24.ilk öpücük

133 35 17
                                    

Ceren

"Kızlar biraz abartılı olmadımı sıkıyor "

"Omega çok güzel olmuşsun "

"Omega ne sude ? "

Aresin beni kızların yanına yollamasıyla kızlardan kokteyl için beni giyidirmeleri bir oldu. Ve merak edilen o soru üstümde ne var ? Erkekle kızın telefon konuşmları gibi oldu üstünde ne var sorusu .

Kokteyl için uygun ama benim için abartılı bir kıyafet.

Göğüs ve sırt dekolteli diz kapağımdan dört parmak kısa parlak saks mavisi bir elbise.

Belki de böyle şeylere bana ters olsa gerek.

Merdivenleri yavaş yavaş inmemle bütün gözler beni buldu.

"Ooo kuzen çok güzel olmuşsun" yunusun iltifatına karşı tebessüm ederek karşılık verdim.

Üzerimde olan gözler aresin çıkıyoruz uyarısıyla kapıya yöneldi.

" yunus ve şevval siz siyah arabaya selim ve sude kırmızı ben ve ceren beyaza bineceğiz . En önde ben gideceğim arkadan yunuslar en son da selimler gelecek . Dikkat çekmemek için . Şevval ve sude kulaklıklarınızı arabada takın . Efe ve batu depodalar . Hepiz ayrı ayrı olacağız . Şevval ve sude efe sizi yönlendirecek. "

Aresin yönlendirmesiyle herkes arabalara dağıldı. Aklımda tek bi soru vardı. Yalan benim aklımlda tonlarca soru var. Adamı kendimize nasıl çekeceğiz?

* * *

Herkes arabalara bindikten sonra areste batu ve efe ye bi kaç birşey dedikten sonra arabaya binip motoru çalıştırdı.

On dakikalık sessizliğin ardından merakım ortamın havasını değiştirdi.

"Adamı nasıl kendinize çekeceksiniz?" Ares gözlerini yola dikmiş bi şekilde soruma hafifçe sırıtarak cevap verdi.

"Adamın dikkatini dağıtacaksın." Ben? nasıl ? Daha topuklu ayakkabıyla yürümeyi beceremeyen ben . Adamın dikkatini nasıl dağatacaktım ?

"Ben ve adamın dikkatini dağatmak" ares pis sırıtışını eksik etmeyerek sözlerimi tekrarladı.

"Sen ve adam dağıtmak " bana ihanet eden gözlerimi ondan alamıyor hatta devirmem gereken sırada deviremiyordum.

"Nasıl yapacağım ki ?"

"Cilveyle " sırıtışı giderek yoğunlaşarak gözleri bir an beni bulup sonra tekrar yola döndü.

Kafamı cam tarafına çevirip gözlerimi yoldan geçip giden arabalara diktim.

"Benden kaç yaş büyük?" İstem dışı çıkan sorum ağzımı elime götürüp tekrar saçma bi soru sormamak adına önlemeye çalıştım. Aresin pis sırıtışı aksesuar gibi hâla yüzündeydi.
Olsundu gülüşü bile tatlı.

"55 vardır. "

Hayatımı mahveden bu beş sayısına selam olsun. Bilmem kaç yaşında ki adama cilve yapıp onu kendime çekicem sonra işi ares halledecek he o iş zor biraz.

"Neden ben ? Neden şevval veya sude deyil ? " sorumun cevabını bildiğim halde tekrar soran bana da selam olsun.

" aynı şeyleri kırkıncı kez tekrarlatman sinir bozucu. Son kez diyorum. Sence kuzenin veya mehmet selim izin verir mi buna ?"
Çok haklısın aresçim benim bu gereksiz beynim üretto dilimde tekrarladı bütün suç gereksiz beynimde.

Aşk Aptallar Içindir #Wattys2016 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin