#33

57 8 0
                                    

"Zlatko viem, že mám voľno, ale musím niečo vybaviť. Do dvoch hodín budem doma."

"A kde máš namierené ha? Zase za nejakou inou?"

"Adela! Nemám chuť sa o tom zase hádať. Nikoho nemám a teba milujem najviac ako sa dá."

"Tak prečo potom chodíš s práce až večer a aj keď máš voľno tak si preč?" pozrela som mu do očí a čakala som čo mi na to povie. "To ti vážne nemôžem povedať. Počkaj mám telefón. Ahoj......" šiel do izby a ja ako nejaká histerka  z telenovely ho idem počúvať. Neverím mu. Už je to viac ako mesiac čo mám toto podozrenie. Z práce chodí vážne neskoro a má do riti voľno tak prečo ide preč? Upozornila ma na to Linda. V poslednom čase sa často stretávame, pretože Nela tu nebýva a ona je najbližší človek na okolí a vážne si rozumieme. "Dobre stretávame sa na našom mieste. Nie že na teba budem zase čakať 20 minút. Hahahaha. Áno si pomalá a nehovor že nie." ha takže ma vážne s nejakou podvádza. Volám Linde. Sľúbila my že ich bude sledovať takže....... "Ahoj Linda." šepla som aby ma Tomáš nepočul. "Áno?" prekvapene sa opýtala. "Budeš ich dneska sledovať?"

"Čože? On ide aj keď má voľno. To je, ale debil. A ako vieš?"

"Počula som ako s ňou volá."

"A počula si celý rozhovor?" 

"Nie. Musím končiť už ide. Tak budeš ich sledovať?"

"Jasné už sa obúvam a čakám kým vykročí s domu. Čau." zložila a ja som mobil skryla. "Prepáč miláčik. Vážne to inak nejde. Ľúbim ťa." pobozkal ma a vyšiel z domu.


Zvoní mi mobil. Aha Linda. "Áno?"  "Mám pre teba zlú správu. Stretáva sa so ženou a mám aj fotky ako sa obímajú." tak toto ma bolelo viac ako akákoľvek iná správa. "Vá-a-žne?" stuhnuto som sa opýtala. "Si okay?" opýtala sa ma. "Nie nie som." posadila som sa na gauč a začala som plakať. Ako mi mohol urobiť a ešte to aj popiera. "Čo je mami?" opýtala sa ma Alex. "Nič zlatko." pohladila som ju po jej mäkkých vláskoch. "Ocko je kde?" nevedela som čo jej na o povedať. "Išiel vonku." cez slzy som sa na ú usmiala. Neviem či mu mám povedať, že o tej mrche viem alebo nie. Musím mu to povedať aby už nezapieral.


 "Ahojte." nič netušiaci sa pozdravil Tomáš. "Ahoj oci." pozdravila sa Alex. "Tomáš? Mohol by sa so mnou porozprávať vo vedľajšej izbe?" ukázala som na horné poschodie. "Osamote? A čo s Alex?" blbo sa opýtal. "Alex odnesiem do izby." odpovedala som mu vyšla na horné poschodie. Tomáš išiel za mnou. "Budeš trošku v izbičke dobre zlatíčko?" usmiala som sa na Alex a šla som do spálne. "Tomáš, posledný krát sa ťa pýtam. Podvádzaš ma?" čakala som čo povie. "Nie, miláčik nepodvádzam ťa." pozeral mi hlboko do očí. "Takže budeš zapierať." nechápavo na mňa pozrel. "A toto je kto?" ukázala som na mobil kde bola jeho fotka s nejakou ženskou. "Nepodvádzam ťa!" zvýšil hlas. "Tak mi to prosím vysvetli." zvýšila som hlas aj ja a do očí sa mi nahrnuli slzy. "Nemôžem." sklopil hlavu. "Vieš čo? Sklamal si ma. Najhoršie na tom je, že ťa vždy budem milovať aj po tom čo si mi spravil, ale keď mi to nechceš vysvetliť neostáva nám nič iné ako to že ja s Alex  odchádzame." slzy sa mi liali ako divé. "Srdiečko! Milujem ťa. Nepodvádzam ťa ver mi." chytil ma za ruku. "Už nemám dôvod ti veriť." vytrhla som sa mu, vybrala som kufor začala som tam hádzať moje aj Alexine veci. "Nerob aké hlúposti zlatko. Milujem ťa najviac na svete." pokúšal sa ma zastaviť. "Nechaj ma." znovu som sa mu vytrhla zobrala som Alex a vyšla von. "Milujem vás." skríkol Tomáš a v jeho očiach som videla slzy. "Mami prečo ocko plače? A prečo plačeš ty?" opýtala sa ma Alex a ja som nevedela čo jej na to mám povedať. "Vieš ocko je smutný a ja som tiež smutná. Dneska pôjdeme spať do hotela dobre?" cez slzy som sa na ňu usmiala a objala som ju. Potom sme sa vybrali so najbližšieho hotela. Vošli sme do izby kde som konečne zložila kufre. "Chcem spinkať." pretrela si Alex oči. "No poď ideme spinkať." prikryla som Alex. Zaspala po desiatich minútach. Ja som myslela len na Tomáša a plakala som.




Ďalšia časť je na svete. Myslíte že budú spolu alebo si niekoho Adela nájde. Príde aj Tobias alebo nie. Tak tu sú otázky na budúcu časť. Budem sa snažiť napísať ju čo najskôr. Ďakujem za videnie a aj za vote. :)

Vytúžená láska-DOKONČENÉWhere stories live. Discover now