Práve sme došli domou s prehliadky domu a mne sa pozdáva. Tomáš je z neho tiež nadšený a nieje ani prehnane drahý a je v ňom aj výbava a to je super. "No si s tým domom spokojná láska?" spýtal sa ma Tomáš a doniesol mi šálku kávy. "Vieš že aj áno." odpila som si z horúceho nápoja. "Chceš ešte niečo pozrieť alebo berieme toto?" s vážnym výrazom v tvári sa ma spýtal. "Viem že je to na rýchlo a že sme zatiaľ videli len tento dom ale som pripravená ho kúpiť." odhodlane som mu odpovedala. "Presne! Som toho istého názoru. Tak berieme ho? Nebudeš to ľutovať?" pre istotu sa ma opýtal a ja som len pokývla hlavou na znak súhlasu. "Fajn. Idem zavolať tomu pánovi čo nám ten dom ukazoval." zobral mobil a odišiel do spálne. "Páčil sa ti ten domček kde sme teraz boli?" spýtala som sa Alex. "Aňo mami." zvýskla.
" Super máme ho!" zkričal Tomáš a pobozkal ma. "No to je super!" zkričala som aj ja a Alex na nás vydesene pozrela. "Budeme sa sťahovať Alex." oboznámila som ju so situáciou a zobrala som ju na ruky.
"Ahoj. Máme ten dom čo sme dnes boli pozerať. Sťahujeme sa." zakričala som Nele do telefónu.
"Tak to je super. Máte to ďaleko od centra?"
"Celkom ale to nevadí."
"Teším sa aj za teba. A kedy sa sťahujete?"
"Dobre že hovoríš ešte neviem. Ale dúfam že tak do týždňa už tam budeme."
"Super."
"A vieš čo je ešte lepšie? Skoro všetko je tam zariadené. A ešte som sa ťa chcela opýtať že ako si na tom s bábätkom? Nezájdeš dneska k nám?"
"Zájdem ale ešte ideme s Denisom k doktorovi na prehliadku."
"Dobre čakáme vás."
"Adela. Ja letím do práce. Mám voľno len na pól dňa. Ahoj." vášnivo ma pobozkal. "Dneska pokračujeme s bábätkom tak buď pripravená." buchol ma po zadku. "Dobre. Ahoj ty blázon." zakričala som za ním a zavrela som dvere.
"Mami papať." kričí Alex po celom byte. "No poď papať. Zachvíľu tu je teta Nela a ujo Denis "
"Jeeej." zatlieskala jej maličkými ručičkami.
"No konečne. Ahojte." vyčítala som im keď konečne dorazili. "Ahojte. Tak prepáč že sme museli čakať." pretočila očami Nela a posadila sa na gauč. "Ani netušíš čo sme sa dneska u doktora dozvedeli." začal Denis. "No dúfam že je všetko v poriadku." strachovala som sa. "Áno všetko je v najväčšom poriadku." prehovorila Nela. "Čakáme dvojčatá." celý vysmiaty oznámil Denis. "No tak to je teba novinka." usmiala som sa na nich naliala som im vodu do pohárov.
"Už som doma. Prosím ťa zohrej mi jedlo som brutálne hladný."
"Už!" zakričala som na neho.
"Ó ďakujem. Alex už spí?"
"Áno už spí. Vieš čo?"
"Určite neviem."
"Nela čaká dvojčatá."
"Čože? Vau tak to je super. Bude to sranda. Som zvedavý na koho sa budú podobať. No najem sa osprchujem sa a idem k tebe." pobozkal ma.
"Dobre budem v spálni." žmurkla som na neho a zasmiala som sa.
"Zlatko? Už som osprchovaný." prišiel ku mne a začal ma bozkávať. Ja som mu bozky oplácala. Zvalil ma na posteľ a začal ma bozkávať vášnivejšie. Postupne mi začal dávať dole oblečenie a ja som mu stiahla nohavice........
No takže to bude asi jedna z posledných častí. Zrejme. Možno napíšem ešte tak 10 častí maximálne pretože za chvíľu začína škola a nebudem mať na to čas. Ale aj tak ďakujem za vite a za to že to čítate. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...