Po tom ako som videla jeho smutný výraz mala som chuť sa za ním rozbehnúť a objať ho. Ale uvedomila som si že pokiaľ o mňa nemá záujem na toľko aby sa pokúsil so mnou byť nemá to šancu. Každopádne chodím s Tobiasom, ktorého mám veľmi rada. Po tom mesiaci chodenia s ním mi prirástol k srdcu.
No dneska mám narodky a je voľno čiže super deň-je sobota. Celkom pekne mi to vyšlo. Volá mi Tobias. "Áno Tobi?" ozvala som sa s nadšením v hlase. "Všetko najlepšie k 17. narodeninám princezná. Mám pre tebe malá prekvapenie." povedal tajomne. "Prídem po teba o 13.00?" usmiala som sa do telefónu. "Dobre čakám ťa. Ahoj idem sa radšej už pripravovať aby som to stihla. Povedala som trochu roztržito. "Dobre haha ahoj." zasmial sa a zložil. No super lebo je už 12.15 a ja neviem čo na seba. Sakra! Dobre. Zoberiem si čiernu sukňu nad kolená, na nohy podkolienky, tielko, na vrch svetrík a ešte čierne tenisky. No oblečenie by bolo. 12.30 to stíham vlasy a namaľovať sa. Okay. Už je 12.50. Idem sa už obuť lebo mi Tobias volal že už vyráža. Už zvoní. "Ahoj!" rozbehla som sa za ním a pobozkala som ho. On mi bozk opätoval a chytil ma za ruku. "Kde ma ťaháš?" rozosmiato som sa spýtala a on sa len usmial a povedal že k prekvapeniu. Išli sme na lúku neďaleko môjho domu. "To je krása! Wau! Ďakujem!" pobozkala som ho a objala ho. Na lúke bola rozložená deka, na ktorej bolo položené šampanské a jahody v čokoláde. Okolo deky boli nahádzané lupene ruží a na maličkom stolíku boli sviečky a krabička zrejme s mojím darčekom. Ešte raz som ho objala a dala mu pusu. On ma potiahol na deku a pustil mi pesničky od môjho idola Justina Biebera. Neverím nasťahoval si do mobilu Justinové pesničky len kvôli mne. a to som ho musela pobozkať zas. On sa len spokojne usmial a dal mi do úst jednu jahodu a nalial šampanské. "No, je čas na to najdôležitejšie." povedal a zobral si krabičku zo stolíka. Vybral z nej retiazku zo srdiečkom a dal mi ju na krk. "Trochu ma mrzí, že ma asi nikdy nebudeš milovať ako toho Vola, (zasmial sa) ale chcem aby si vedela že ťa mám úprimne veľmi rád a dúfam že máš aspoň trochu rada z toho ako ťa mám rád ja." Povedal a ja som mala chuť sa rozplakať. Bolo to veľmi dojímavé. Pobozkala som ho zo slzami v očiach a objala ho. "Prečo si myslíš že ťa nemám rada na toľko ako od mňa očakávaš? Vieš keby mi na tebe nezáležalo tak by som to s tebou nevydržala a nebola by som s tebou. Chcem ti povedať, že keby tu nebol Tomáš milovala by som teba." povedala som a všimla si že ja Tobi má v očiach slzy. "Vieš, ale ja ťa ľúbim bojím sa že ty mňa nikdy nebudeš. Ale aj tak s tebou chcem tráviť všetky voľné chvíle čo mám. Milujem ťa." šepol a dal mi pusu do vlasov.
Tak dúfam že sa Vám aj táto časť páčila. Chcela som pôvodne túto časť nepísať inak ale omylom sa mi vymazala. Ďakujem že to čítate.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomansaPríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...