Пролог

519 38 8
                                    


- Здравейте, г-це Джоунс! Вие сте от новите ни попълнения или греша?

Обърнах се и го погледнах. Ослепително красив млад мъж, може би с 6 или 7 години по-голям от мен, а и доста по-висок. Беше с тъмно кафяви очи с цвят на кафе, с леко набола брада, с черна коса, перфекто вдигната нагоре, и с най-очарователната усмивка, която може да притежава един мъж. Беше облечен в стилен черен костюм с леко разкопчана бяла риза. Гледах го в продължение на.. Дори не знам колко време го зяпах с полуотворена уста.
- Ааа.. Да, аз съм Джиджи Джоунс от Ню Йорк. Приятно ми е!
И му подадох ръка. ПОДАДОХ МУ РЪКА? Това правилно ли е, та аз дори не знам какъв е той тук, каква е неговата длъжност.
Не успях да разбера какво се случва, когато той хвана ръката ми, доближи я до устните си и я целуна. Аз го гледах с недоумение, а той само ми намигна и ме дари с онази очарователна усмивка. Стоях там и не знаех какво да кажа.
Изведнъж познат глас прониза съзнанието ми.
- Хей, Джиджи, къде се загуби, отидох до тоалетната и докато изляза теб вече те нямаше. Не бягай от мен! - каза ми Джо и ме прегърна силно през кръста. Но в този момент забелязах нещо странно, но явно и Джо го забеляза. Прекрасният мъж, с който току що се запознах, или може би се запознах, тъй като все още не му знам името, гледаше със смразяващ поглед най-добрия ми приятел. Сковах се. Защо правеше това?
- Хей, Джиджи, кой е тоя изтупан тип? Да не сваляш момчетата и то още от първия ден?
Усетих как Джо ме гледа въпросително с лека усмивка. Идеше ми да му забия един. Как можеше да ми говори така пред непознатия мъж?
- Не, Джо, моля ти се, млъкни! - казах аз и му намекнах с поглед да си държи езика зад зъбите.
- Кой си ти и какво искаш от нея? Тя е нова тук няма да ти пусне, ако на това се надяваш, а и си малко голям за нея, не мислиш ли?
Не можех да повярвам, това не беше Джо, който познавах. Какво го прихвана? Никога не се е държал по този начин.
Тогава погледнах към мъжът пред мен и онемях след думите му.
- Добър ден, г-н Елиът! Приятно ми е да се запознаем! - той подаде ръката си към Джо. Зейн Харис - главен директор на колежа, в който се намирате. - добави.

College Love Or Something MoreWhere stories live. Discover now