Multimedia :Aysu Erkan
Sabah gördüğüm kabusla nefes nefese uyandım.Koray ve o manken el eleydi ve ben uzaktan onlara bakıyordum.Üzgün bir şekilde!Bence biz arkadaş falan olmamalıydık.Kafamı karıştırmaya hakkı yoktu.Kim oluyordu ki?Ama yine de ne bileyim Arzu,Zehra ve Alp dışında pek arkadaşım yoktu.Bu konuda biraz seçiciyim diyelim.Çabuk güvenemeyen ve ince eleyip sık dokuyan birisiyim.Belki de bu iyi bir şeydir.Kimbilir?Hızlı bir şekilde giyinip aşağıya indim ama daha saat 07.30'du.Genelde kantinde ayak üstü bir şeyler atıştırırdım.Kendime çokta iyi baktığım söylenemez doğrusu.Boyum 1.72 civarıydı,kilom ise 50.Belki biraz zayıf kaçıyor olabilirim.Omuz silktim.Pek takılmazdım bu konuya.
Koray yine manken edasıyla arabaya yaslanmış bir şekilde duruyordu.Sabah mesaj atmıştı,dışarıda beraber kahvaltı yapalım diye.O manken kızla neden yapmıyordu?Kafam yine allak bullak olmuştu.
''Günaydın güzellik'Çok şık olmuşsun.''Abartmaya gerek yoktu aslında.Beyaz,eteği hafif pileli bir elbise ve altına hafif topuklu ayakkabılarımı giymiştim.Bugün biraz farklı olsun istedim.Koray'la kahvaltıya gidiyoruz diye değil tabiki!
''Teşekkür ederim.Eh sen de fena değilsin!''Gülümsedim,o da yüzüne yayılan o tatlı gülümsemesiyle bana baktı.Tanrım bu çocukta bir şeyler vardı!İnsana pembe gözlükler takmış gibi hissettiriyordu.Huzur dolu...
Oturmam için kapıyı açtı.Ve sonunda malum kahvaltı için yola çıktık.Yine çok güzel bir yere getirdi beni.Bundan önce oturduğumuz kafe de oldukça pahalı bir yere benziyordu ve bence burası da sosyetik mekanlardan birisiydi.
Yine boğaz manzaralı çok hoş bir yere oturduk.
''Koray burası çok güzelmiş.''
''Sen beğendiysen hep geliriz güzelim.''Kızardığımı hissettim.Bana böyle kelimeler söylemesi farklı hissettirmeye başlamıştı.Zaten oldum olası güzel sözler,iltifatlar karşısında domates kadar kızaran bir karaktere sahiptim.
''Kızarınca bir başka güzel oluyorsun .Bu klişe mi oldu sanki?Kızarınca adeta insanın başını döndürüyorsun.Sanki sana hangi iltifatı yapsam yetersiz,klişe kalacak gibi geliyor.Hepsi az sana.''
''Koray!Utandırıyorsun.''
''Tamam sustum.''Eliyle ağzının fermuarını çeker gibi yaptı.Hahaha esprili sapık seni!
Biz kahvaltı tabağı istedik sanıyordum ama bu bildiğiniz kahvaltılıkların ve diğer bütün güzel şeylerin toplanmış haliydi.Oldum olası bazı kızlar gibi onu yemem,bunu yemem diye mızmızlanmayan bir kız olmuştum.Yemek bir mucizeydi benim için.Neden kendimi mahrum edeyim ki?Fazlasıyla acıkmıştım ve tabağa gömüldüm resmen!
''Güzellik sen hep böyle iştahlıysan nasıl oluyor da bu kadar formda kalıyorsun?''Omuz silktim.
''Bilmem pek kilo problemim yoktur benim.Genel olarak da dışarıya koşuya çıkarım.Çok iyi hissettiriyor..''
''Bu benim de sürekli yaptığım bir şey.Desene artık yalnız koşmak zorunda kalmayacağım.''Sırıttı.Ha-ri-ka bir bu eksikti.En huzur bulduğum anda bile yanımda bir sapıkla dolaşmak zorunda kalacaktım.
Kahvaltı bittikten sonra elimi çantama attım.Koray hemen durdurdu.
''Melek napıyorsun?!Benin olduğum yerde sana hesap ödeteceğimi mi sandın?''
''Biz arkadaş değil miyiz?Hep aynı arkadaş ödemek zorunda değil sanıyordum?''
''Benim yanımda durumlar farklı.''Kaşları çatık bir şekilde baktı.Kızdığı belliydi.Daha fazla üstelememeye karar verdim.Üniversiteye doğru gitmeye başladık.
''Görüşürüz güzellik.İyi dersler.''
''Sağol arkadaşım sana da!''Sırıttı.Onunla beraber kampüsün oraya gitmedim çünkü Arzu ve Zehra'yı bekliyordum.Arzu :
''Kızım dün olanlar neydi ya öyle?''
''Ne olmuş Arzu ya bir merhaba der insan.'' Zehra :
''Valla kızım son birkaç gündür bomba haberler var sürekli sende.Merhaba demek daha heyecanlı gelmiyor yani ahahaha.''Bu kızlar beni öldürecekti.Arzu :
''Koray'ın yanında biz kız gördük.Seninle konuşacaktık fakat göremedik seni.Off kız bayağı iyiymiş be kanka.''Bunun üzerine hepimiz gülmeye başladık.Arzu alem kızdı doğrusu. Zehra :
''Valla katılıyorum Arzu.Kıskanmamak elde mi?''
''Niyeymiş biz ondan daha güzeliz bir kere.''Ya tabii dercesine iç çektiler.
''Hadi kızlar derse gitmem gerekiyor.Öpüldünüz canlarım.Bu konu da burda kapandı.O sadece arkadaşım.'' Zehra :
''Evet beraber okula gidip geldiğin,beraber kahvaltıya gittiğin çok özel bir arkadaş.''Sırıttılar.Çılgın kızlarım benim.
Dersler bittikten sonra bu sefer içeride oyalandım gelir diye.Ve sonunda kapıda belirdi.
''Ne o güzellik beni mi bekledin yoksa?''Muzip bir şekilde sırıttı.
''Hayır sadece birkaç ders notuyla ilgili halletmem gereken şeyler vardı.''İyi üfürüyorum yani.
''Hadi gidelim.''
Aşağıya indiğimiz sırada arkamızda bir ses :
''Heyy yakışıklı!''Bu dün gördüğüm manken kızdı.
''Aa Aysu merhaba canım bak seni kimle tanıştıracağım.Melek.''Kız samimi bir şekilde ben ne olduğunu anlayamadan sarıldı bana.
''Merhaba tatlım Aysu ben.''
''Merhaba Melek ben de memnun oldum.''
''Bugün yeni bir yer açılmışta oraya gidelim mi?Genelde kalite kontrol yapmadan izin vermiyorsun ya.''Gözlerini devirdi.
''Melek sorun olmaz değil mi bugünlük sana bir taksi çağırsam?''
''Otobüsle de giderim sorun yok.''Canım sıkılmıştı.
''Olmaz öyle şey.''Taksi çağırdı.
''Sonra görüşürüz o zaman.''
''Görüşürüz.''
Annemin yanına gittim.Bugün biraz daha iyiydi sanki.
''Benim Melek'im gelmiş!''Kollarını açtı kocaman.
''Merhaba annem.Nasılsın?''
''Ben çok iyiyim canım merak etme sen.''Babamla da sarıldık birbirimize.Çok yorgun görünüyordu ve korku dolu.Bunun ne demek olduğunu biliyordum çünkü ben de aynı şekilde hissediyordum.
''Babacığım nasılsın?''
''İyiyim kızım,asıl sen nasılsın?Okul nasıl?''
''Her şey yolunda beni merak etmeyin siz.''Bir,bir buçuk saat sonra yanlarından ayrıldım ve eve doğru yol aldım.Otobüse binmek istemedim bu sefer ve taksi çağırdım.Eve gittiğimde aklım Koray'daydı.Nasıl bu kadar vurdumduymaz olabiliyordu?Tamam arkadaştık ama gözüme baka baka o kızla gitmişti.Bana ilgili davrandığı halde.Ve benim o kızın karşısında pek şansım yok gibiydi.Ne demişti Arzu? : ''Off kız bayağı iyiymiş be kanka!'' Acı bir şekilde gülümsedim ve gözlerimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melek Hikayesi #WKK
RomanceÇarpık bir şekilde gülümsedi. Kızları nasıl etkisi altına aldığı gayet açık ortadaydı; bu gülüşle...Kendine gel kızım Melek, alt tarafı bir erkek işte. Sadece fazla kusursuz... ''Sizden bir şey rica edeceğim.''Gülümsedim. ''Çok şükür.Ne istersen.'' ...