#22

65 10 0
                                    

"Čo si o sebe myslíš?!" práve nám do bytu vtrhol Tobias. Ja toho Tomáša asi zaškrím, nechal odomknuté. "Ako si ma tu našiel? A o čo ti do riti ide?" on len pokrútil hlavou. "To je asi jedno nie? Môžeš mi vysvetliť prečo si tu a nie doma?" zavrčal. "A ty mi môžeš vysvetliť prečo ma podvádzaš?" vzrieskla som. "Je tu malá?" opýtal sa a vtrhol nám do spálne. "Nie, Tomáš s ňou išiel na prechádzku." "Ako vieš že som ťa podvádzal?" neveriacky na mňa pozrel. "Videla som tvoj mobil. Nedotýkaj sa ma!" chytil ma za bradu. "Ty nevieš čo je podvádzanie. Áno pár krát som s ňou spal. Nedala si mi totiž na výber. Si riadna potvora." pustil mi ruku z brady. "Ty si kretén a nechaj ma!" zakričala som. "Len tak ľahko ťa nenechám." priblížil sa ku mne a začal ma bozkávať. "Kedy si sa tak zmenil?" stihla som vyhŕknuť a drgla som ho. "Keď som zistil že si ma nikdy nemilovala a  len si ma využila." "Nevyužila som ťa sám si s tým súhlasil." "A čo som mal robiť chcel som ťa nejako dostať. Keby nebolo tvojho Tomáška bola by si so mnou. A keď  sme už pri tom. Nebolo ti za seba zle keď si ma využívala aby si na neho zapôsobila?" neverím, kde je Tomáš? "Čo tu robíš?" dobehol práve keď ma oprel o stenu a začal bozkávať. Vrazil mu, vyhodil ho z bytu a zabuchol za ním dvere. "Čo tu chcel? A prečo ťa bozkával? A o ako využívaní hovoril?" ja som celá roztrasené k nemu dobehla a objala som ho. "Prečo si nezamkol? .........To je teraz jedno. Proste tu vbehol a vrieskal na mňa prečo som tu a potom sa priznal že ma podvádzal a začal ma bozkávať." hovorila som cez slzy. "Neboj sa ja ho zabijem. Neplač už. Už som tu. Už ti nemôže ublížiť." upokojoval ma. "Ľahni si ja idem dať Alex do postieľky. No poď zlatíčko." stále som sa triasla. Čo keď to urobí zase? 

"Ešte mi prosím vysvetli to využívanie." videl že som sa ukľudnila dal mi pohár čaju a sadol si na gauč vedľa mňa. "Chodila som s ním, len preto aby si začala žiarliť. Viem bolo to hlúpe." hovorila som celá červená. "No zabralo to, to musím uznať." šťuchol do mňa a začal sa smiať. "No ták už sa uvoľni som pri tebe a neopustím ťa. Zlatko pozri sa na mňa. Veríš mi že vás ochránim že?" ja som kývla hlavou. "No tak sa už ukľudni. Som pri tebe." dal mi pusu na temeno. Ja som sa mu schúlila do náručia pila čaj.

Neznášam nočné budenia kvôli malej. Som potom nevyspaná. Dneska musím väčšinou vstávať ja lebo Tomáš ma zajtra pohovor. Keďže ja pracovať nemôžem tak si on prácu hľadá a navyše chodí aj na výšku. "Zlatko, asi na Alex skúsil metódu hudby. Pôjdem jej niečo zabrnkať." celý strapatý vyliezol z postele a šiel po gitaru. "Nie musíš sa vyspať zajtra máš pohovor." márne som sa ho snažila zastaviť. "Aj tak nespím." zahundral a vybral gitaru. Milujem ho počúvať keď spieva a hrá. A na Alex to tiež zaberá. Niekedy jej spievame spolu alebo po samom. "Nebudeš v tom sám. Ja ju zoberiem na ruky a sadnem si s ňou do kresla a ty hraj." rozkázala som a uložila sa do kresla kde som potom aj zaspala.

Vytúžená láska-DOKONČENÉTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon