Capitolul 6
Augustin Ozera
„Negare"
***
De îndată ce opresc maşina în baia de mulţime, o simt pe Christina ridicându-se din poala mea, în timp ce-mi dau jos materialul negru de la ochi şi se loveşte de tavanul maşinii. Trece peste schimbătorul de viteze şi se face comodă în scaunul pasagerului, frecând locul vătămat. Mă întorc îngrijorat spre ea, să văd în ce stadiu e şi de îndată ce-mi deschid buzele, spun:
― Eşti bine?
― Ar trebui să ieşi, nu-i lăsa să te aştepte, vine şi răspunsul ei, deşi mă aşteptam să-mi spună cu totul altceva. Sunt bine! continuă să-mi spună şi îşi forţează un zâmbet către mine, dar nu o prea cred.
De ce mă minte? Inspir adânc apoi deschid portiera şi ies, cu un zâmbet pe buze, aşa de faţadă mai mult, deşi cu gândul la micuţa mea, în baia de mulţime ce mă aclamează şi mă felicită pentru cursa din seara aceasta. Pot să spun că a fost o cursă pe cinste, deşi tot nu mă înţeleg de ce o numesc pe Christina, micuţa mea. Nu e nimic pentru mine, dar nici nu ţin sau să fiu îndrăgostit de ea ca să o alint. Drace! Înainte să-mi revin în simţuri, mă trezesc cu buzele Oliviei peste ale mele şi cu limba sa în gura mea, însă, felul în care mă sărută nu se compară deloc cu felul în care sărută Christina. Buzele Christinei sunt moi, numai bune de sărutat, fără pic de ruj pe ele, cu o tentă de gust de căpşune ce mă înnebuneşte într-un animit fel în care nu m-a înnebunit nicio altă fată, până acum. Până la ea. Ce naiba îmi face fata asta? O prind pe Olivia de braţe şi mă desprind din sărutul ei neaşteptat, apoi îmi şterg rujul de pe buze, începând să mă cam scârbească asta. O privesc încruntat şi pot să jur că nu mă aşteptam ca să o văd aici. Nu după ceea ce s-a întâmplat ultima dată şi mai ales că ea ar fi trebuit să fie plecată din New York. Mă priveşte bosumflată, dându-mi un impuls nebun de a-mi da ochii peste cap, dar îmi reprim dorinţa aceasta şi aştept să văd ce vrea de la mine.
― Ce ai zice dacă m-ai scoate undeva, acum că ai câştigat cursa şi aşa te revanşezi şi pentru data trecută, îmi spune, în timp ce trasează linii circulare pe pieptul meu. Iar după aceea primeşti un tratament mai special, exact cum îţi place ţie, continuă să-mi spună, lingându-şi în acelaşi timp şi buzele.
De data aceasta îmi dau ochii peste cap şi-mi întorc privirea fix în momentul în care Christina iese din maşină şi-o surprind, uitându-se haotic prin mulţime. Pe cine caută? Îmi mijesc mai bine ochii şi observ lucrurile din braţele sale şi nu înţeleg ce vrea să facă. Nu cumva vrea să plece? De îndată ce privirea ei o întâlneşte pe a mea, mă trezesc din nou cu buzele Oliviei peste ale mele şi nu înţeleg de ce dracu mă sărută din nou, deşi tind să cred că din cauza Christinei face asta. O prind de braţe şi-o dau jos de pe mine, strâmbăndu-mă.
CITEȘTI
Legături Predestinate ( #1 Seria Trandafirului)
RomanceAm republicat povestea pentru a putea fi citită gratis până când versiunea finală va fi publicată la EDITURA ROYAL INK BOOKS Seria Trandafirului (fosta serie Iubirea mi-a salvat viata) Finalizat ! #Prima postare: Iulie 2016 #1 Romance Winner © Toat...