Стояхме прегърнати дълго време, толкова ми беше приятно. Беше толкова силен, бях сложила ръце на гърба му, усещах стегнатите му мускули. Как можеше да е толкова перфектен? Изведнъж се отдръпнах леко и го погледнах в очите. Толкова красиви кафяви очи, те казваха толкова много. Бях влюбена в очите му. Начинът, по който ме гледаше ме разтапяше. Беше толкова хубаво.
- Джиджи, аз... – каза, но не продължи.
- Да, Зейн? Не каза нищо повече, просто ме прегърна отново. Много се притесних. Какво се случваше и защо се държеше така?
- Моля те, Зейн, кажи какво има! – настоях. Той ме погледна.
- Все още не, Джиджи, все още не! – каза и ми се усмихна леко. Гладна ли си? – добави.
- Не, благодаря, но съм доста уморена и май трябва да тръгвам. – казах и му се усмихнах. В този момент се появи паника на лицето му. Гледаше ме учудено.
- Къде смяташ да ходиш? – попита ме и вдигна вежда въпросително.
- Ами, смятах да се прибирам и да си лягам. – обясних.
- Г-це Джоунс, няма да мърдате оттук днес! – каза и се доближи до мен, прошепвайки в ухото ми: - Днес сте моя пленница! Гледах с широко отворени очи и не можех да повярвам. Каква му бях? Пленница? Боже Господи, какво означава това?
- Ъм..ъм, какво, какво трябва да значи това? – попитах, гледайки земята. Той се доближи до мен, прегърна ме, хвана дупето ми и стисна леко. От устата ми се изтръгна лек стон.
- Това, Джиджи, означава, че няма да те пусна да ходиш никъде! – каза и захапа меката част на ухото ми. Тялото ми се напрегна, бях възбудена. Това беше така заради него! Поех дълбоко въздух, Зейн ме гледаше.
- Вие не можете да ме задържите насила тук, г-н Харис! – казах. Дразнех го, толкова много обичах да правя това!
- Не се опитваш отново да ми заповядваш, нали? – каза и ми се усмихна дяволито. Очите му ме изучаваха, той ме искаше и то повече от всичко. Аз се чувствах по същия начин, но няма как да стане толкова бързо.
- Мога да правя, каквото си искам! – казах и се намръщих. Той се смееше леко, беше му много забавно, а на мен ми идеше да го убия или да го изчукам. И двете ме удовлетворяваха.
- На теб май ти харесва да си непослушна, а, Джиджи? – попита. Гледаше ме, усмихваше се и играеше с устната си. Беше толкова секси. Погледнах го и се усмихнах. Щом ще играем мръсно, така да бъде.
YOU ARE READING
College Love Or Something More
FanfictionЗдравейте, аз съм Джиджи и съм на 20 години. Приета съм в колеж, в който е приет и най-добрият ми приятел. Казва се Джо и е на същите години като мен. С Джо се познаваме от много години, отраснали сме заедно, винаги е бил до мен и ме е подкрепял. Из...