Postupom času, keď človek zistí, že na istú osobu myslí dennodenne je to znak toho, že je tá osoba pre toho človeka výnimočná.
Ja takú osobu poznám. V mojej hlave skoro neustále. Tá osoba sa volá Tomáš. Tomáša poznám od prvého ročníka základnej školy. Boli sme a aj sme spolužiaci pretože spolu chodíme aj na strednú školu. Počas tých jedenástich rokoch čo ho poznám, som ho spoznala dostatočne nato, aby som zistila aký je. A aký je? Je to chlapec s viac než zdravím egom. Ani sa mu nečudujem-išla po ňom a aj ide polovička školy čo znamená skoro všetky dievčatá. Síce nepočítam koľko dievčat mal ale marí sa mi asi päť. Na rozdiel odo mňa- ja som mala len jedného chlapca ale nefungovalo nám to. No ale trochu aj o mne. Volám sa Adela a skoro o dva mesiace mám 17 narodeniny. Mám sivo-zelené oči a svetlo hnedé vlasy po ramená a sestru ktorá sa volá Elena(voláme ju El) a je maximálne otravná. A teraz moje kamošky. Mám päť kamarátok, ale kvôli strednej sa s nimi veľmi nestretávam. Až na moju najlepšie kamarátku Nelu, s ktorou chodím na rovnakú strednú školu. Čo sa týka kamarátov mám ešte jedného kamaráta. Volá sa Denis a je úplne super. Spoznala som ho až na strednej ale mám pocit akoby som ho poznala celý život. Fakt si super rozumieme. Vlastne o tom, že som zamilovaná do Tomáša vie len Denis a Nela. Nikomu inému som to nikdy nepovedala. Neverím každému a preto aby som si s niekym rozumela tak si to musí zaslúžiť.
Je ťažké pozerať na Tomáša s inými dievčatami, ale mám pocit, že som si na to už aj zvykla. Musím uznať, že to bolí. Ale keď sa na mňa pozrie tými jeho očami som najšťastnejšia na svete. A jedna z vecí čo ma na ňom priťahuje je to že je hudobník. Hraje na gitaru a klavír. A aby toho nebolo málo vie ešte aj spievať. Neraz svojím priateľkám spieval zamilované piesne. Po takomto momente túžim od kedy ho poznám. Len si to predstavte: pozerá sa vám priamo do očí tým jeho zamilovaným pohľadom, hrá a spieva na gitare romantickú pesničku a vy sa pri tom rozplývate. Rozbehnete sa za ním, pobozkáte ho na jeho mäkké pery a užívate si jeho prítomnosť. Mne sa také veci nedejú...........
Dúfam že som vás touto prvou časťou neodradila, a že pre Vás nebola príliš nudná. Nemienim mať také nudné všetky časti tak dúfam, že si budete čítať aj ďalšie diely.
YOU ARE READING
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...