Глава 1

460 24 1
                                    

Довечера има парти в къщата на Сара. Тя има по-голяма сестра. Е, поканени сме.

Ще ходя с Лукас и Джеръми. Да... Джеръми ми е гадже. Запознахме се преди известно време. Харесвам го, но не съм сигурна, че изпитвам много повече оттова. Важното е, че имам чувства към него . Не съм имала гадже от детската градина.

Напоследък ми се случват доста странни неща. Привиждат ми се хора и сънувам странни сънища. Имам чувството, че откачам, но след това си казвам:

- Спокойно Анн, всичко е от пубертета. - да, винаги се хиля като луда след това...

Започнах да се оправям за купона. Не исках да закъснея и този път. Често закъснявах.

Изкъпах се. Обух си скъсани дънки и потник. Оправих си косата. Тя е кафява. Нито много тъмна, нито много светла. Не знам как да я опиша.

След като станах готова писах на Лукас. Някой позвъня - Джеръми.

-Готова ли си? - попита и ме целуна.

-Да. Лукас ще дойде направо там.

Тръгнахме. Пред вратата видяхме и Лукас. Тримата влязохме направо. Още беше празно, нямаше почти никой.


Здравееейте! - провикна се Сам- сестрата на Сара. Както винаги се беше натоварила със снаксовете.

-Искаш ли помощ? - засмях се, а тя кимна. Помогнах и и за по- малко от 5 минути всичко беше готово.

Партито започна. Напълни се. Музиката бумтеше. Харесвам това. Джеръми отиде за пиене. Попринцип не пия, но за една вечер няма да ми стане нищо.

-Заповядай! - подаде ми чашата Джеръми, ухилен до уши - На екс?

Той успя. Яз тъкмо да отпия и усетих гадния вкус на алкохола.

-Не мерси! Заповядай! - дадох му бързо чашата и се нагълтах с безалкохолно. - Какво гадже си ти ? Да искаш да напиеш приятелката си и да я водите в болница посред нощ?

Всички танцуваха, ние също. Лукас беше с някво момиче. Мирише ми на свалки...

-Отивам до тоалетна. - казах и тръгнах.

Измих си лицето. Прилоша ми замалко. Няма да тревожа останалите, заради това. Няма смисъл. Излязох от банята и какво да видя:

-Джеръми? Ти-ти сериозно ли? - сълзи се стекоха от лицето ми.

-Алекс, виж, не е това, което изглежда!

WhyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora