Egy mindenkiért, mindenki egyért!

4K 306 2
                                    

A Venturerssel nagyon jól tudtunk együtt működni a vadászat során, együtt elejtettünk egy őzet, meg két nyulat. Mondhatni a szerepek is kialakultak a csapatban. Arrow komoly volt, vezér alkat, az ő szavára adtunk a legtöbbet. Dylan volt a csapat mókamestere. Legtöbbször Arrowwal és velem poénkodott. Én általában ötleteket adtam. Dory... hát ő kakukktojás volt. Általában csak csendben figyelt, ritkán szólt hozzánk. Kicsit mélabús volt, néha tett egy-egy próbálkozást hogy befollyon a beszélgetéseinkbe, kevés sikerrel. Nem akartuk mi kiközösíteni, csak hát... Más volt. Magának való.
Will engedelmével még aznap útnak indultunk. Északnak mentünk, az utunk során kocogva közlekedtünk, hogy energiát spóroljunk. Az első nap olyan 15 kilómétert tettünk meg. Este fogtunk pár nyulat, azokat elfogyasztottuk, utána egy száraz gödörben egymáshoz bújva elaludtunk.
Másnapi utunk során egy szarvascsordába futottunk. Dylan felvetette, hogy elejthetnénk egyet, Arrow azonban ellenezte, szerinte túl kevesen voltunk. Nem igazán bírtunk ellenállni a kaja gondolatának, (igen, még én se. Kezdtem megszokni a nyers húst.) ígyhát Arrow is engedett, kiszemeltünk magunknak egy szarvast. Közelebb lopóztunk, hogy megtámadjuk. Arrow fejben osztogatta a parancsokat.
-Lana, te az orrára harapj, mint a múltkor. Dory, tiéd a fara. Dylan, a nyakát harapd, enyém a hasa. Mehetünk?-kérdezte Arrow. Bólintással a beleegyezésünket adtuk.
A szarvast váratlanul érte a támadás. Fájdalmas bőgés tört fel a torkából. Hiába fogtuk négyen, a szarvas erőssen tartotta magát. Nagyon rángatta a fejét. Rosszul mértük föl a terepet és nem bírtunk el vele. A lábaival toporgott, rúgásokkal próbált minket lerázni, eleinte kevés sikerrel, majd balszerencsénkre erősen
eltalálta Doryt. Az ütés hatására Dory hátrarepült a levegőben, és az oldalán fekve nyöszörgött.
-Dory, szólj hozzám! Dory!- Dylan gondolatban próbált kommunikálni Doryval, látszólag sikertelenül. Odafutottam Doryhoz. Nyitva volt a szeme, azonban a semmibe meredt. A légzése és a szíve rendben volt.
-Segíts Lana!- mondta Dylan. Arrowval egymás mellett feküdtek.
-Mit?
-Görgesd Doryt a hátunkra. Elvisszük innen.
Kisebb erőfeszítések árán sikerült megvalósítani ezt a műveletet, miután Arrow és Dylan egyszerre álltak fel és az erdő felé indultak. Szegény Dory kábán zötykölődött a hátukon. Az erdőbe érve befektettük Doryt a görörbe ahol tegnap aludtunk.
-Ti menjetek el, vadásszatok pár nyulat, én addig itt maradok Doryval.- mondta Dylan. Aggódva nézett Doryra.
Ígyhát elindultam Arrowval vadászni. Ahogy visszanéztem, láttam hogy Dylan gondoskodóan bújik Dory mellé.

Farkasüvöltés (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now