"Kalau nak bergu- - - ...", Bibir Min dan Taehyung masing-masing bertemu dalam satu ciuman.
"Dah lama tak kiss awak...", Terang Taehyung tentang kenapa dia mencium Min.
Min yang tadi membuka mulut untuk membebel,kini merapatkan mulutnya untuk mengukir senyuman manis.
"Gedik!", Kata Min dengan semyuman yang masih kekal di bibirnya.Seronok lah tu.
Min terus membuka almari pakainnya lalu mengambil pakaian yang dikehendaki lalu memakainya.
"Min...", Panggil Taehyung yang sedang baring mengiring di atas katil sambil memandang Min.
"Apa", Min ligat menyapu losyen di tangannya tanpa memandang Taehyung.
"Can I have you tonight?", Min tertawa kecil mendengar permintaan suaminya itu.
"You can have me whenever you want..but not now", Katanya lalu meletakkan botol losyen di atas meja soleknya.
"Waeyo chagi?", Tarhyung mencebik.
Min lantas berbaring di sebelah Taehyung.
"Sebab..dalam perut Min ni ada baby.", Katanya dengan mata yang tertumpu di perut dengan senyuman manis terukir di bibir.
Taehyung juga turut tersenyum melihat gelagat Min.
"Anak appa..cepat keluar tau.Nanti baru appa boleh nak sweet-sweet dengan omma...", Taehyung terus melekatkan mukanya di perut Min.
"Apa lah awak ni...", Min tertawa gembira.
"Nanti kalau anak kita dah keluar..boleh tak saya nak lagi?", Kata Taehyung dengan mata yang besar.
Soalannya dibalas dengan anggukan oleh Min.
"Saya nak anak banyak-bantak tau!", Taehyung mendepakan tangannya dengan penuh semangat.
"Tapi..awak kena makan banyak-banyak lah..baru ada energy!", Kepalanya laju sahaja diketuk oleh Min.
"Awak ingat saya ni mesin ke apa?! Letih tahu tak!",
"Alaa....", Taehyung mencebik.
Lalu pipinya dicubit lembut oleh Min.
"Boleh lah sayangku Kim Taehyung..Saya tak kisah pun berapa ramai anak yang awak nak..asalkan awak bahagia..", Taehyung teris melemparkan senyuman petaknya.
JungMi's House
Jungkook memasuki biliknya.Kelihatan Hanmi sedang duduk melutut di atas katil.
"Hanmi..?", Hanmi terus tersedar daripada lamunannya dan memandang Jungkook.
"Omma..nak datang sini kejap lagi..saya mandikan awak ye?", Kata Jungkook lalu membantu Hanmi untuk bangun.
"Tak payah..saya boleh mandi sendiri", Hanmi terus menagmbil tualanya di penyidai lalu menerjah masuk ke dalam bilik mandi.
Kemudian,Jungkook turun ke bawah untuk melihat apa yang sedang dimasak oleh Yein di dapur.
Ketika dia sedang menuruni tangga, dia terdengar seseorang menjerit kesakitan.
Jungkook terlihat Yein sedang memegang jari telunjuknya yang berdarah.
Dia pantas mendapatkan Yein.
"Macammana boleh terpotong tangan ni Yein..", Jungkook tertawa kecil tatkala melihat tangan Yein berdarah.
Jungkook terus mengambil peti kecemasan yang terletak di almari ruang tamu.
"Mari sini..saya cucikan", Katanya lalu memegang tangan Yein dan mencucinya menggunakan dettol.
Yein asyik mengamati wajah kacak Jungkook ketika dia sedang khusyuk merawat tangannya.
"Dah siap!", Jungkook mengamgkat wajahnya setelah selesai membalut tangan Yein dengan plaster.
Wajah mereka begitu rapat.Hanya beberapa sentimeter sahaja jauhnya.
Tiba-tiba Yein ingin mendekatkan lagi jarak antara mereka.Ya,kissing.
Jungkook yang sudah tergoda dengan wajah cantik Yein turut mendekatkan wajah mereka.
Setelah beberapa saat,akhirnya bibir mereka bercantum juga.
Lama mereka berkeadaan seperti itu.Kemudian,Jungkook menolak Yein apabila merasakan Yein semakin ghairah menciumnya.
"Saya nak pergi tengok Hanmi..", Jungkook tersipu malu lalu pergi ke tingkat atas.
Mestilah malu..dah suka -_-
(Author benci part ni!")"Sayang...dah siap?", Tanya Jungkook setelah membuka pintu biliknya.
"Hmm..", Hanmi hanya berdehem dan meneruskan sikatan pada rambutnya yang panjang.
"Ha okay", Jungkook terus menuju ke bilik mandi sebelum itu dia mengambil tuala baru di almari.
Tidak seperti sebelum ini,dia akan memakai tuala yang digunakan olrh Hanmi.
Tapi,sekarang tak tahulah kenapa dia tidak menggunakannya lagi.
"Jungkook ah..", Mendengar namanya disebut,Jungkook lantas memaling.
"Nae?", Jungkook terus mendekati Hanmi.
Mereka berdiri memandang satu sama lain.
"Kalau omma tanya pasal anak..saya nak awak bagi tahu perkara sebenar", Hanmi memandang terus ke dalam anak mata Jungkook.
"Tak boleh..nanti omma mesti suruh saya cerai- - -..", Hanmi pantas menggeleng.
"Tapi...",
"Saya tak nak omma kecewa sebab kita tak dapat nak bagi dia cucu..", Hanmi tertunduk menangis.
Sungguh mulia hatinya,walaupun sering dikutuk dan dimarahi oleh omma Jungkook namun,dia masih mahu menjaga hati wanita itu.
Tangannya tiba-tiba dipegang oleh Jungkook.
"Hanmi ah...",
Tubuh Hanmi dipeluk oleh Jungkook,belakangnya diusap lembut oleh lelaki itu bagi meredakan tangisannya.
Hanmi hanya membiarkan suaminya itu memeluknya kerana sesungguhnya pelukan itu yang dia rindukan.
"Saya rindukan awak,Jeon Jungkook..sangat-sangat..",
Jungkook melepaskan pelukan itu lalu menghadiahkan satu ciuman di dahi Hanmi.
Hanmi masih membiarkan kerana dia amat merindui semua kenangan manisnya bersama Jungkook sebelum ini.
"Dah..jangan nangis lagi.Nanti tak cantik", Kata-kata Jungkook membuatkan Hanmi tergelak kecil.
"Ini yang saya nakkan selama ni..tengok awak gembira semula..saya rindukan semua itu Hanmi", Luah Jungkook lalu memeluk Hanmi semula.
Mian..kalau this chapter tak mbrangsangkn..
Author terharu sbb Jungkook dgn Hanmi tgh berbaik smula.😭
Vote+comment사랑해요 readers😊
YOU ARE READING
[C] Wedding Contract 결혼 계약
Romance[Completed] +Perjanjian di mana Jung Yein bersetuju untuk memberikan zuriat sahaja kepada sebuah pasangan telah menghancurkan perhubungan mereka . - Siapakah pasangan tersebut ? Bagaimanakah pertemuan mereka bertiga? Ingin tahu kisah selanjutnya...