Venturers

4K 307 6
                                    

Lana szemszöge

Reggel zihálva ébredtem fel az álmomból. Arrow felkapta mellettem a fejét.
-Minden rendben, Lana?
-Persze, persze. Csak rosszat álmodtam.- hirtelen egy üvöltés hasított a csendbe. Kirohantam a barlang elé. Rájöttem hogy Sorry keres engem, ígyhát válaszoltam rá.
-Sajnálom, nem akartalak zavarni.- mondtam Arrownak. -Köszönök mindent. Majd még gondolom találkozunk...- azzal elrohantam. Arrow még sokáig nézett utánnam.

Sorry a barlang előtt várt rám.
-Hol voltál egész éjszaka? Halálra aggódtam magam!
-Arrownál.
-Arrownál? Akarjam ezt értelmezni?
-Futni mentem, találkoztam vele a barlangjánál, aztán véletlen elaludtam. Ne kombináld túl. Nem történt köztünk semmi.
-Hát, ha te nem mondod, én nem gondolok semmire. De most hogy mondod...
-Jajj, hagyjál már...- nevettem. Méghogy én meg Arrow... Ekkora hülyeséget. Teljességgel hidegen hagynak a gyönyörű sárga szemei, meg a hófehér bundája és a szoborszerű kinézete...
-Dan azt mondta nekem, hogy a Moonshine valley-i falkában van egy hozzám hasonló farkas.- mondtam Sorrynak hogy eltereljem a gondolataim Arrowról. Korábban már elmeséltem Sorrynak amit Dan mondott nekem. -El kéne mennem beszélni vele.
-Ez nem ilyen egyszerű. A Moonshine valley messze van innen. Will biztos nem engedne el egyedül. Gyere, keressük meg a falkát. Valószínűleg ma vadászunk. Már majd' éhen halok.

Sorrynak igaza volt. Will ma akart vadászni. Mint múltkor, ma is bejelentette hogy 15 perc múlva indulunk. Az egész falka itt volt. Most láttam Dant is, és Meghannal is találkoztam. Könnyű volt felismernem. Nagyon hasonlított Setre és Zedre. Kedves, mosolygós farkas volt. Sinyt most Chrissyvel láttam beszélgetni. Azt hittem Setnek jófej tesója van. Hogy barátkozhat Castian barátnőjével? Sorry azt mondta Siny miután megtudta hogy mit tett Castian, otthagyta. Hát nem tudom. Nem akarok előitéletes lenni, de nem nagyon bízok a csajban. Will közbe elindította a vadászatot. Futás közben igyekeztem Will mellé kerülni. Mikor sikerült, közöltem vele a tervem. Jól sejtettem, egyedül esze ágába se volt elengedni.
-Ha mindenáron menni akarsz, amit egyébként megértek,- mondta, -akkor küldök veled három farkast. De mivel nagyon messze van a másik falka, napokig tart majd az út, és boldogulnotok kell együtt. Will megállt, ezzel megtorpantva a falkát.
-Dory, Arrow, Dylan, gyertek ide! Ma Lanával négyen együtt fogtok vadászni, holnap pedig elkíséritek a Moonshine valley-i falkához.- az említett farkasok szemmel láthatólag ujjongtak, a falka többi tagja pedig csalódottan ciccegett.
-Értenem kéne hogy miért reagáltak így?- kérdeztem Sorrytól.
-Féltékenyek amiért Dylanék veled mehetnek.
-Ilyen jófej lennék?- viccelődtem.
-Jófej vagy, de elsősorban azért ilyenek, mert a farkasélet unalmas, bár a monoton talán egy kicsit jobb szó rá. Ritkán hagyhatja el bárki is a falka területét, így valami izgalmas kalandtúraként tekintenek a küldetésetekre. Na, szórakozz jól.
A kis csapatommal együtt rohantunk az erdőben. Dylan és Arrow együtt bohóckodtak, míg Dory némán futott mellettem.
-Kéne nekünk valami jó név!- mondta Dylan.
-Mire gondolsz?- ráncolta a szemöldökét Arrow.
-Hát így, a csapatunknak! Jó pár napig együtt leszünk, egymásra leszünk szorulva.
-Ti teljesen hülyék vagytok!- nevettem.
-Te is hidd el!- vágott vissza Dylan. -Hülyének lenni kiváltság! Hé! Legyen ez a nevünk! Stupid quartett! (Hülye négyes)
-Nemár! Az béna!- háborodtam fel.
-Nem is! Miért van jobb ötleted?
-Van hát! Venturers! (Kalandorok)
-Legyen The errander team! (A küldetés csapat)
-Szerintem a Venturers jó lesz.- szólalt meg halkan Dory.
-Akkor az lesz.- zárta le a vitát Arrow. -Jó lesz így mindenkinek?- Beleegyezően bólogattunk.
-Akkor nyomás vadászni! -Újdonsült csapatunk, a Venturers nagy lendülettel vetette magát a fák közé.

Farkasüvöltés (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now