Tüm gece annem ve ben Emre'nin eve gelmesini bekledik.Babam ona fazla sinirliydi ya da boşvermişti onu.Beni de pek umursadığını söyleyemezdim.Kendi kızı değildim ne de olsa .Sadece kağıt üstünde ve anneme katlanmak zorunda olduğu için çekiyordu beni.Annemle babam Emre doğduktan kısa bir süre sonra ayrılmışlar.Tahmin edildiği gibi annemin babamı defalarca aldatması yüzünden.Bende o zamanların zehirli bir meyvesiyim işte.Onca şeye rağmen bunu hiç yüzüme vurmadığı için ona bir teşekkür borçluyum. Kendime yediremesem de ben annemin kızıyım çünkü.Tek bir erkekle asla yapamayacağımı adım gibi biliyorum.Peki baban nasıl ve neden geri kabul etmiş anneni derseniz elinde annesiz bir çocukla kalmak istememiş.Bence kendisi annesiz büyüdüğü için bunun çok büyük bir etkisi var. Emre öz anne ve babasıyla birlikte büyümesine rağmen sorunlu bir çocukluk geçirmiş.Ve bunun izlerini hala taşımaya devam ediyor.Bazen eve gelmez,bazense bir duyarız başını belaya sokmuş.Geçen yıl iki ay haber alamamıştık ondan.Babam inadına sormamıştı polise , benim öyle bir oğlum yok, bir dahada ayak basmasın bu eve diye söylenip durdu.Sonra öğrendik Emrenin bir kavga olayı yüzünde iki ay yattığını. Her ne kadar kızsa da dayanamadı babam, olay Emre'ye sarılıp bir daha olmasınla kapandı gitti.
Ben bunları düşünürken giriş kapısının tiz sesi dolduruverdi evin içini.Annem uzandığı koltuktan doğruldu.
''geldi bizimki''
gelenin bizim ki olduğundan emin olamadık çünkü kör kütük sarhoştu eve gelen kişi.Annem endişelenmişti yine onun için.
''akşama kadar ayıltta şunu bir de babanın dırdırıyla uğraştırma beni, Ahmet amcanlara gidicez akşam.''
''biliyorum anne tamam '' diyebildim sadece
Emre'yi yatağına yatırırken sahi dedim.Eldayı görmeyeli uzun zaman oldu.Üniversiteyi antalyada okumak bir tek o yüzden üzmüştü beni.Biz onunla kız kardeş gibiydik çünkü.Çok çocuksu , insana gerçekten batan huyları olsa da uzak kaldığımda deliler gibi özlüyordum onu.
Annem sessiz olmak istercesine odanın kapısını hafifçe araladı.
''oğuz amcanlarda gelecekmiş meriç'in nişanlısıyla beraber ona göre güzel giyin.''
Anlamamıştım . oğuz amcamların gelmesiyle güzel giyinmemin ne alakası vardı ki. sonra birden gözüm aynadaki silüetime takıldı.sahip olduğum en değerli şeye ; bedenime.çünkü bundan sonra model olmak vardı planlarımda gerçek olamayacak kadar güzel bir yüzümün olduğunu söylüyordu herkes . Bense gerçek olamayacak tek şeyin farkındaydım.Hiçbir zaman elda kadar mutlu olamayacaktım.
-gökçe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyopat (TAMAMLANDI)
Horrorölüm kokusunu anlayacak kadar ölüme yakınım . tekrar dünyaya gelemeyecek kadar aciz. kimim ? neyim ? eğer bunların cevabını bilseydim ne ben şu an bu klavyenin tuşlarına dokunurdum ne de sen bu saçma önsözü okurdun.benden hayatımı istediniz . neden...