Mala som krásny sen, aj keď si len ťažko pripústím že bol naozaj dokonalý. Dúfam že Tobias nevie čítať myšlienky, lebo by sa ho to dotklo. Snívalo sa mi že som bola s Tomášom. Hm musím na neho prestať myslieť. Sranda ako za 5 sekúnd vám prejde hlavou toľko vecí. Práve som sa zobudila. Ahaaa toto vážne nieje moja izba. Veď predsa včera mala Nela oslavu. Tipujem že vedľa mňa spí Tobias. Mala by som si ho omrknúť. "Do riti! Nie nie nie! Sakra! Jak sa to ....? Do pekla!" začala som kričať, ale nie až na toľko aby ma počul celý dom. Viete čo? Áno vedľa mňa nieje Tobias, ale Tomáš. "Čo kričíš?" skríkol na mňa ale to ešte nevedel že som to ja. "ÁÁÁÁÁ! Do riti veď mňa Tobias zabije!" sklonil si hlavu a dal si ju do dlaní. "Prečo by ťa zabíjal keď sa možno nič nestalo. No dúfam, lebo ja si nič nepamätám." zúfalo som si prehrabla vlasy. "No....... Ale ja si presne pamätám čo sa stalo. Do kelu! Jak som to mohol tak posrať!" vystrašene som na neho pozrela a vzápetí som hodila očkom aj na zem kde bol obal od kondómu. Ale veď to musí znamenať že to nebol sen, ale vážne som sa ním vyspala! "Čo sa stalo? Čo o tom vieš?" spýtala som sa ho a ukázala na obal od kondómu. "Chceš počuť celú pravdu?" pokývla som hlavou na znak súhlasu. "Ale asi sa budem červenať a cítiť dosť trápne." ešte nervóznejšie ako ja si prehrabol vlasy. "No hovor lebo ťa nezabije Tobi ale ja!" mierne som zvrieskla."Tááák. Začalo to v asi piatom ročníku keď som sa do teba beznádejne zamiloval. Ale myslel som že by si so mnou nikdy byť nechcela, pretože si bola ku mne vždy odmeraná. No a tak sa to so mnou ťahalo roky a až teraz som sa ťa chcel spýtať či by si so mnou nebola- preto som s tebou robil ten projekt. Ale vyskytlo sa to video a pochopil som že ak k tebe budem hnusný tak vy si sa aj ty ku mne začala tak správať a že by som sa od teba odmiloval ale nedalo sa to. No a to včera. Bola si dosť opitá no a tak trochu som to chcel využiť keďže sa hovorí že vo víne je pravda a opýtal som sa ťa tiež pod vplyvom alkoholu(aj keď som realitu celkom vnímal) spýtal či sa so mnou vyspíš no a tak sa to stalo." dohovoril svoj monológ a znova dal hlavu do dlaní. Takže on je do mňa celý ten čas zamilovaný? ÁNO! Ale čo s Tobiasom mám mu to povedať. Je to čudné lebo som mu hovorila že mu nič zlé neurobím. Sme spolu už necelý rok. Bol som mnou ešte keď som mala 17. a teraz mám 18. Nemôže sa to dozvedieť. "No, možno by som ti aj ja niečo povedala ale, asi nechcem aby si to vedel. Ok asi by som mala zavrieť hubu." v rozpakoch som povedala. "Ale prosím ťa ja som sa strápnil dosť." skonštatoval so smiechom a otočil sa ku mne. "Radšej nie." poznamenala som ale to sa ku mne približoval a šiel ma pobozkať, ale kde sa vzal tu sa vzal vo dverách stál Tobias vo chvíli keď ma Tomáš pobozkal. "Čo sa to tu deje? Ty si...... ty si mi pretiahol dievča?!" zakričal a ukázal na ten slávny obal od kondómov super! "Ja .......neviem ako sa to mohlo stať." postavil sa Tomáš. "Bola som pitá a fakt nič si nepamätám. Vážne." pozrela som mu do očí. "Áno? a ako mi vysvetlíš vaše oblizovanie pred pár minútami?!"spýtal sa vreskom, fľofol na mňa odišiel z izby. Ja som sa za ním rozbehla a snažila som sa mu dohovoriť a on mi odpustil so slovami. "Prepáč som len debil, ktorý si myslel, že ho bude milovať dievča, ktoré miluje niekoho iného. Pre mňa a pre teba bude lepšie keď to ukončíme. Nenapadlo by mi že by som sa do teba zamiloval, keď ti budem pomáhať toho kreténa vyprovokovať. Prepáč, ale mal by som si nájsť dievča, ktoré ma bude milovať tak ako to chcem a že ju tak budem milovať aj ja. Ale chcem aby sme ostali kamaráti, mám ťa rád a viem že si super dievča." usmial sa, dal mi pusu na líce a odišiel.
YOU ARE READING
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...