Conținut... Synopsis "Legături Predestinate"

12.6K 394 27
                                    

Dragoste/Acțiune/Dramă/Mister/Suspans/Comedie/Erotic Romance


WARNING

Cartea conţine scene 18+ explicite

Limbaj obscen, cât și alte detalii de natură emoțională, ce pot afecta cititorul.



"Legaturi Predestinate" Vol.1 al Seriei "Iubirea mi-a salvat viata"

______________

"Cu un trandafir s-a făcut o promisiune...

"Cu un trandafir s-a făcut o promisiune

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

... şi tot cu unul te voi lega de mine"

_____________

Synopsis

Fiind încă de la o vârstă fragedă o membră a unui iad preconceput de către familia sa, Christina Hera își creează un scut de apărare împotriva tuturor răutăților din jurul ei, fără să lase pe nimeni să îi afle cele mai adânci dureri, ce încep ușor-ușor să o macine și să își pună amprenta bine definită asupra fizicului ei.

Dar totuși, o singură clipă face ca acest scut să-i fie invadat și astfel, schimbând în totalitate regulile iadului, Christina pășește neștiutoare, pe un teren pavat cu obstacole, ce sunt învelite în straturi considerabile de sânge și persoane nevinovate.

Însă, totul se învârte în jurul motivului pentru care Christina învață să sară peste probleme, să devină mai puternică și să privească totul dintr-o altă perspectivă, Augustin Ozera.

Ajungând să-l cunoască în adevăratul sens al cuvântului și astfel să înceapă să își dezvolte sentimente puternice pentru el, Christina crede că tot ce se va întâmpla îi va prii, dar i se dovedește contrariul o dată cu apariția unor persoane crezute demult dispărute, ce au revenit acum cu forțe noi și pregătite să distrugă tot ceea ce le stă în cale.

Raiul făcut până în acel moment începe să se blureze și să lase loc unor umbre demonice, ce învăluie întreaga viață a celor doi, iar o dată cu acestea, un joc diversificat ia contur în jurul focului pe care toți îl doreau stins, încă de la prima scânteie.

__________


COPYRIGHT


Nota Autor:  Toate drepturile îmi sunt rezervate mie, Carolina Hills.

Titlul povestii este original si inventat. Preluat pentru alte carti care nu-mi apartin, vor fi raportate conform legii.

Continutul povestii este original bazat pe imaginatia mea, documentare, experiente si gandurile mele.

Copyright © 2016 karolynadoll

All rights reserved.


Nicio parte a "Legături Predestinate" nu poate fi reprodusă, distribuită sau transmisă sub nicio formă sau prin orice mijloace, inclusiv fotocopiere, înregistrare sau alte metode mecanice electronice fără permisiunea scrisă prealabilă a celeilalte/editorului karolynadoll ( me ), se așteaptă în cazul cotațiilor scurte în revizuiri critice și în anumite alte utilizări necomerciale permise de legea dreptului de autor. orice încălcare a acestui drept de autor se PEDEPSEŞTE PRIN LEGE.

_____________

Legături Predestinate ( #1 Seria Trandafirului)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum