Páve došla Nela aj s tými papierami čo mala dať Tobiasovi na podpis. "Trochu najprv vyvádzal ale nakoniec som ho presvedčila."
"Tak to muselo byť hrozné. Potrebujem s nimi ísť do mesta. Tomáš je v práci. Postrážiš Alex?"
"Ani si mi nepovedala že ho po tom pohovore zobrali." zachmúrila sa na mňa Nela. "Vlastne je tam ešte len druhý deň."
"Prečo pracuje až teraz keď ten pohovor bol pred dvoma týždňami?"
"Potrebovali najprv spraviť nejaké papierovačky či čo." prevrátila som oči.
Som doma. Práve som odomkla dvere. Nela aj s Alex zaspala. To som zvedavá ako dlho už spia. No nič. Každopádne tie papiere sú popodpisované. Dúfam že sa Tobias spamätá. "Nela. Haló. Nela." šeptom som ju budila. "No...?" zamrmlala. "Vstávaj už som, došla. Ako dlho už spíte?" opýtala som sa jej keď konečne otvorila oči. "Asi hodinu." sadla si na posteľ. "Niekto zvoní idem otvoriť."
"Čo ty tu?" prekvapene som pozrela na Denisa, ktorý stál pred dverami. "Ahoj ty si už tu?" sklamane sa opýtal. "No asi tu bývam tak by som tu mala byť." prekrížila som si ruky. "Ale stále neviem čo tu robíš ty?" "Ahoj Denis!" dobehla Nela. "Aha..... Tak to už chápem." pokývala som hlavou. "Chápeš čo?" zaskočene na mňa obaja pozreli. "Nič. Alebo. Nie nič." poznamenala som. "Nie sme spolu." snažila sa Nela zapierať. "Myslím že by sme jej to mali povedať." skonštatoval Denis. "Počúvam." usmiala som sa na nich. "Dobre. Sme spolu." prikývla Nela. "Čo? Ja neverím. Kedy ste mi to chceli oznámiť?! A ako dlho? A čo Marko Nela?" zvedavo som sa pýtala. "S Markom som sa rozišla asi pred mesiacom ale nechcela som to rozoberať pred tebou lebo toho máš veľa a s Denisom sme spolu asi tri týždne."
"Tomáš!" rozbehla som sa k nemu. "Čo sa deje? Za normálnych okolností by si sa ku ne tak nerozbehla."
"Vedel si že Denis je s Nelou?" vysmiata som sa ho opýtala. "Konečne ti to priznali?" ja som na neho len zaskočene pozrela. "Ty o tom vieš?" on si len vydýchol. "Raz som ich videla sa bozkávať v meste. A potom som ich donútil my to priznať. Ale už to priznali aj tebe takže to asi bude vážne." zasmial sa. "Tak super.....Večeru máš na tanieri." ukázala som na dvere od kuchyne. "Ďakujem láska." povedal a pobozkal ma.
Tak tu je ďalšia časť. Tak narýchlo som ju písala. Dúfam že nieje príliš nudná. Ďakujem za vote aj za to že to čítate. :)
ESTÁS LEYENDO
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...