Вървеше без посока, просто накъдето го усещаше. Отвори очи и видя една врата. Опита се да я отвори, но без успех.
-Бен, елате бързо! - извика .
Те изтичаха и събориха вратата :дд
Тя влезе и се огледа.
-Лукас!- едвам каза, когато го видя там, лежащ на земята. Опита се да го повдигне.
-Пили са от него. - каза и Бен и го взе .
Ана се позагледа и видя, че вратът му е целият в кръв и ухапвания.
-Явно няма никой, да вървим! - каза Майк и тръгнаха.Върнаха се в къщата на Ана и оставиха Лукас да легне.
След около 2 часа той се свести и дори се върна в тях. Всички се прибраха дори и Бен. В къщата му вече нямаше никой друг освен него.
Ана учеше по нещо, когато чу някой да говори. Слезе бавно долу и се изненада.
-Мамо?!? Татко?!?- почти извика.
-Здравей, скъпа! - прегърна я майка и.
Както винаги те си дойдоха с малко закъснение и носеха подаръци. Винаги правеха така. Ана им помогна да подредят нещата си. Говореха си през това време, но тя не им каза нищо, не посмя.
Седнаха и вечеряха заедно. Бяха си поръчали пица. Отдавна не бяха вечеряли заедно. Предният път Ана трябваше да закъснее за вечеря, не че трябваше просто така стана.
-Е, ти какво прави, докато ни нямаше? - попита я баща и.
-Аз? Нищо интересно, училище и така. - отвърна бързо Ана.
-Училище? Как вървят нещата там? - майка и се за поинтересува.
-Добре.
-Добре?
-Добре. - засмя се Ана.
Приключиха с пицата и Ана се качи горе. Беше наистина уморена от днешния ден. Искаше и се да прекара повече време с родителите си, но просто нямаше сили. Отиде до банята и си взе бърз душ. След това си облече пижамата и си легна. Преди да се предаде на съня писа на Бен да не идва на сутринта, и че родителите и са се върнали. Да не споменава нищо за това пред тях и че като стане ще му звънне.
-Ставай Ана! - побутна я майка и.
-Какво? - потри очи като малко дете тя.
-Ще излизаме заедно. - каза майка и и я остави да се оправи.
Ана стана лениво от леглото и писа на Бен, че няма да има време сутринта. Отиде на бързо до банята. След това седна пред гардероба и се зарови. Не знаеше какво да облече. Времето беше хубаво и си взе едни къси панталони и тениска. Облече се бързо и си оправи косата. Обу си кецовете и слезе долу в кухнята.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why
FantasiЖивотът на едно момиче се променя след 16-тия и рожден ден. Първоначално тя не може да си го обясни. Всичко и изглежда някак налудничаво и странно. Разбира тайна, крита от много време. Тя има нужда от подкрепа.