23.görev

107 36 26
                                    

Ceren

Sabahın ilk ışıkları gözlerime vururken sinirle güneşe sövdüm "güneşten nefret ediyorum "
Yorganı hızla üstümden çekip yatağın dışına fırlattım. Yattığım yerden doğrulup yatağın üstünde bağdaş kurmuştum. İki gündür aklımda bir türlü çıkmayan beynimin ücra köşelerinde kendine yer edinmiş o kötü olay aklıma takıldı. Aresle öpüşmemiz yada şöyle mi demeliyim onu öpme girişimim.

"Aptalsın kızım sen aptal. Katıksız malda olabilir veya içi bişmemiş kek. Of yemin ederim ya . Ah kafam" aptal olduğumu kabullenirken bu sarfettiğim sözleri elimi kafama vurarakta tescilliyordum.

"Adamın dudaklarına yapıştım sülük gibi"
Olay benim üzüntü duygusunun üstüme çökmesi ve aresin dudaklarına yapışmam aslında biranında etkisinde olmuş olabilirim .

Aresle O gün ki yaşadığımız olaylar film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu.

Evet belki aptaldım ve adamın dudaklarına anlamsızca yapıştım ama şu vardı ki hiçbişey yoktu ben tam bi aptalım.

Dünden beri beynimin o günü hatırlamasıyla biran kulaklarımdan akıcağını hissediyordum.

En son utancımdan elimdeki birayı yere düşürmüş ve beyaz zeminin biranın sarı rengiyle bürünmesine sebep olmuştum.

Utanmaktan gebereceğimi sandığım bir anda da çabucak terk ettim odayı. Bu olay üzerinden 2 gün geçmesine rağmen ne doğru düzgün iş yapabilmiş ne de aresin yüzüne bakabilmiştim.

Bakmamam da gerekti zaten . Telefonumdan gelen titreşim sesleri irkilmeme neden oldu.

Yatağımdan kalkıp Komidinin üstünden aldığım telefonumun kilidini hızlıca açarak gelen mesajlara girdim.

Çoğu hazaldan biri şevvalden biride aresten gelmişti. Ne ares mi ? Hazalın ve şevvalin mesajlarını es geçerek aresinkine baktım .

' saat 3 te burda ol ' önemli birşey sanıp biranda hayal kırıklığına uğramanın etkisinde kalmıştım . Hazal kızım ne bekliyordun sana 'ah o dudaklarını öpmem gerekti veya seni özledim ' demesini .

Saat sabahın 9 ' ydu . Ve ben işe yetişebilmek için dün dizimden fedakârlık yapıp erken uyumuştum. Sinirle yatağa fırlattığım telefona özür diliyen gözlerle bakakalmıştım. Çünkü telefonum değerli .

Üstümdeki pijemalardan kurtulmak için kendimi kıyafet odama attım .

* * *

3 ' e daha çok vardı. O yüzden üstüme göbeğimi gösteren sarı sıfır kol tşört ve kısa tayt giyidim . Aslında böyle bile gidebilirdim yani zaten mutfak işi yapıyorum. Odada duran boy aynasında saçlarımıda tepeden toplayıp topuz yaptım.

Kıyafet odasından hızlı bir çıkış yaptıktan sonra odamda yatağımın üstüne attığım kıymetli telefonumuda aldım ve odadan çıktım. Eren hazalın evinde kalıyordu. Ne yaptıklarını düşünmek bile istemiyorum.

Oturma odasına geçip üçlü koltuğa gelişi güzel yayıldım.

Elime aldığım kumandaylada televizyonda kanal sörfü yapmaya başladım.

Sevdiğim ve dün kaçırdığım dizinin özeti veriliyordu. Kumandayı orta sehpanın üstüne bırakıp dikkatlice dizimi izlemeye başladım.

Itiraf etmeliyim ki dizi falan izleyemedim.

Aklım o aptal öpüşme girişimindeydi. Büyük ihtimmalle ki ben öyle umuyordum biranın verdiği sarhoşluk etkisinde kaldığımdan
Ve bu aralar fazlaca üstüme gelen duygu yoğunluğundan kendimi kaybedip öyle bi girişimde bulundum.

Aşk Aptallar Içindir #Wattys2016 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin