Inf. Co dzieje się w głowie Stilesa.

779 48 0
                                    

Cześć, w tym rozdziale się nie rozpisze na nie wiadomo ile. Będę pisała z mojej perspektywy. Chcę wam wyjaśnić czemu Stiles jest taki, co go zmieniło i wyjawic jego myśli.

Tak jak już pisałam. Stiles stracił mamę, która cierpiała na silną depresję i ataki paniki.
Przez ten czas, kiedy jeszcze żyła Stiles przeszedł przez piekło. Słyszał i widział te okropne rzeczy jakie mówiła oraz robiła jego mama.
Stiles po tym wszystkim po prostu był zamkniętym w sobie nastolatkiem.
Słaba psychika mamy udzielała się również jemu.
Nie miał przyjaciol,znajomych bo każdy uważał go za outsider'a, dziwaka. Po prostu się z niego nasmiewali, większość również podejrzewala go o bycie homo. Czasmi nawet wyzywali go od pedalow itp. Nikt jednak do końca nie wiedział przez co musi w domu przechodzić i ze to dlatego jest taki a nie inny.
Przez te wszystkie wydarzenia (choroba oraz samobójstwo mamy) Stiles chodził do psychiatry. Dostawał leki ale z czasem one przestały działać, a on nie miał ochoty już więcej tam chodzić.
Dlatego nasz brązowo Oki bohater jest teraz taki oraz reauguje na obcych w ten sposób.
Myśli Stiles'a ciągle nadawały na skrajnie smutnych falach. Nie wiedział jak sobie z tym radzić.
Gdy wracał ze szkoły zamykał się w pokoju. Puszczal muzykę, przeglądał tumblr, rysował bądź czytał książki.
Tak ten Stiles umie rysować. Może nie jest artystą, ale to lubi oraz go to odpręża. Nie myśli w tedy,tylko skupia się na szkicowaniu.
Gdy poznaje Scotta jest w nowej dla niego sytuacji. Nie zna nikogo kto by chciał z nim gadac itp. Sa to dla niego nowe rejony. Boi się ich. Nie chcę zostać zraniony. Ponownie wyśmiewany. Wie że znajduje się w Nowym miescie i może zacząć wszystko od Nowa, ale stare dzieje go przesladuja.
Śni mu się krzyczaca mama. Moment w którym się zabija. (Nie widział tego na własne oczy, ale jego mózg w trakcie snu generuje mu wszystkie możliwe sposoby na odebranie sobie zycia)
Nienawidzi spać, nienawidzi tego co mu się sni,dlatego często ma przekrwione i podkrazone oczy od braku tego czego człowiek zawsze bedzie potrzebował.
Stiles zamyka się w świecie dla niego dobrze znanym. Świat ten nie jest dostępny dla nikogo. Do czasu gdy pozna tę konkretną osobę. ;)

* dobra mam nadzieję, że trochę się zapoznaliscie z moim Stiles'em. Widzimy się w następnej części. Przeskoczymy w niej trochę do przodu. Nie ma co się ociagac. Najlepsze i tak jeszcze przed nami. Yo!

Sterek- Pomoz Mi Pozbyc Sie Mysli✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz