koru onu

111 7 0
                                    

Artık Eldayla neredeyse hiç görüşmüyorduk.Doğru düzgün okula geldiği yoktu zaten.Üstüne birde Mert'in ölümü çok sarsmıştı onu.Ne kadar ilgisi yok dese de bunun Elda'nın başına gelen olayla ilgisi olduğuna adım kadar emindim.

Ama fazla kurcalamak istemiyordum.Yeterince üzüldüğünü görüyordum zaten.Kantinde Ediz'le otururken Emre'den bir mesaj gelmişti telefonuma.

-müsait olduğunda geri döner misin ?

hemen geri aradım Emre'yi.

''Önemli bir şey yoktur umarım.''

''konu Elda ''dedi. ''Mecbur kalmasam aramazdım. Seni günahım kadar sevmediğimi biliyorsundur.''

''bunu hatırlatmak için aramana gerek yoktu '' dedim.

''Herneyse , Eldanın başı belada. Okulda onu sürekli izlemeni istiyorum.Her an başına bir şey gelebilir.''sesi oldukça endişeliydi.

''Önemli bir şey mi oldu?'' diye sormuştum ardından.Emre beni arayıp benden Eldayla ilgili bir şey istediğine göre oldukça önemli olmalıydı.

''boşver '' dedi emre kapatmadan ekledi. ''lütfen''

''tamam tamam, merak etme ''dedim.Durum fazlasıyla ciddi olmalıydı.O'nun dediği gibi o günden sonra Eldayı uzaktan da olsa sürekli izlemeye başlamıştım.Okulda yaptığı tek şey ruh gibi dolanmaktı. Okuldan sonrada direk eve gidiyordu.Başına bir şey gelmesi için elverişli bir zaman olduğu söylenemezdi.

Yine de korkuyordum onun için.Başına bir şey gelmesinden çok korkuyordum...

-arda


Sosyopat (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin