Şu anda buradaysan hikayeme bir şans vermek istemişsindir. :) Bunun için teşekkür ederim. :) Bundan önce kısa hikaye yazdım fakat onu devam ettirmedim. O yüzden bu benim ilk hikayem sayılır. Daha bu konuda acemiyim ve hatalarım olabilir. Göz önünde bulundurursan sevinirim. :) İlk bölüm daha başlangıç olduğu için kısa. Diğer bölümler daha uzun. Hikayemde ilk görüşte aşk olsun istedim. Umarım hoşuna gider. İyi okumalar. :)
Multimedia : Koray Erkan
Kapıdan içeriye girdiği anda bakakaldım. Yemyeşil gözler, dalgalı kestane rengi saçlarıyla mucize gibi duruyordu. Ben Koray Erkan. Bugüne kadar her istediğimi elde etmiş birisiyim. İstediğim okul, son model araba, peşimden ayrılmayan birbirinden güzel kızlar... Ama bugün bir şey oldu. Tokat yemiş gibi kalakaldım. Dışarıdan bakıldığında bu kadar masum bir görünüşü olan bir kız neden bara gelmişti? Yanında iki kız arkadaşı vardı. Belli ki biraz kafa dağıtmak istemişlerdi. Neden bana tuhaf gelmişti sanki? Sayısızca kız görmüşlüğüm, tanımışlığım vardı ama nedense o farklı gelmişti işte. Ne yapıp edip tanışmalıydım. Belki o da diğer kızlar gibiydi ama sezgilerim doğru çıkardı her zaman ve ben bu kızda farklı bir şeyler bulmuştum.
Hiç düşünmeden yanlarına doğru gitmeye başladım. Yemyeşil gözlerin karşısında durduğum zamansa sohbetleri kesildi bir anda. Üç yüz birden bana doğru bakmaya başladı. Bir mucize ve iki diğer siluet demek daha doğru tabi. Ah ne diyordum ben. Bugüne kadar aşk nedir bilmeyen ben Koray Erkan, şimdi bir kızdan bu kadar etkilenecek miydim yani?
"Merhaba bayanlar! "Klişeliğin dibine vurmuştum şu anda. Delirmiş miydi bu kızlar? 1.90 boyumu, oldukça fit vücudumu, koyu kumral saçlarımı ve griye çalan gözlerimi gören her kız dibimde biterdi oysa. Yani mekana ilk gelen bir kızın ilk yanına gideceği kişi de ben olurdum hep.
"Merhaba." İki arkadaşı da oldukça samimi bir şekilde cevap verdiler fakat o bu durumdan rahatsız olmuş gibiydi. Kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. O konuşmamıştı fakat kızlar cevap verdiği sırada ben hâlâ yeşil gözleri incelemekle meşguldüm.
"Adım Koray. Burada daha yenisiniz sanırım, daha önce görmemiştim sizi. Bir içki ısmarlamamın mahsuru yoktur sanırım?"
İki kızın da yüzünde güller açtı adeta. Buna alışkındım tabi ki.
"Ah çok teşekkür ederiz. Olur tabi."
"Zehra, Arzu bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum. Beyefendi kendisine başka arkadaşlar bulabilir. Ne de olsa buna alışkın gözüküyor."
"Melek neden bu kadar kabasın ya. Ne olacak işte beyefendi de bize katılsa?"
Bunun üzerine adının kendisini yüzde yüz simgelediğini düşündüğüm Melek çantasını kaptığı gibi dışarıya çıktı.
"Hanımlar müsaadenizle. İyi akşamlar."
Peşinden koşar adım gitmeye başladım.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz ya. Sapık gibi peşime düştünüz. Polis çağırmadan defolup gidin buradan!"
"Kötü bir niyetim yok. Sadece tanışmak istedim."
"Doğru kişi ben değilim. Ama içeride, hiç zorlanmadan tanışabileceğiniz birisini bulabilirsiniz. "
Hızlıca taksiye bindi. Plakasını zar zor da olsa aldım. Taksi harekete geçtiğinde arkasından bakakaldım.
"Alo Mustafa. Bir kızın peşine düşmeni istiyorum. Hakkında her detayı öğren. Şu an Club'ın ordan taksiyle ayrıldı. Plakayı mesaj atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melek Hikayesi #WKK
RomanceÇarpık bir şekilde gülümsedi. Kızları nasıl etkisi altına aldığı gayet açık ortadaydı; bu gülüşle...Kendine gel kızım Melek, alt tarafı bir erkek işte. Sadece fazla kusursuz... ''Sizden bir şey rica edeceğim.''Gülümsedim. ''Çok şükür.Ne istersen.'' ...