Глава 11

155 14 0
                                    

 Третият час имаха Химия. След часът Ана остана сама. Имаше да довършва някакъв проект. Изведнъж пред лицето и избухна висок пламък. Тя се стресна. Опита се да го изгаси с магия, но не се получи. Напротив, дори се получи кръг от огън и я обгради. Не знаеше какво да направи. Уплаши се . Извади телефона си и бързо звънна на Бен.

-Бен, моля те ела бързо. - плачеше тя.

-Какво е станало? - той  е вампир. Можеше да чуе всичко.

-Пожар! - изпищя и затвори случайно.  - Бен?

Огънят стана по-голям. Тя се задушаваше. Опита се да направи нещо, но нищо не помогна. Усещаше димът все едно нещо я задушаваше. Не просто димът, все едно някой я душеше, с ръце. Отново чу гласовете в главата си.

-Махнете се! - извика през сълзи.

 Беше ужасяващо. Точно преди да се задуши от дима Бен дойде. Огледа всичко стреснато и я извади бързо от горящия кръг. ТЯ промърмори нещо съвсем тихо и всичко спря. Бен се огледа - там нямаше нищо. Нито следи от огъня, нито прах. Нищо!

Заведе я бързо в къщата и я остави да си почине.

- Бен! - събуди се изведнъж тя с насълзени очи.  Той отиде и седна до нея. - Съжалявам за днес! - каза и го прегърна, а той просто потърка гърба и.

  * 3 часа по-късно *

Вече всичко беше стихнало и никой не говореше затова.

-Какво търсиш тук? - чу да казва Ана Бен.

-Търся Ана.

-Е, тя е...

-Тук! - прекъсна го тя.

-Да, точно. - усмихна се неловко той.

Тя го покани да остане за вечеря и той нямаше избор...

-Лукас, внимавай! - каза му притеснено Ана.

-Какво имаш предвид? - учуди се той.

- Пак ли?!? - въздъхна Бен, а Ана го погледна злобно - Има група вампири, с които не сме добри приятели и са в града.

-Щели са да убият Джеръми за Бога! - извика Ана.

-Да...Да... - направи се, че не му пука. Лукас седеше и ги гледаше.

-Сериозно ли не ти пука?

-Сериозно ли ме питаш?

-Добре, спрете се! - извика Лукас .

-Остани да спиш тук! - предложи Ана. - Тъй като на някои хора не им пука...

-Е и? - повдигна вежди Бен.

WhyOnde histórias criam vida. Descubra agora