Hopelijk vinden jullie het leuk en kijk vooral ook naar mijn andere verhalen of je dat leuk zou vinden om te lezen. Ik heb er niet veel, maar misschien zit er wat bij.
De (fantastische) tekening hierboven heb ik op internet gevonden en is dus niet van mij, net zoals alle personage's, van Harry Potter, de woorden die dik gedrukt zijn en al het geld dat er mee verdient is.. (jammer genoeg)
P.S. Hier zie je mijn theorie hoe James en Lily uiteindelijk een soort van beginnen bij elkaar te komen.
HPLOVER1010
ESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESVESV
"James?" vroeg Lily. De vier vrienden hadden de hele middag he boek even weggelegd om na te denken over wat ze die ochtend en de dag daarvoor hadden gelezen. "James, mag ik binnenkomen?"
Lily hoorde een zacht 'Ja hoor' en deed zijn slaapkamerdeur open.
"Hey." zei James slaperig. Het was zo rond twaalf uur en James en Lily zaten allebei in hun pyjama. "Wat is er?"
Lily liep verder zijn kamer in en ging op de rand van zijn bed zitten. "Is.. is het goed als ik, ik bedoel, als je dat goed vindt en niet raar of zo maar.."
"Lily." Lily keek op naar James grijnzende gezicht. "Wat wil je vragen?"
Ze zuchtte diep en keek hem recht in zijn ogen aan. "Is het goed als ik hier kom liggen vanavond?" James keek haar geschokt aan. "Uh - als je dat wil?" James schoof op en Lily ging naast hem zitten en ten slotte liggen. "Mag ik nog met je uit of telt dat aanbod niet meer?"De volgende ochtend zaten Sirius en Remus al aan het heerlijke ontbijt wat mevrouw Potter al had gemaakt toen James en Lily lachend naar beneden kwamen.
"Waar waren jullie?" vroeg Sirius grijnzend.
Lily bloosde en ging snel zitten en at haar ontbijt. James ging tegenover haar zitten en propte zijn mond vol met pannenkoeken.
"Gan wve so veer vewdur?" mompelde hij.
"James, niet praten met volle mond. Is onbeschoft." zei Lily met haar ogen rollend. James staarde haar aan en slikte alles in één keer door.
"Dus, gaan we zo weer verder?" vroeg James nog een keer. Iedereen knikte en at hun ontbijt."Remus? Wil jij lezen?" vroeg James. Remus knikte en zocht de goede bladzijde.
"Oké, Halloween."Tegen zevenen verliet Harry het kasteel en ging op weg naar het Zwerkbalveld. Hij was nog nooit in het stadion geweest. Harry wilde zo graag opnieuw vliegen dat hij geen zin had om op Plank te wachten. Hij stapte op zijn bezem en zette zich af.
"Hé, Potter! Kom naar beneden!" Harry landde naast hem en de houten krat die hij mee had. "Heel goed. Ik snap wat Anderling bedoelde, je bent inderdaad een natuurtalent."James gaf zichzelf een schouderklopje. Lily keek hem boos aan. "Die was uh- voor Harry." zei James snel.
Hij deed het krat open, die vier ballen van verschillende afmetingen bevatte. "Oké, kijk, Zwerkbal is gemakkelijk te begrijpen, maar moeilijk te spelen.."
"Waar zijn die voor?" Harry wees op de andere ballen in het krat.
"Ik zal je laten zien wat de Beukers doen. Dit zijn de Beukers." Olivier gaf hem een houten knuppel. "Achteruit." waarschuwde hij."Er gebeurd toch niks hé? Beukers doen pijn." zei Lily bang.
"Vertel mij wat." zei James die over zijn bovenarm wreef. "Ik voel het nog." Lily wreef eroverheen en keek weer naar Remus.Hij bukte zich en maakte een van de Beukers los. De zwarte bal schoot direct omhoog en suisde op Harry's gezicht af. Harry sloeg hem weg met de knuppel, zodat hij zijn neus niet zou breken en de bal zigzagde door de lucht, zoefde om hun hoofden en schoot op Plank af, die erbovenop sprong en hem tegen de grond wist te drukken.
"Sterke jongen, die Plank." zei Remus. "Niet heel veel mensen krijgen een Beuker in één keer te pakken."
"Niet heel veel mensen slaan een Beuker in één keer raak." zei Sirius onder de indruk. "Je hebt een getalenteerde zoon, James." Lily schraapte haar keel. "En jij ook Lily."
JE LEEST
Een saaie vakantie (COMPLEET)
Fanfiction4 punten over het verhaal: - de Sluipers (marauders) zonder Peter, hij is niet leuk. - Lily - Een saaie zomervakantie - Een boek met de naam: hp en de steen der wijzen Het verhaal behoort natuurlijk aan J.K. Rowling. De uitvinder van deze...