suçlanmak

192 8 1
                                    

Yurda yeni gelmiştim.Bu gün gerçekten inanılmaz yorucu geçmişti.Çantamı bırakıp bir şeyler yemeyi düşünürken arka cebimde titreyen telefonumu fark ettim.Arayan Eldaydı. Gülümsedim; çünkü beni aramayalı uzun zaman olmuştu.

''ooo siz beni arar mıydı..'' demeye kalmadan saydırmaya başlamıştı hafif ağlayan sesiyle.

''sen nasıl bir gerizekalısın ya , çok mu hoşuna gitti böyle bir şaka , neyin şerefsizliği bu? Bir daha asla yanıma bile yaklaşma tamam mı? yüzünü ölene kadar görmek istemiyorum ..Aşağılık ..''

Sözlerini çok kesmeye çalıştım ama yinede beni dinlememişti.Telefonu suratıma kapatıvermişti hakaretleri bitince.Derdi neydi bunun ?Aklıma bana bunları söylemesini düşündürecek nedenler getirmeyi denedim ama yoktu. Başka biri olsa umrumda bile olmazdı.Ama söz konusu Eldaydı.

Eldayı bir kere evine bıraktığım için şanslıydım. Yurttaki en yakın arkadaşım Ediz'i aradım aceleyle.Arabasına ihtiyacım vardı çünkü.

Evlerine vardığımda kapıyı ince uzun kumral bir kadın açmıştı. Elda'nın annesi olmalıydı bu helin teyze.

''pardon '' dedim utangaç bir ses tonuyla ''ben Elda'nın okuldan arkadaşıyım.sanırım çok kötü bir durumda onu görmem gerek.''

Kadın hemen içeri davet etti beni.Okuldan geldikten sonra odasında ağlamaya başladığını Ve kapıyı üzerine kitlediğini söyledi. Kadında karşımda ağlayacaktı neredeyse.

Üst kata hıçkırıkların gediği odaya doğru yürüdüm.Tam olarak ne olduğunu bilmediğim için nasıl konuşmam gerektiğini de bilmiyordum.kapıyı iki kere nazikçe tıkladım.

''anne git başımdan !'' ağlamaya devam ediyordu.

''elda benim , Arda kim ne dedi her ne oldu bilmiyorum ama sandığın şey değil.sana yemin ederim olanların benimle hiç bir ilgisi yok.''

''Sen değilmişsin aptal olan ,benmişim.''

'' elda ne saçmalıyorsun ,aç şu kapıyıda ne olup ne bittiğini konuşalım.''

''bir ay boyunca nasıl oynadın benimle?''

''yahu ne bir ayı bir aydır adam gibi görüştüğümüz mü var, elda gerçekten aç sunu yoksa kırıcam''

Ardından anahtar çevrildi.Onu hiç böyle görmemiştim.Gözleri neredeyse saçlarıyla aynı renge gelmişti. Dirseklerinden tutup kendime çektim.

''bak ne oldu en ufak bir fikrim yok.Ama sana sahip olduğum her şeyin üstüne yemin ederim , benim olanlarla hiç bir ilgim yok.''

sonra kendisi sarıldı bana.

''çok çaresizim Arda birisi resmen dalga geçti benimle.''

''Tamam anlat ne olduğunu.''

Birlikte yatağa oturduk.Bana doğru dönüp bir ay boyunca sakladığı şeyleri teker teker anlatmaya başladı.

bu süre boyunca saklambaç oynamıştı tanımadığı biriyle.Ama anlamıştık ki o eldayı tanıyordu.

''Konuşmaları görebilir miyim?'' dedim çekinerek çünkü utandığının , yaptığının bir suç gibi göründüğünün farkındaydım.

''biilgisayar açık''

son konuşmaları hızla okudum.okurken resmen sinirlerim bozulmuştu. Elda'nın gerçekten kafasının bu kadar karışık olduğunu nasıl görememiştim ben ?

''profiline girebiliyor muyuz?'' dedim arkamı dönerek

''adımı söylediğinde şikayet ettim.biliyorsun sitenin konseptinin bu olduğunu . üyelikten ihraç edilmiş galiba, sayfasına erişilmiyor.''

haklıydı. Nyks isminin üstü kararmıştı iyice.

''Bunu kim yapmış olabilir ki '' diye döndüm eldaya. 

''telefonumdan girseydim eğer açık bıraktım biri gördü falan derdim. ama sadece bilgisayardan girdim gerçekten.''sonra birden aklına bir şey gelmişcesine ''Allah kahretsin.'' dedi. ''ilk üyeliği açtığım hafta sonu laboratuvarda nöbetçiyken labın bilgisayarını kullandım.''

''ve büyük ihtimalle , hesabını açık bıraktın '' dedim olayı çözmüşçesine.

Muhtemelen Nyks bizim bölümden biriydi. Yani en azından uygulamalı fizik alıyordu.O gün bir şekilde yolu laboratuvara düşmüştü, hesabına bakmak için bay hiç kimseye   girmişti.sonrada böyle bir eşek şakası yapmıştı anladığım kadarıyla.

''tamam dedim, unut artık korkacak bir şey yok.Bak geçti işte.''

Elda'nın ne kadar sarsıldığını görebiliyordum. Bunu yapanı şayet o an önüme koysalardı ;götünden kan gelene kadar dövebilirdim.

-arda



Sosyopat (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin