Sana aşık oldum

92 16 0
                                    

Ne diyordu bu Koray?Şaka mıydı bu?Neden daha önce söylememişti?Ah şimdi anladım.Beni kıskandırmak için böyle bir yola başvurmuştu.Ama bu hiç adil değildi.

''Ne saçmalıyorsun sen ya?Yalan söylüyorsun.Neden daha önce söylemedin kardeşin olduğunu?''

''Çünkü bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünmek hoşuma gitmişti.Yani inşallah öyle olmuştur.Ve bunu kaybetmek istemedim tamam mı?Ben,ben seni kaybetmek istemedim.Arkadaş olalım dediğimde yalan söylüyordum Melek.Ben senin arkadaşın değil her şeyin olmak istiyorum.Her daim yanımda ol,zorlukları beraber aşalım istiyorum.Neden kabul etmiyorsun bunu?''

''Bana yalan söyledin sen.Bunu yapmayacaktın Koray.''

''Melek ben sana aşık oldum.Allah kahretsin ki aşık oldum sana.İlk görüşte aşka bu zamana kadar inanmadım.Bundan sonraki hayatımda da inanmam sanmıştım ama öyle olmadı işte.Kapıdan girdiğin o ilk an vuruldum sana.Böyle bir insanın hayatımda olması nasıl olurdu dedim.Hissettiğin her şeyi hissetmek,okuduğun romanları okumak,dinlediğin müzikleri dinlemeyi diledim.Lütfen bana bir şans ver!''

''Koray bunlar çok hızlı oldu.Zaman ver bana.''Tam gidiyordum ki yanımıza koşarak birisi geldi.Aysu!Ben onun yüzüne bakamazdım ki.Ben sanmıştım ki ikisi sev...Tanrım nasıl duracaktım şimdi burada?

''Melek lütfen gitme,kal.Bizim beraber olduğumuzu sanmışsın sanırım ama Koray benim biricik kardeşim.''Bir kahkaha attı.''Kusura bakma böyle düşünmene inanamadım da.Bak abimin sana nasıl baktığını gördüm.Bence bu tarihe yazılmalı!Gerçekten bugüne kadar hiçbir kızla ciddi düşündüğünü görmedim.Bence siz ikiniz çok güzel bir çift olacaksınız!''Gülümsedi.Ne diyebilirdim ki?Bundan sonra neler gelecekti başıma hiç bilmiyordum.

''Aysu ben Koray'ı doğru düzgün tanımıyorum bile.Bir akşam arkadaşlarımla eğlenmek için dışarı çıktığımda belirdi birden karşımda.Çift falan demek için daha çok erken.Ben şu an ne diyeceğimi bilmiyorum.''

''Haklısın tatlım.Şaşırdın tabii bir anda.Hadi içeri geçelim.''Yine aynı yere oturduk ve sohbet etmeye başladık.Aysu heyecanlı bir şekilde anlatıyordu.Beni ablası gibi görüyordu sanki.Nedense benim de ona kanım ısınmıştı.Kardeş olduklarını öğrendiğim için değil tabii.Daha neler!Öhöm...

''Melek biliyor musun?Abim beni hiçbir arkadaşıyla tanıştırmaz.Yani erkek olanlarla ahahaha.Öyle kıskançtır yani.''

''Aysu!''Koray kaşlarını çattı.Bundan rahatsız olduğu belliydi.

''Aa öyle mi?Bir ara bir ilki yaşarsın belki.''Gülümsedim.Koray birkaç saniye bana öylece baktı sonra kafasını çevirdi.Kardeşini bu kadar kıskanan biri beni de oldukça kıskanırdı.Ama nedense bir an o kıskanılacak kişi olmayı istedim.Kabul etsem bu hemen olabilirdi fakat acele etmek istemiyordum.

''Kalksak mı artık?Yarın okul var ya.''

''Evet bence de geç oldu.Hadi Aysu.''Aysu biraz mırın kırın etti ama daha sonra o da kalktı.Koray Aysu'yu bıraktıktan sonra benim eve doğru sürmeye başladı arabayı.Evin önüne geldiğimizde Koray da indi.

''Dediklerimi bir düşün tamam mı güzellik?''Göz kırptı.Tanrım bu gözler bana böyle güzel bakarken başka şansım yoktu.Başımı salladım.Bir an nolduğunu anlayamadan bana oldukça fazla yaklaştı.Nefeslerimiz birbirine karışmıştı.Yanağımı baş parmağıyla okşadı ve masum küçük bir öpücük kondurdu.Ben bir şey diyemeden arabaya atladı.

''İyi geceler güzellik.''

''İ-iyi geceler.''Sırıtarak uzaklaştı.Yukarıya çıktım.Çok farklı hissediyordum.Yanağıma dokundum.Bu benim için bir ilkti.Kendime söz vermiştim.Asla bir erkeğin etkisi altına girmeyecek ve sadece kariyerime odaklanacaktım.Sanırım bu sözü tutmam git gide zorlaşıyordu...

Bir Melek Hikayesi #WKK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin