korkuyorum

102 7 0
                                    

Bu gün de sıradan bir sabahtı , en az diğerleri kadar sıradan. Her gün okula ruh gibi gidip geliyordum.Ama olanları unutamıyordum bir türlü.Eldayla cenazeden sonra hiç konuşmamıştık.Böylesi ikimiz içinde daha iyiydi en azından bir süreliğine.

Sırrımızı sadece biz biliyorduk.Güvenip gökçeye bile anlatamamıştım.Suçluydum çünkü biliyordum.Okulun koridorlarında yürürken yine her zamanki gibi suçluluk vardı üzerimde.

Deniz ''telefonun '' dedi. 

''anlamadım''

''telefonun çalıyor.''

''hıı'' diyebilmiştim sadece.Arda cebimde duyulmaması imkansız bir tonda çalan telefonuma bakarken . Arayan eldaydı.

Açacak cesaretim var mıydı?Emin değildim.Yinede açtım telefonu,bunun bir an önce bitmesini dileyerek.

tahmin ettiğim gibi ağlıyordu elda.hıçkırıklarının arasından bir kaç kelime seçebilmiştim.

''o buradaydı,ben uyurken yanı başımdaydı.''

''Elda ? anlamıyorum sakin konuşabilir misin?''

''bilgisayarın olduğu yer Emre  , uyandığımda orada joker posteri vardı, duvarın yarısını kaplıyordu,odamın penceresi de açıktı.Geldi emre beni öldüreceğini söylemek için geldi.''

''Öldürecek olsaydı çoktan öldürmüştü''dedim.''Herhangi not bir şey var mı etrafta?''

''Hayır, poster asılı duruyor öyle.Annem görünce çıldırdı.Birazdan polis gelecek eve ,parmak izi için dokunamıyorum da ''

''tamam '' dedim.''sakin ol,Şimdi birlikte aldığımız eldivenleri hatırlıyor musun ?onlardan birini tak eline , senden posterin arkasını kontrol etmeni istiyorum.''

Telefonu hoparlöre almıştı.

''Emre , burada bir şey yazıyor. posterin arkasında ,tam olarak okuyamıyorum.''

''Okumaya çalış hadi...''

''Bedel daha ödenmedi yazıyor. Nyks'ın imzası var ,Allah kahretsin.''

Elda telefonda sinir krizi geçirmeye başlamıştı.

''tamam,polisler gelecekmiş şimdi , çevre  kameralardan ,parmak izlerinden muhakkak bir şeyler bulurlar.''

Elda'nın sesi bir anda ciddileşti. 

''benimle oynamayı seviyor ama sıkıldığında ... Beni öldürecek Emre''

-emre





Sosyopat (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin