* 2 месеца по-късно *
Сара се прибра отдавна. Не можех да крия такава тайна от най-добрата си приятелка. Затова един ден я поканих на гости с преспиване и и разказах всичко.За мен, за Бен, Майк, за Джеръми. Знаеше цялата история. Първоначално го прие малко трудно. НЕ повярва и си мислеше,че е шега. На другия ден и показах няколко магии. Запознах я с Бен, Майк и Джеръми. Шокира се. Не знаеше как да го приеме, но през следващата една седмица свикна.
-Какво искаш за обяд? - попитаме тя.
-Не знам. Пица ми звучи добре. - огледах какво имаше.
Бяхме в училище. Беше време за обяд. Джеръми дойде при нас. О,да - той надмогна върколакството. Вече не беше както преди. Контролираше се. Превръщаше се сто пъти по-лесно и дори се контролираше като вълк. Всички други си бяха както преди.
Взехме си храната и седнахме. Малко по-късно и Майк и Лукас дойдоха. Имахме планове за след часовете.
Би и последният звънец. Излизахме ваканция за почти 2 седмици. Тръгнах към Бен, понеже ми писа. Влязох вътре.
-Какво, За Бога, правиш? - почти извиках.
-Храня се?!? - тъкмо извади челюстта си от врата на горкото момиче.
-Бен, остави я. - тръгнах и я дръпнах от него. Той и внушаваше всеки път. Почти всеки ден се хранеше от нея. Запознаха се преди седмица. Беше нова и той се възползва от това.
Той почисти кръвта от себе си и и внуши да си тръгне и отново да забрави какво е станало.
-За какво ме повика? - попитах.
-За това. - каза и извади някаква гривна.
-Гривна? - учудих се.
-Гривна. - изимитира ме. - Не е просто гривна. Била е на твои предци. Има едно заклинание, ако го направиш ще се прехвърлят и в теб.
-Не. Спри! Аз едвам се контролирам сега, камо ли с повече сили?!?
-Вземи я и я пази. Не я давай на никого! - даде ми я.
-Добре. - беше яка от една страна. Взех я и се прибрах.
Нашите отново бяха в друг град. Както вече казах - те често пътуваха. Все по работа. Не можех да ги виня. Правеха го заради мен. Искаха да ми осигурят добро бъдеще. Прекрасни родители са. Качих се гори в стаята си . Извадих една кутия с обеци, които не носех. Бяха ми подарък. Сложих я там. Та, кой ще търси гривна в кутия с обици.Упражнявах се всеки ден с магиите. Мога да кажа, че вече се контролирах по-добре. Научих и доста нови магии. Вече можех да пазя семейството и приятелите си.
VOUS LISEZ
Why
FantasyЖивотът на едно момиче се променя след 16-тия и рожден ден. Първоначално тя не може да си го обясни. Всичко и изглежда някак налудничаво и странно. Разбира тайна, крита от много време. Тя има нужда от подкрепа.