#15

60 8 1
                                    

Prečo? Teraz sa musím venovať Tobiasovej biologickej mame, ktorá tu je na návšteve úž asi štyri týždne. Celý čas ma otravuje s prípravami na svadbu. Ja ju odbíjam tým že si ho vezmem až keď sa dieťa narodí. Nebudem tam trpieť a navyše byť celý ten čas v nejakých tesných šatách nič pre mňa. A viete si predstaviť tie fotky? Ja bohužiaľ áno, to fakt nechcem.Aspoň stokrát som Tobiasovi vysvetľovala že ani náhodou si teraz nikoho brať nebude, ale on sa so mnou o tom stále háda. Popravde ma to už parádne vytáča a preto vždy keď sa schyľuje k hádne začnem predstierať že ma bolí hlava. Neverili by ste ako to zaberá.

"Zlatko? mohol by si mi doniesť z dola kávu? Nechce sa mi tam, lebo tvoja mamička ma parádne štve. Kedy odchádza? A vysvetli jej že mi ani nenapadne sa teraz vydávať. Ďakujem." sladko som sa usmiala a pobozkala som ho. "Máš šťastie že si tehotná a žeriem ti to. A s tou svadbou... to si prestaň všímať poviem je. A mala by odísť tento víkend. Miláčik......a tá káva je hotová alebo ti ju mám aj spraviť?" priblblo sa my opýtal. "Áno je spravená robila mi ju tvoja nevlastná mama, aspoň ona ma chápe a prosím dve lyžičky cukru." povedala som a zapla som si telku. Jedna dosť podstatná vec, Tobias si už našiel prácu. Pracuje v jednej firme kde mu v pohode stačila aj stredná obchodná, ktorú aj má. Robí tam nejaké papierovačky a veci súvisiace s tým. "Káva sa nesie." prišiel a položil ju na stolík. "Ďakujem zlatko." sadol si ku mne.Aj keď som ho vtedy nechcela musím uznať že do neho začínam byť zamilovaná. Má svoj prirodzený šarm, ktorý ma na ňom dosť priťahuje. A fakt že je pekný a že sa za ním každá otáča je celkom dobrý, až nato že na mňa všetky zazerajú. Volá sa to asi závisť či? Som dosť hnusná mala by som sa kontrolovať. "Vieš že ťa milujem?" spýtal sa a pobozkal ma do vlasov. "Aj ja teba." to čo som do riti povedala?! Ja ho milujem alebo to za mňa povedali okolnosti? "Počkaj...... Ty si mi prvý krát v živote povedala že ma miluješ? Neverím povieš to ešte raz nech som si istý že si to povedala?"  tešil sa ako malé dieťa. "Aj ja teba." zopakovala som čo odňa požadoval a začali sme sa smiať. "Najradšej by som tu z tebou bol celý čas, ale musím chodiť do tej blbej roboty a doma ešte pripravovať ďalšie bludy. Už si dopila kávu?" po tomto ma zahrialo pri srdci. "Áno prečo sa pýtaš?" "Aby som ťa mohol pobozkať a potom sme si zopakovali to z minulého týždňa. Súhlasíš?" nemusel nič hovoriť. Hneď som ho pobozkala. "Mám to brať ako súhlas? Okay beriem to ako áno." zasmial sa a začal sa mi venovať.

"Ahoj nejdeš si pozrieť nejaký film ako za starých čias?" práve tu dobehla Nela. Nemohla som to odmietnuť celkom by mi to bodlo. "Fajn čo si pozrieme?" videla som na nej že už niečo vybrala. "Čo tak 'Znovu 17'?" "Blázniš? Myslíš že by som niekedy odmietla Zaca Efrona?"zobrala som sa a zdrhla do jej izby kde už bola zapnutá telka. Jeeeeej už som ten film dlho nevidela.


Teraz pridám asi ešte jednu časť ale potom idem na týždeň preč a nebudem mať čas to tam písať tak dúfam že vám to nevadí a že sa Vám bude táto časť páčiť.

Vytúžená láska-DOKONČENÉOù les histoires vivent. Découvrez maintenant