-Къде може да е ? - умуваше на глас Майк.
-Вие тръгвате натам. Майк ти си в онази посока, а аз съм насам. Който намери да звънне на останалите! - не се беше доизказал напълно и тръгна. Другите също.
В същото време Ана се свести. Беше на земята, обградена от кръгове. Леля и също беше там. Имаше и още хора.
-Лельо? Какво става тук?- едвам попита.
-Съжалявам скъпа!- изплака тя.
-Какво е станало? - не спираше да разпитва тя.
-И тя е будна! - извика мъжки глас.
-Това, това е онзи от миналата седмица, нали? - попита леля си и тя кимна.
-Остави я на мира, аз ще направя заклинанието. - извика леля и.
-Не. - обърна се Ана.
-Това ще я убие, няма толкова сили.
-Ще видим. - подсмихна се мъжът и отиде на някъде.
Ана се опита да избяга, но не успя.
-Какви са тези хора покрай нас?
-Жертви - както вампири, така и хора, които след заклинанието ще се превърнат. Не го прави Ана, опитай се да избягаш!
-Не знам как. - огледа се. Опита отново да разруши кръга, но пак не успя.
Джеръми и Лукас стигнаха до гората. Чуха познати гласове и звъннаха на другите. Докато ги чакаха станаха над една скала и наблюдаваха - търсеха Ана.
-Ето я. - каза Лукас. Тогава дойдоха и останалите.
-Е, малко Анче, време е!-дръпна я от кръга онзи човек. Тя се опита да избяга, да направи магия или каквото и да е, но нищо не помагаше. -Чети това!
-Няма. -отдръпна се момичето.
-Май не ме чу? Чети! - извика и я дръпна. Тя се стресна и започна.
-Джо, нямаш ли си друга работа та се занимаваш с малки деца? - извика Бен.
-Бен!?! - каза с надежда Ана.
-Не спирай! - извика и и се запъти към Бен.
Ана спря замалко. Искаше да помогне на Бен. Започна друго заклинание. От носа и започна да капе кръв.
-Ана, спри и бягай! - викаше и леля и.
Джо и Бен се сбиха. Чичо и се опита да го прониже с кол, но той го използва срещу него. Всичко стана прекалено бързо и Ана не можа да направи магията си.
YOU ARE READING
Why
FantasyЖивотът на едно момиче се променя след 16-тия и рожден ден. Първоначално тя не може да си го обясни. Всичко и изглежда някак налудничаво и странно. Разбира тайна, крита от много време. Тя има нужда от подкрепа.