinazor okurlarımı etiketliyip itaf edicem 20. Bölümden sonra bölümler daha uzun olup daha fazla zaman alacak gibi. Ama olsundu . 😊 sizin için geliştirmeye çalışacağım birde kitap kapağı tasarımı için önerdiğiniz birileri varmı acaba ?
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Aptallar Içindir #Wattys2016 (Düzenleniyor)
Teen FictionAşk aptallar içindir ceren icin felsefe haline gelmis bu soz onun hayatini degistirip askin sadece beceremeyenlere aci haline getirdigini gorebilecekmi ? Herseyden bi haber yasayan ailesini bile görmemis sadece 1 kardesini bilip onu baba,abi gibi go...