Volá mi Nela. "Ty si kde zmizla? A kde máš veci do riti?" Tobias im zrejme nič nepovedal alebo sa ešte ani nevrátil domou. "Mala som ti dať vedieť ale nejako som sa k tomu nedopracovala. Dala som robiť tie testy no Alex je Tomášova. Samozrejme že by som len kvôli tomu neodišla ale zistila som že ma Tobias podvádza už asi mesiac. Nemohla by som to tam vydržať. A som u Tomáša doma." päť minút ticha. "Ty tam ostávaš bývať?" zazkočene sa my opýtala. "Áno ostávam. Neostanem s niekym koho nechcem a nemáme žiadne závezky a k to všetkému ma aj podvádza." "Asi máš pravdu. Budem končiť práve mi došiel nevlastný braček. Idem ho vyspovedať." a zložila. "Nemôžem uveriť že ťa konečne mám. Teda vás obe. Milujem ťa. No a preto že ťa milujem som chcel jednú malú otázku." "Počúvam." prehodila som. On ma chytil za boky a otočil oproti nemu. Po niečom šmátral vo vrecku a povedal. "Vezmeš si ma aj keď si vydatá za iného?" opýtal sa ma a ja som sa mu hodila okolo krku. "Jedná malá drobnosť. Ja za Tobiasa vydatá nie som, sme teda už len boli sme zasnúbený. Chcela som vedieť ako dopadnú tie testy." "Ešte lepšie!" zakričal a začali sme sa bozkávať. "Milujem ťa Tomáš Donovan." stihla som cez bozky ešte vysloviť. "Aaaaaaa. Eeeeee." "Alex má super načasovanie." smutne sa odo mňa odlepil Tomáš a zobral ju na ruky a upokojoval. "Zlatko daj mi ju asi je hladná. Nevieš kde má fľaštičku?" spýtala som sa ho keď Alex brala na ruky. "Je v kuchyni. Zbehnem po ňu." prišiel rýchlo ako strela. "Čo tak rýchlo?" spýtala som sa ho počas smiechu. "Ty dobra vieš prečo." zachmúrene dodal a ja som sa na ňom smiala. "No pi rýchlejšie zlatíčko. S mamičkou máme trochu iné plány." hnal Alex. "Prestaň lebo nič nebude." rázne som ne neho pozrela. "Dúfam že si uvedomuješ že ešte asi dva týždne budem mať krámi." tľapol si po čele. "Jasné. Zabudol som.....a na čo tu mám sprchový kút?" pokrútila som hlavu nad tým ako veľmi to chce a ďalej kŕmila Alex. "Ale. No ták. Chceš to aj ty a keď nie tak ochvíľu zmeníš názor. Ja viem že som ti chýbal." chytil ma za boky a posadil na posteľ. "Mal by som sa prezliecť mám ovracané tričko." dával si ho dole a pozoroval ma. "To robíš naschvál? Ty si strašný kretén. Musíš ma provokovať?"
Tak dnes už ďalšie časť. Tiež celkom o ničom, ale nevadí. :)
YOU ARE READING
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...