03

3K 312 7
                                    

Selesai sahaja mandi,Hanmi pun keluar dari bilik mandi dengan hanya berkemban.

"Wush!! So sexy!!", Terkejut Hanmi dibuatnya apabila mendapati Jungkook berada di sebelahnya secara tiba-tiba.

"Ish awak ni! Pagi-pagi macam ni pun byuntae juga kan?", Kata Hanmi lalu menjeling suaminya yang sedang tersengih-sengih arnab itu.

"Heheh...tak apalah dengan wife sendiri..lain lah kalau saya byuntae dengan orang lain", Balasnya.

"Whatever..dah pergi mandi", Hai terus menuju ke almari baju.

Tetapi baru beberapa langkah,Jungkook pantas menariknya.

"Awak ni..tak akan nak sekarang kot..", Hanmi mencebik.

"Nak apa?! Saya nak tuala lah!",

"Nampak sangat awak yang byuntae!", Sambung Jungkook lagi.

Hanmi terkaku di situ.Sungguh dia geran dengan suaminya itu.Dia pula yang dituduh byuntae.

"Kan banyak tuala dalam alamari tu..pilih jelah yang mana satu awak ni!", Geram Hanmi dibuatnya lalu melepaskan pergelangannya dari genggaman Jungkook.

"Saya nak tuala awak lah sayang...sebab tuala awak wangi,bau badan awak..", Dia tertawa suka.

"Ish yelah! Yang awak tercegat lagi dekat sini buat apa? Keluar lah..saya nak pakai baju kan", Kata Hanmi lalu menolak suaminya ke luar.

Tetapi apa yang Hanmi buat hanya sia-sia.Makin ditolak makin kuat Jungkook menahan.

"Pakai jelah depan saya.! Ada masalah ke?", Kata Jungkook sambil mengangkat-angkatkan keningnya.

Akhirnya Hanmi pun berputus asa lalu dia berhenti menolak suaminya yang byuntae itu.

"Hmm", Balas Hanmi dengan geram manakala Jungkook boleh tergelak suka tatapi perlahanlah.

Setelah Hanmi siap memakai baju dia pun memberikan tualanya kepada Jungkook.

"Gumawo Hanmiku sayang~", Ucap Jungkook seperti menyanyi.

Sementara menunggu Jungkook mandi,Hanmi pun ke bawah untuk menyediakan makanan buat suaminya.

"Dah siap mandi dah?", Tegur Hai yang sedang menyusun roti di atas pinggan apabila ternampak Jungkook menuruni tangga.

"Dah..", Jawab Jungkook lalu duduk di meja makan dan mengambil sekeping roti yang disapu butter tadi.

"Jungkook..saya nak pergi jumpa Minboleh tak?", Hanmi bertanya tatkala duduk di sebelah Jungkook.

"Pergilah..saya izinkan",

"Terima kasih!! Sayang awal!!", Balas Hanmi riang lalu mengucup pipi Jungkook.

"Terima kasih juga",

"Waeyo?",

"Sebab cium saya",

"Sama-sama..",

Selesai sahaja makan,tangan Hanmi laju mengambil handphonenya yang berada di atas meja.

Dia pantas mendail nombor Min.Tak sabar untuk mengucapkan tahniah atas kandungan Min.

"Yeoboseyo?", Min bersuara apabila mengangkat panggilan daripada Hanmi.

"Ya!Kim Mineul! Takbagitahu aku pun yangkau dahpregnant!", Hanmi merajuk dan dia boleh mendengar tawaan Min disebabkan rajukannya.

"Hehehe..aku dah ti---",

"Aku tak nak cerita dekat sini! tak best..Kita jumpa dekat Milk Shake? Aku belanja.", Hanmi menyekat kata-kataim yang belum habis itu.

"Okay..aku siap sekarang.Nanti aku sampai sana", Balas Min.

"Eh!! tak boleh! aku yang akan ambil kau sebab kau mengandung!Nanti jadi apa-apa mati aku..", Min hanya mengiyakan mendengar kata-kata Min.

"Dah pergi siap cepat! Kejap lagi aku datang! Annyeong!", Hanmi terus mematikan panggilan itu.

Kemudian Hanmi ke meja soleknya untuk mentacap sedikit wajahnya.

Dia terus memulakan perjalanan ke rumah Min.

"Ting tong~", Hanmi menekan loceng rumah Min apabila tiba di rumah kawannya itu.

"Annyeong...Kau nak buat Min pergi mana ni?", Taehyung yang keluar daripada perut rumahnya itu terus berjalan ke arah Hanmi.

"Aku bawa dia pergi cafe dekat sini-sini je..ala tak payah risaulah.Aku akan jaga dia dan kandungan dia elok-elok", Saja Hanmi menekan perkataan "kandungan" ketika memberitahu Taehyung.

Taehyung tergelak mendengarnya.Yelah,hasil kerja dia yang menyebabkan Min mengandung.

"Dah sampai? Cepatnya!", Kata Min yang baru keluar dari rumahnya lalu mengambil kasut di rak kasut dan memakainya.

"Bising lah kau! Aku datang cepat lah bagus tak payah kau nak tertunggu-tunggu", Kata Hanmi lalu masuk ke dalam keretanya.

"Awak..saya pergi dulu ye..", Kata Min lembut lalu mengambil tangan kanan Taehyung lalu menciumnya.

"Ok sayang..hati-hati jalan tu,dalam perut awak tu ada anak saya..", Taehyung memerli.

"Aik? Risau dekat baby je? Omma dia tak?", Min memegang perutnya sambil mencebik ke rah Taehyung.

"Mestilah risau juga Sayang..", Kata Taehyung sambil tangannya membelai lembut rambut panjang Min.

"Pin Pin!!', Hon kereta Hanmi berbunyi.

"Woi! Tak payah nak berdrama dekat sini lah! Nak tercirit aku tengok! Min cepat lah!", Jerit Hanmi dari dalam kereta.

"Yelah!!!", Jerit Min pula.

"Okay lah..saya pergi dulu,bye", Kata Min lembut.

"Hmm..ingat pesan saya tadi.Hati-hati..okay bye,I love You..", Taehyung terus mendaratkan bibirnya kepada bibir Min.

Min tersenyum malu lalu melambaikan tangannya ke arah Taehyung dan masuk ke dalam kereta Hanmi.

Hanmi terus menderum laju meninggalkan kediaman Min itu kerana dia malas untuk melihat sinetron yang dibintangi oleh Kim Taehyung dan Kim Mineul.

Mereka tiba di Cafe Milk Shake setelah 15minit pemanduan oleh Hanmi.

2 be continued~
Tunggulah apa yg Hanmi nk borak dgn Min eh😁
Sorry lah kalau author ad tersilap antra Hanmi dengan Min...sbb nama diorang lebih kurg je..stress tau😫
Vote dn komen jgn dlupakan yer wahai readers skalian alam..😚
Lupakan typo saya🙏
Good night..

[C] Wedding Contract  결혼 계약 Where stories live. Discover now