-
Summer Salt - Driving To Hawaii
"maybe when it's all done
we can grow our hair long"-
Η μέρα ήταν ζεστή, ο ήλιος έλαμπε εκτυφλωτικά πολύ, δεν φύσαγε ούτε γι' αστείο και τα πόδια μου βρίσκονταν βυθισμένα στην καυτή άμμο της παραλίας. Η ώρα ήταν 12:32 το μεσημέρι, φορούσα τα γυαλιά ηλίου που μου είχε πάρει ο νονός μου και καθόμουν στην άκρη της πετσέτας με τα πόδια πεισματικά λυγισμένα μπροστά απ' το στέρνο μου.
Η θάλασσα με την μητέρα μου είναι μακράν η χειρότερη εμπειρία κάθε καλοκαιριού.
Κοίταζα βαριεστημένος την οθόνη του κινητού μου. Το σημείο στο οποίο είχαμε καθήσει δεν έπιανε απολύτως καθόλου σήμα και είχα ξεχάσει τα ακουστικά μου σπίτι. Πόσο πιο σκατά; Ξεκίνησα να σκαλίζω την άμμο με τα δάχτυλά μου, πειράζοντας τα κομματάκια από τα σπασμένα κοχύλια και τα μικρά φύκια.
"Alissa, γιατί δεν μπαίνεις στην θάλασσα; Θεέ μου, δες την πλάτη σου, έχεις γίνει κατακόκκινη! Σταμάτα να κάθεσαι τόσες ώρες στον ήλιο!" ρουθούνισα ενοχλημένος και δεν της απάντησα. Την άκουσα να ξεφυσάει εκνευρισμένα.
"Μπες να κάνεις δύο βουτιές. Δεν σε δελεάζει καθόλου που το νερό είναι τόσο δροσερό; Έχει κοντά σαράντα βαθμούς εδώ έξω! Άντε, άντε!" άναψε το τσιγάρο της και μου σκούντησε την πλάτη. Της έσπρωξα το χέρι απότομα. Το μόνο που βρίσκω δελεαστικό σε αυτή την θάλασσα είναι ότι μπορώ να βουτήξω μέσα και να πνιγώ.
"Παράτα με." Μουρμούρισα και πήρα ένα κοχυλάκι στα χέρια μου. Η πλάτη μου τσουρούφλιζε και είχα αρχίσει να έχω τρομερό πονοκέφαλο.
"Πάρε τουλάχιστον την μπλούζα σου και ριξ' την πάνω σου, έχεις καεί." Πέταξε την μπλούζα πάνω μου κι ένιωσα ένα κύμα χαράς να με κατακλύζει. Την φόρεσα αστραπιαία κι αισθανόμουν ήδη δέκα φορές πιο χαλαρός. Αρκετά εκτεθήκαμε για σήμερα. Τίναξα την άμμο από τα χέρια μου και ανακάθησα. Τα μαλλιά μου ήταν στεγνά και κόλλαγαν από την υγρασία. Εξακολουθώ να μισώ αυτό το μέρος.
"Α, Alissa... δεν μου λες, από περιέργεια... ποια είναι η Madelyn;"
Η ξαφνική της ερώτηση με έκανε να αναπηδήσω από τη θέση μου. Πού στην ευχή ξέρει το όνομά της; Γύρισα να την κοιτάξω. Κάπνιζε άνετη στην ξαπλώστρα της, χαζεύοντας ένα περιοδικό.
"Πώς σκατά ξέρεις πώς την λένε; Και τι ερώτηση είναι αυτή; Τι;!"
"Πώς κάνεις έτσι, παιδί μου, μια ερώτηση έκανα!" Γρύλισε και γύρισε σελίδα.
BINABASA MO ANG
Dress Code
Teen Fiction«I'm not less of a man because of my body» Some men are born in their bodies, Others have to fight for it. All rights reserved - DON'T COPY ✔️ ©Wattpad | 2015 #Trans Proud.