parti

152 8 0
                                    

Babama o kadar çok ısrar etmiştim ki ;sonunda beni Meriçlerin almasına razı olmuştu.Evin önünde askılı kısa elbisem , dolgu topuk ayakkabılarım ve makyaj malzemelerimin şişirdiği çantamla bekliyordum.Bir kaç dakika sonra siyah Europa'sıyla meriç belirmişti evin önünde .

Yanında meltem ve mert de vardı. Hepsiyle sırasıyla selamlaştıktan sonra arabada mert'in yanını yer edinmiştim.

Gökçe ve Arda'nın gelmesiyle de doğum günü pastamı kesmiştik.Bir yıldan beklentim hiç bu kadar net olmamıştı. ''başımdaki beladan kurtulmak.''

Mumları üflerken gözlerim hep giriş kapısındaydı.Ama hayır gelmeyecekti biliyordum.Sırf Meriçle yaşadığı sorun yüzünden gelmeyecekti.Club gitgide kalabalıklaşmaya başlamıştı.Konser gece ikide başlayacağından DJ olması gereken yeri almıştı sonunda.Genç adam şöyle bir etrafı yokladıktan sonra kulaklığını takıp amplifikatörü ayarladı. Ardından bizde hızlı bir girişle başlamıştık geceye.

-Ariana grande ; problem Sera'nın duvarlarını inletiyordu sanki.Herkes dans etmeye başlamıştı. bende kaybolmak için karanlığa daldım.Tanımadığım bir sürü yüz kendini müziğin akışına bırakmıştı.

Hiç bir yaşadığımı umursamadan deliler gibi dans etmeye başlamıştım.Sadece arada etrafa bakıyordum.Tüm kalabalığın içinde iki kişinin arasında dans eden birisi çekmişti ilgimi.

Gözlerini ayırmadan beni izliyordu.Saçlarımı topuz yapar gibi toplayıp ,hiç bir şeyi umursamadan göz ucuyla ona bakarak dans etmeye devam ediyordum.Bu birkaç şarkı daha böyle devam etmişti.Kulağıma ve bedenime tümüyle işleyen bir ritim duyana kadar tabi.

Alexandra Stan 'ın mr sexo beat 'i club tarzı yerlerde en sevdiğim şarkıydı.

Yaramaz bir kız çocuğu gibi kaçıyordum ondan , o ise hafif gülümseyerek beni izlemeye devam ediyordu.İki kişinin arasından ona dönüp atabildiğim en şapşal bakışı attım.Kalabalığı yarıp aramızda bir kaç kişi kalana kadar yaklaştı.Oldukça yakışıklı bir yüzü vardı.Dans edişi sakin ama onun çok daha fazlası kadar çekiciydi de. 

Artık birbirimize bakarak dans etmeye başlamıştık.Yüz ifadesi çok sevimliydi.Bir dans arkadaşı için oldukça iyiydi. sonra aniden dirseğimden bir el beni kalabalıktan uzaklaştırdı.

Hiçbir şey yapmamışçasına yukarı bakan bu kişi Emreydi.Gelmeyeceğini söylemişti ama gelmişti işte.böylelikle gizemli dans arkadaşım ortadan kaybolmuştu.

Kenarda bir masaya çekti beni.Durmuş sadece ritim tutuyordu.

''Bu kadar mı yani?''dedim.Ama köpüklü duvarlar ve tüm mekanda hissedilen ses yüzünden duymamıştı beni.Kulağına kadar yaklaşıp

''bu kadar mı'' diye bağırdım.

''yatsın kalksın senin doğum gününe dua etsin . yoksa kırmıştım bir yerlerini.''

O an sinirlensem de ona , yaptığı şey birazda hoşuma gitmişti.Hayatıma kim girerse girsin beni emre kadar sahiplenen olmamıştı ...

-elda

Sosyopat (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin