Zvoní mi mobil, neviem ho nájsť a ešte mi aj Alex piští pri uchu. "ŠŠŠŠŠ zlatíčko. Tíško neplač. Kde je ten blbí mobil do kelu! A už ťa mám tu si." práve mi volal Dr. Sklár, že ma výsledky, ale ja nemá komu nechať malú a z ňou nejdem keďže ešte nebola pokrstená. "Haló? Ahoj Denis môžeš mi prísť postrážiť malú prosím" zúfalo som sa ho opýtala. "Jasná aj tak som už na ceste za vami práva štartujem moje fáro." "Ďakujeeem čakám ťa."
"Tu som kde je maličká hore. Práve zaspala. Keď bude plakať máš tam mliečko. Ja už musím bežať."
Klop. Klop. "Dobrý deň. Ja som tu kvôli tým testom DNA." nervózne som sa usmiala. "Áno už na vás čakám. Posaďte sa." pozval ma ďalej a ukázal na stoličku. "Tie testy dopadli tak, že sa zhodli s DNA pána Tomáša. Neuviedli ste mi priezvisko takže preto som ho oslovil menom. Ten rodný list chcete prepísať alebo? Keď áno potrebujem tu obidvoch pánov." bola som tak zaskočená že som zabudla rozprávať. "Slečna Ondrejová?" "Áno ja sa ešte ozvem." už som odchádzala ale doktor ma zastavil. "Tu máte ešte papiere o otcovstve." "Skoro som zabudla ďakujem." Tkže Tomáš je Alexkin otec? Volám mu. "Tomáš už viem výsledky." triasla som sa ako keby som bola pod prúdom. "A?" "Otec Alex....... proste otec Alex si ty." keď som to povedalo odľahlo mi ako nikdy predtým. "Čo? Vážne? Ja ťa milujem. Potrebujem vás vidieť. Kde si?" z jeho hlasu som usúdila že je šťastný. "Práve som vyšla z nemocnice." "Letím za tebou. Ahoj." a zložil. Celá sa trasiem. Musím zavolať Tobiasovi. Nie urobím to osobne.
"Ahoj Denis." "Ahoj malá je úžasná skoro vôbec neplakala. Čo tu robí Tomáš?!" zaskočene sa ma spýtal. "Ahoj Denis." vyčaril provokatívny úsmev. "Tomáš prestaň!(kopla som ho do nohy a on ma tľapol po zadku)No práve som zistila že Tomáš je Otec Alex." mali by ste vidieť jeho výraz rehotala som sa na ňom asi 10 minút. "Čo....čo? Vie o tom Tobias?" pýtal sa a podával Tomášovi je dcérku. "Nie. Alebo vie?"pozrel sa na mňa Tomáš.
"Ahoj zlatko." práve prišiel domou Tobias. Pozrel sa na mňa a uvidel pri mne sedieť Tomáša. Skoro vyšiel z kože. "Prečo tu je ten debil?"spýtal sa ma ale odpoveď zrejme poznal. "Ten debil čo tu sedí je otec Alex ty kretén." poznamenal Tomáš a uškŕňal sa na neho. "Čo to trepe? Neverím! Ukážte mi papiere keď ich vôbec máte." myslel si že mu klameme ale potom mu Tomáš tie papire podal a chytil ma za ruku. Tobias sa skoro zložil. "Myslím, že by ste mohli odísť. Aj tak viem že Adela tu byť nechce. Nebudem vám stáť v ceste. Ja sa z toho dostanem." neveriacky sme na neho pozreli ale on to myslel vážne. Bolo mu vidieť na očiach. Ale prečo to nechápem. "Ja aj tak musím ísť. Prišiel som len na skok." povedal a odišiel. "Aha zabudol si tu mobil. Zaujímalo by my kde išiel? Môžem?" bral mobil do rúk. Keby sa tak podozrivo nesprával tak Tomášovi pozrieť si jeho mobil nedovolím. "Ja ho zabije! Kdeže išiel?" len som dvihla plecia že neviem. "Tak preto ho nič nemrzelo. Len to hral." prečo by to robil? spýtala som sa sama seba a dvihla som jedno obočie. "Ten kretén má milenku!" skoro som odpadla. "Čo že má? Ako to vieš? Ukáž mi to." on má podvádza už vyše mesiaca! "Neviem ako ty ale ja si balím veci a odchádzam." z istého dôvodu mi odľahlo pretože si to nebudem vyčítať. "Pomôžem ti. Dobre že som prišiel na aute. Ideš ku mne a nechcem počuť žiadne pripomienky. S ním tu určite neostaneš a do domu tvojich rodičov ťa nepustím." vybrala som kufre a zbalila si všetky veci. Keď už bolo všetko v aute napísala som na posteľ odkaz. Potom si nahúľala Alex do diek a nastúpila so auta.
Tak za dneska už ďalšia časť. Celkom ma to chytilo možno ešte jednu napíšem. Ďakujem za vote aj za zhliadnutia. :)
YOU ARE READING
Vytúžená láska-DOKONČENÉ
RomancePríbeh o dievčati a chlapcovi, ktorí sa milujú ale nemôžu byť spolu. Dávnejšie ich rozdelila jej kamarátka teraz to nechtiac spravila ona. Sledujte ako sa s nimi hrá osud a či spolu vôbec budu. bude to zaujímavé. Podarí sa im sen že budú spolu alebo...