Minta perhatian!!
Sebarang permainan yg akan ada dalam crita ini adalah rekaan semata²!
Tiada kaitan antara yg hidup dan yg mati!* * * * *
Getaran alarm yang disetkan pada telefon Hanmi yang berada di bawah bantalnya membuatkan dia tersedar dari tidurnya.Sungguh tidak bermaya Hanmi pada pagi itu kerana keletihan yang dialami setelah berlepas dari Korea Selatan ke Malaysia.
Namun,dia terpaksa menguatkan tubuhnya untuk bangun.Dia berjalan perlahan ke arah bagasinya lalu mengeluarkam sehelai tuala.Langkahnya kemudian diatur ke kamar mandi.
* * * * *
"Chagi..lapar lah..", Yein merengek sambil memegang perutnya yang kosong tanpa makanan itu.
Jungkook yang baru keluar dari kamar mandi dengan hanya bertuala tersenyum suka.Lalu,dia menuju ke arah Yein yang sedang duduk di sisi katil hotel tersebut.
"Saya pun lapar..jom lah kita pergi makan", Yein tersenyum mendengar ajakan Jungkook itu.
Jungkook mengatur langkahnya ke almari pakaian.Sehelai seluar jeans dan t-shirt putih diambilnya.Matanya kini tertumpu ke arah Yein yang masih memerhatikan tingkahnya.Satu senyuman mengukir wajah Jungkook.
"Awak nak tengok saya pakai baju ke?", Jungkook tersenyum sinis sambil keningnya diangkat beberapa kali.
Yein terkedu saat Jungkook bertanyakan begitu.Kini dia bertentangan mata dengan Jungkook.Segera dia menghampiri suaminya yang byuntae itu.
"Mana ada lah!!", Kata Yein dengan wajah yang memerah.Tangannya sempat memukul bahu Jungkook sebelum memasuki kamar mandi.
Setelah Yein selesai bersiap,Jungkook yang sudah lama menunggu lantas mengambil kunci keretanya yang berada di atas meja.
"Sayang...", Langkah Jungkook terhenti saat dia dipanggil Yein.Jungkook mengangkat keningnya.
"Hanmi unnie?", Jungkook merengus perlahan disebabkan nama wanita yang disebut Yein.
"Nanti saya tampal sticky note dekat pintu bilik kita..dah jom", Arah Jungkook.
'Bagus! Rancangan aku makin menjadi! Padan muka kau Dong Hanmi!!', Yein tersenyum puas.
* * * * *
Hanmi yang sudah selesai memakai baju,terus mencapai kunci biliknya.Pintu bilik dibuka lalu dikuncinya semula.Dia kemudian ke bilik Jungkook dan Yein.
Saat dia hendak mengetuk pintu mereka,satu sticky note bewarna biru mengalih pandangannya.Dia membaca isi sticky note itu.
'Saya dengan Yein keluar makan.Lepas tu kami nak pergi jalan-jalan..awak pergi lah ke mana ang awak suka.Saya tak kisah',
Hanmi membacanya dengan penuh tekun.Matanya dipejamkan seketika setelah tamat membacanya.
"Awak tinggalkan saya Jungkook??", Hendak saja Hanmi menangis di situ,namun dia terpaksa menahan air matanya daripada terus terjatuh.
YOU ARE READING
[C] Wedding Contract 결혼 계약
Roman d'amour[Completed] +Perjanjian di mana Jung Yein bersetuju untuk memberikan zuriat sahaja kepada sebuah pasangan telah menghancurkan perhubungan mereka . - Siapakah pasangan tersebut ? Bagaimanakah pertemuan mereka bertiga? Ingin tahu kisah selanjutnya...