Beynim patlayacak gibiydi. Ne zaman ve nasıl bu yatağa girdiğimi hatırlamıyordum. Aslına bakacak olursak eve nasıl geldiğimi de
''hazırlansan iyi olacak'' arkamda memnuniyetsiz bir ses hissettim aniden gökçeydi bu. Sevgili kardeşim beni düşündüğünü başkalarının yanında göstermeyi çok severdi. Ama biliyordum onunda diğerleri gibi bana acıdığını. Acınacak olan kendisiydi aslında sadece bunu kabul etmek istemiyordu.
''emre bir saate baban gelicek'' karanlıkta yükselen ses annemindi.
Belime kadar çekilmiş beyaz çarşafı ufak bir hamleyle yere attım. Gökçe kapı eşiğinde göz ucuyla beni izliyordu. ''sana birini bulmak gerek , bana sardın iyice''
''sorma hiç bir erkekte bulamıyorum sende olanı.''
Beyaz havluyu omzuma atıp son dediğini tastiklercesine tişörtümü çıkardım. Kapıdan geçerken yüzüne doğru fırlattım.
''aptal'' dedi arkamdan. Kimin umrundaydıki bu gün kim bilir daha kaç kişi demişti bana bunu.
On dakika içinde kendime gelmemi sağlayacak soğuk , hızlı bir duş aldım.Aslında kıyafet seçimini pek önemsemem, ama esmer bir tenim olduğu için beyaz öncelikli tercihim olmuştur.giyeceklerimi ayırıp saçlarımı kurutmamın ardından hazırdım. 2 yıldan sonra onu tekrar görmeye. Sahi 2 yıl uzun mudur birini görmemek için? Aradaki mesafeye göre değişir aslında . her ne bahaneyle olursa olsun aynı şehirde olan birini görmemek için uzun bir süreydi bu.Kendime kabul ettiremesemde . saçları eskisi kadar uzun mudur acaba bunu bile merak ediyorum. Değişen vücudunu hala gözlerinin umutla bakıp bakmadığını merak ediyorum.
Eldayla aramda iki sene önce geçenler ailedeki herkes için büyük sorun olmuştu.yalnızca ben hariç. Öz kuzenime öylesine sapkındım ki bazen bunu unutuyordum.kendime ve ona zarar vermeye başladığımı fark ettiğimde ondan birden uzaklaştım.ne hissettiğini yada hissetmediğini bilmiyorum. Ama herkesi haklı çıkarmıştım özellikle aptal kuzenim Meriç'i . cebinde baba parasıyla doğan züppenin tekiydi o. Kuzenimde olsa günahım kadar seviyordum o çocuğu. Güvenilir değildi bir kere tanıdığı her kızla yatmaya çalışmaktı zannımca hayattaki tek vasfı. Bide oğuz amcayı her gördüğümde bizim oğlanın yanında sana bir iş ayarlayalım demesi yok mu ? sana mı kaldı bana iş bulmak . sanki aylarca ortalarda yokken herkesle ağız birliği yapmamışçasına yardım eli bekleyen zavallı çocuk gibi davranıyordu bana .
Tek acıdığım nişanlandığı kız, meltemmiş adı sanırım. Güzel biri diyor annem. Meltem ismini de pek sevmem aslında . fazla bağlandım diye defetmiştim hayatımdan meltem diye birini sigaramın dumanı ayak izlerini silip süpürürken.
''baban geldi '' annemin bağırışı tüm düşüncelerimi bölmeye yetmişti bile . odadan çıkmadan son kez kendime baktım. Evet hazırdım artık.
Arabada bizimkilerle tek kelime konuşmadık.Ya da onlar konuştu ben duymadım. Sabırsızdım içimde bekleyen biri vardı sanki beni görünce ne yapacaktı acaba yeşil gözleri mi belirginleşecekti yoksa hiç bakmayacak mıydı bana ? Tanıdığım elda hep mutluydu. o anlarda ;bıraktığım küçük kızı büyümemiş bulmaktı tek dileğim..
-emre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyopat (TAMAMLANDI)
Terrorölüm kokusunu anlayacak kadar ölüme yakınım . tekrar dünyaya gelemeyecek kadar aciz. kimim ? neyim ? eğer bunların cevabını bilseydim ne ben şu an bu klavyenin tuşlarına dokunurdum ne de sen bu saçma önsözü okurdun.benden hayatımı istediniz . neden...