#3

163 8 3
                                    

         Po dokončení projektu som sa pobrala domov s pocitom, že o mňa asi zas stojí. Mám ho dobre prečítaného. Ale dnes bol tento deň s veľkým D. Čas na prezentovanie projektu. Keďže on sa rozprávať nebojí tak toho nahovoril podstatne viac. Nevadí aj tak sme obidvaja dostali jednotky. V jeho očiach som videla iskričky šťastia zo známky. Som z toho trochu vedľa,lebo je vážne rozkošný. Po tom ako som sI sadla do lavice na mňa žmurkol a usmial sa.
Ale dnes po škole ma stopla Linda. Linda je moja spolužiačka a tiež ide po Tomášovi skoro tak dlho ako ja. Až na to že ona s ním aj chodila hneď potom ako som mu ja "zlomila" srdce. Nič iné mu ani neostalo, preto že sa ma ňou snažil vyprovokovať. No keď mu už veľmi liezla na nervy tak sa s ňou rozišiel. Ale ona ho aj tak chce naspäť. No ale chcela som o inom. Takže si ma stopla: !Ahoj!" povedala mierne otrávene. "Ahoj" povedala som s menším odporom, ktorý ju odradil od jej hraného úsmevu. "Niečo potrebuješ?" spýtala som sa bez záujmu. "Áno inak ba som sa s tebou nebavila. Čo od teba chcel Tomáš? Myslím to s tým projektom." aha pani domýšľavá pomyslela som si a začal reagovať na jej otázku. "Prečo by mal odomňa niečo chcieť. Veď sme len spolu robili projekt." "Ale prečo s tebou potom ten projekt robil? Vy ste spolu?" ach jaaj. Ja ju zabijem. Ako ma tak dokáže naštvať? "Nie sakra. Prečo si myslíš že by som ho chcela? Zabudla si už že som ho odkopla a on za mňa našiel náhradu. Teba keby ti nedošlo. Ale ja ty si ho omrzela tak vidíš." Mali by ste vidieť je výraz. Takú zaskočenú s môjho vresku som ju ešte nevidela. Po mojom monologu sa len usmiala pri pohľade za mňa a odišla. KRAVA!!!(Linda je tá na obrázku hore.)





No dúfam že sa Vám páčila aj táto časť. Budem rada za každý vote. Ďakujem Vám že to vôbec niekto čítate:).

Vytúžená láska-DOKONČENÉWhere stories live. Discover now