Note: Επειδή την συγκεκριμένη ιστορία διαβάζουν και trans φίλοι μου, αν μπορείτε να είστε προσεκτικοί με τα σχόλιά σας. (Έχω διαγράψει ορισμένα τρανσφοβικά κατακαιρούς από την ιστορία. Ξέρω ότι οι πιο πολλοί προσπαθείτε να κάνετε χιούμορ, αλλά θα ήθελα πριν το κάνετε να σκέφτεστε αν αυτό που γράφετε είναι αστείο ή προσβλητικό)~*~
Knee Socks - Arctic Monkeys
"And I thought you might be mine in a small world on an exceptionally rainy Tuesday night, in the right place and time"~*~
"Τα μαλλιά σου... Ουυ, δείχνουν πολύ πιο ωραία από κοντά." Η Ashley ξέφυγε από την αγκαλιά μου χαμογελώντας.
"Ευχαριστώ..." Έτριψα αμήχανα τον σβέρκο μου. "Πού πάμε τώρα;"
"Ξέρω 'γω, καθόμαστε;" Έδειξε το παγκάκι λίγο πιο πέρα κι ένευσα. "Έχω φέρει κι εγώ τσιγάρα, ξέρεις." Γέλασε, υπενθυμίζοντας την συνήθειά μου να παίρνω από τα δικά της τσιγάρα όταν βγαίνουμε. Σιγά μην χαλάω όλα τα δικά μου.
"Φέρνεις ένα;" Κάθησα στο παγκάκι.
"Al, μόλις ήρθαμε."
"Ε, και;" Με κοίταξε απηυδησμένη. Ήταν πολύ όμορφη σήμερα. Φορούσε ένα κραγιόν που δεν μπορούσα να καταλάβω αν ήταν φούξια ή κόκκινο, ένα στράπλες κολλητό μπλουζάκι και μια μακριά φούστα με άνοιγμα στο ένα πόδι.
"Είσαι πολύ όμορφη σήμερα." Είπα φωναχτά την σκέψη μου και χαμογέλασε συγκρατημένα, φτιάχνοντας τα καστανόξανθα μαλλιά της.
"Το ξέρω." Έβγαλε τα τσιγάρα από την τσάντα της και μου τα έδωσε. Είχε βάψει τα νύχια της το ίδιο χρώμα με το κραγιόν της.
"Δεν θα κάτσεις;"
"Με έχεις για άτομο που αντέχει όρθιο για παραπάνω από δύο λεπτά;" Κάθησε στο παγκάκι δίπλα μου, φτιάχνοντας το ντεκολτέ της. Γέλασα.
"Αναπτήρα;"
"Βρες μόνη σου." Έβγαλε το κινητό της και ξάπλωσα με το κεφάλι στα γόνατά της, πειράζοντας τις άκρες των μαλλιών της.
"Σκύλα." Την πείραξα. Χαμογέλασε και με κοίταξε.
"Μην αρχίζεις τώρα. Ξέρω ότι έχεις αναπτήρα στην τσέπη σου." Στριφογύρισε τα μάτια της κι από το κινητό της βγήκε ένας διακριτικός ήχος. Κλασσική Ashley.
ESTÁS LEYENDO
Dress Code
Novela Juvenil«I'm not less of a man because of my body» Some men are born in their bodies, Others have to fight for it. All rights reserved - DON'T COPY ✔️ ©Wattpad | 2015 #Trans Proud.