XXIII - Zazdrość

18 2 1
                                    

Siedzimy w trójkę w salonie u Florka. Staram się unikać przebywania z Nim w jednym pomieszczeniu, jego wzroku, czy czegokolwiek związanego z Nim.
Mam mętlik w głowie. To chyba za dużo jak dla mnie. Weronika to niezwykła osoba, nikogo nie udaje, nie jest przesadnie miła ani chamska, ma swój styl i widać, że naprawdę jest szczęśliwa z Florianem, własnie co do niego .. .Mieliście kiedyś tak, że dokładnie wiedzieliście co jest słuszne, ale jakaś część was kazała wam postąpić zupełnie inaczej ? Ja własnie tak mam. Chce mi się płakać na myśli, że mogłabym rozbić czyjś świetny związek tylko po to żebym to ja była szczęśliwa. Chyba mu.... 
-HALOOOOO ! - tak się przestraszyłam, że spadłam z pufy na której siedziałam. 
-Kisiel ! Zabije Cię ! - krzyknęłam gdy tylko jakimś cudem zdołałam uwolnić się z tak dziwnej pozycji w jakiej się znalazłam. Nogi, które przedchwilą leżały na pufie połozyłam na podłodze i podpierając się o mebel wstałam na równe nogi by wysłać przyjacielowi moje spojrzenie nr 5 - czyli spojrzenie zabójcy ! - Co jest tak ważne, żeby wywoływać u mnie zawał ?!?
-NAGRYWAMY !! Idź się trochę ogarnąć bo wyglądasz jakby Cię czołg przejechał.
-Przyjaciele, zawsze milutcy -powiedziałam pod nosem na co chłopak się zaśmiał. Poszłam do toalety ogarnąć włosy i makijaż zupełnie nieświadoma tego co mnie czeka. Gdy wróciłam do pokoju zauważyłam włączony Just Dance, no to będzie zabawa.
-Kto pierwszy ? - spytała podekscytowana Weronika.
-Najpierw dwie piosenki wszyscy razem na rozgrzewkę, a potem robimy turniej !! - zarzadzil Kisiel. Ustawiliśmy się w szeregu przed kamerą, od lewej ja, Kiślu, Weronika i Florek. Oczywiście specjalnie stanęłam jak najdalej Floriana. To wszystko co jest między nami musi zniknąć. On ma wspaniałe zycie, a ja wszystko zepsuje. Muszę tylko wytrzymać kilka dni.
Zagraliśmy razem w dwie gry cały czas śmiejąc się czy popychając. Chociaż przez chwilę chciałam zapomnieć o Florku. Teraz zaczynaliśmy turniej. Najpierw w bitwę miałam grać ja z Weroniką, ta która wygra przechodzi do następnego etapu. Pomyślam, że może jak wygram z Weroniką to sobie udowodnię, że jestem od niej lepsza, że zapunktuje u Florka, dopiero w trakcie zrozumiałam jak głupie jest moje zachowanie. Muszę zapomnieć o tym co jest, ale jakaś cząstka mnie chce o niego walczyć. Muszę stłumić to uczucie za wszelką cenę. W bitwie wygrywałam ja. Zaczęłam celowo przegrywać, ale było za późno. Wygrałam.
Czas na bitwę między chłopakami. Zaraz, zaraz ! Jeśli Kisiel przegra, będę musiała tańczyć z Florianem !!! To zdecydowanie nie jest dobry pomysł.
-Dajesz Kisiel !! Wygrasz z nim ! - zaczęłam krzyczeć gdy spostrzegłam że chłopak przegrywa. Florek przez sekundę spojrzał na mnie a potem na Weronikę, która zaczęła dopingować swojego chłopaka. Nagle Florek zaczął tańczyć jak zawodowy tancerz, miał wielką przewagę. Kisiel nie miał szans, przegrał. Uradowany Florek podszedł do swojej dziewczyny i namiętnie ją pocałował... Wcale mnie to nie zabolało, wcale nic mnie na sercu nie ukuło. Cholerna zazdrość.
-Uuuu, ludzie czas na pojedynek Florek vs Anastazja, będzie grubo !! A żeby było zabawniejsze piosenka do której będziecie musieli tańczyć tooo.... THE TIME OF MY LIFE z Dirty Dancing !
nie...
Nie !
NIE NO KUR... NIE !!!!
Stanęłam przed telewizorem i drżącymi rękoma złapałam kontroler. Zamknęłam oczy i modliłam się by to się już skończyło. Usłyszałam pierwsze nuty piosenki, więc otworzyłam oczy i zerknęłam na telewizor. Na początku miałam solówkę, więc wykonałam swoją sekwencje ruchów i czekałam na najgorsze. Poczułam jego rękę na mojej a przez moje ciało przebiegł ciepły dreszcz. Zaczęliśmy tańczyć do utworu. Cały czas patrzyłam na ekran, tak aby wszyscy myśleli, że to tylko zabawa. Chyba chciałam przekonać samą siebie do tego faktu.
- Jeśli wygram, pójdziesz ze mną na spacer. - szepnął.. ZARAZ, ŻE CO !?!? Doskonale wiedziałam, że on nie odpuści. Dobra An, trzeba się skupić. Muszę wygrać, po prostu muszę. Byliśmy łeb w łeb, każde z nas patrzyło na telewizor w skupieniu. Do końca piosenki zostało 30 sekund, musiałam coś wymyśleć ! 5 sekund !!
4... Florek nie daje za wygraną
3... Ale ja też się nie poddaje
2... Mój koniec jest bliski...
1... Florek upada na ziemię, a ja tańczę dalej zupełnie nie wracając na niego uwagi. MUSZĘ WYGRAĆ !!
Ciąg dalszy nastąpi C:
.....................
Witajcie !
Zamierzam skończyć tą książkę, dlatego muszę się za nią wziąć ;3
Kiedy kolejny rozdział ? Jak napisze :P
Do napisania <3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 06, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Historia Pewnej Nastolatki | Book OneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz