#31

61 9 0
                                    

Už je to niekoľko týždňov, čo sa pokúšame o dieťatko. Nele už narástlo bruško a pomaly začíname kupovať výbavičku pre dvojčatá. 

Už sme aj presťahovaní a pomaly sa tu udomácňujeme. "Zlatko, poď rýchlo sem!" zakričala som na Tomáša. "Počkaj, musím podať Alex hračku z police." zakričal mi späť. "Ale rýchlo." naliehala som. "No už som tu." zjavil sa vo dverách. Podala som mu kúsok plastu, na ktorom svietili dve čiarky. "My sme tehotní?! Počuješ Alex? Budeš mať sestričku alebo bračeka." zakričal, vzal ma do náručia a zatočil sa so mnou. 

"Som tehotná!" zakričala som Nele do telefónu.

"Čože?! To je super! Akurát tak nekrič lebo ohluchnem." 


"Vieš o tom že som najšťastnejší muž na svete?" opýtal sa ma Tomáš a zobral ma do náručia. "Plníš mi sen."šepol a pobozkal ma. "Veď aj ty mne Tomáš." usmiala som sa na neho. "Mamí cem spinkať." prišla k nám Alex a položila jej malú hlavičku na moju nohu. Zívla si a Tomáš ju zobral na ruky. "No poď princezná. Ideme ťa s maminkou uložiť." pobozkal ju na čielko. Vyšli sme hore schodmi a uložili sme ju do postieľky. "Oci zahaš mi na gitae?" pretrela si očká a prikryla sa už po uši. "Dobre anjelik idem po gitaru." usmial sa na ňu Tomáš a šiel do vedľajšej izby. O pár sekúnd sa vrátil aj s gitarou. Začal jej spievať a ja som sa k nemu pridala. Po dospievaní pesničky už Alex spala ako zabitá. Dúfam že bude mať krásne sny. "Aj ja by som si pospal ale keď zaspím cez deň v noci už nebudem unavený." zakňučal Tomáš keď sme vyšli z izby. "Tak to musí byť hrozný pocit." pretočila som očami a zasmiala som sa. "Ha ha ha vtipné zlatko, ale náhodou to je dosť blbí pocit." 


"Adela pozri máme nových susedou." zakričal na mňa Tomáš a pozeral von oknom. "Idem sa mrknúť." zakričala som za ním a bežala som k oknu. "Už si ich videl?" opýtala som sa ho. "Nie len práve prišla veľká dodávka a vyberajú z nej veci." odpovedal mi a pozeral ďalej von oknom. "Aha už niekto vychádza z osobného auta. To budú oni."

"Nieje to náhodou Linda?"

"Čože a ako by nás tu našla?" 

"Možno nás nenašla. Len si tu kúpila dom."

"No super. Je tu sama?"

 "Nie z auta vychádza aj nejaký týpek."

"Nie je to Marko?"

"Myslíš toho marka čo chodil s Nelou?"

"Áno. Je to on."



Tak tu je ďalšia časť. Trochu kratšia, ale nemám veľa času. Dúfam že to aj cez školu budem stíhať písať aby som to už dopísala. Ďakujem za videnia a za vote. :)

Vytúžená láska-DOKONČENÉWhere stories live. Discover now