"Má t dneska prísť Nela s Denisom na návštevu." prišla som k Tomášovi, ktorý sa práve hral s Alex. "A o koľkej? musím ísť ešte do mesta po súčiastky do auta." "No tak tipujem že prídu tak o druhej tretej." skonštatovala som. "No a teraz je jedna. Musím bežať do mesta. Letím sa obliesť a vyrazím." rozbehol sa do spálne. "No čo nechal ťa samú Alex?" spýtala som sa tej maličkej osôbke, ktorá sedela na gauči. "Áňo." odpovedala mi a ja som sa s ňou na miesto Tomáša išla hrať. "Pide Neľa?" zase sa ma opýtala a pozerala na mňa jej veľkými modrými očami. "Áno príde teta Nela aj ujo Denis."
"No ja už bežím ahojte." pribehol Tomáš dal nám pusu na čelo a odišiel.
"Stihol som to. Super. Vieš koľko tam bolo ľudí?" celý zadychčaný. "Áno všetko si stihol. už mi Nela volala že vyrážajú." povedala som mu a položila na stôl misku s chrumkami. "Idem sa rýchlo prezliecť."
"No ahojte!" zvolala Nela s Denisom keď došli k nám. "Ahojte!" jednohlasne sme im s Tomášom odzdravili. "Ajoj." natešená zkričala Alex. "Tak ty si nám ale vzrástla." obzerala si Nela Alex. "Tak poďte ďalej." pozvala som ich dnu. "Poď ku mne Alex niečo sme ti s ujom doniesli." vyberala Nela niečo z tašky a Alex sa k nej rozbehla. "Jeeeej! Mamiiii! Babikaa!" kričala Alex celá šťastná. "Čo sa povie?" poučila som Alex. "Dakujem." skríkla a utekal do izbičky. "Čo si dáte na pitie? Pivo Denis?" spýtala som sa a on pokrútil hlavou. "Som šofér." potriasol kľúčami od auta. "Tak potom Nela dáš si víno? Červené je úplne vynikajúce." spýtala som sa jej. "No vieš chceli sme o tom s vami hovoriť. Preto sme prišli. No vlastne je piť alkohol teraz nemôžem som tehotná." usmiala sa na nás. "Vážne? Veď to je super. A ako dlho to už viete?" celá nedočkavá som sa jej spýtala. "No som práve vo štvrtom mesiaci." nesmelo sa usmiala a Denis ju chytil za ruku. "Tak to vám blahoželáme." povedal Tomáš a pritiahol si ma k sebe. "No my máme vlastne tiež novinku. Budeme sa sťahovať. Do Bratislavy. Povýšili ma." vysmiaty im oznámil Tomáš. "A tiež sme začali pracovať na druhom dieťatku." pochválil sa a dal mi pusu na čelo. "Tak to máte super načasované. Bude to tak akurát lebo Alex ma teraz dve roky a nebude medzi nimi veľký vekový rozdiel." skonštatoval Denis a odpil si s vody.
"Mami. Cem papať." rozbehla sa ku mne Alex. "No poď ku mne moja."
"No a chceli by sme sa aj opýtať poradiť s výchovou a tak."
"Tak mňa sa veľmi nepýtaj. So mnou boli až keď mala malá asi tak štyri mesiace. Nie?"
"No asi tak." porozmýšľala som.
"A keď sme tak nepriamo narazili na Tobiasa. tak otec mu zaplatil kauciu a už je doma asi tak tri dni." prehovorila Nela.
"No nehovor. Tak dúfam že po tomto sa už spamätá."
"Kiež by. Na strednej to bol môj najlepší kamoš a teraz je úplne ako vymenený."
Dneska je tu ďalší diel. Prajem príjemné čítanie. :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomansaPríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...