IV- Toto sa môže stať len mne

376 25 4
                                    

Lu Nah

Bratovi som všetko vysvetlila. Pekne tu soptil,že som mu ani nezavolala. Keď bolo všetko povedané tak sme mohli spokojne ísť spať. Ja som išla ešte na fb.

19:30Baek: Tak si to rande uži. Dufam teda že pôjdeš aj so mnou a nič sa po dnešku nezmenilo.

22:55Lu: okrem toho že si mi prevrátil bias list tak nic také

22:55Baek: Čo tym myslíš?

22:55Lu: no že si mi,ty a Sehun prevrátil kompletne môj bias list. Teraz si ho musím prepísať...

22:56Baek: Dobre vedieť :D zajtra sa porozprávame teraz si choď lahnúť. Idem aj ja... Dobrú

22:57Lu: Bruuu a nech sa ti snívajú sny o tvojej milovanej osobe :*

Zaryla som sa do perín postele ešte viac. Teda ak to išlo. Mark bol dole s chalanmi. Niečo museli poriešiť. Ja som spokojne padala do ríše snov.
To by ma však nejaký hajzel nemohol vyrušiť. ,, Čo je?!" doslova som,ziapala. ,, Lu? Môžem dnu alebo mi to bude životu nebezpečné?." tlmene sa zasmial. ,, Kludne poď." nadých výdych. Vstupil do izby. ,, Čo sa deje?" potlapkala som na miesto vedľa seba. On si ako poslušný pes sadol. Poškrabka som ho za uchom, no on to asi trochu nepobral. ,, Lu ja neviem zašpiňkať." hral sa na najväčške neviniatko. A dari sa mu to dosť. ,, A čo je s tym?" ,, Ne- nemohol by som si lahnuť k tebe?" zadívala som,sa naňho uprene. Si,chlapec ze mňa robí prdel? ,, Kde bude spať Mark?" trochu da zarazil. ,, Tak si poď lahnuť ku mne." usmial sa. ,, Poďme to oznámiť bráškovi." zobrala som,si vankúšik s dečkou a vydala sa za Bambim. Ani som,si nevšimla že mi deka z časti spadla a ťahala som,ju za mnou. Ešte palec do huby,a vizerala by som jak malé decko. Pozrela som,sa na schody ako úhlavného nepriatela. Pomaly som ich zliezla. Dole na mňa čakala moja srnka. Keď ma uvidel tak sa usmial od ucha k uchu. No kto by sa neusmial keby ma videl v krátkom pandovom pyžamku s vankúšom a dekou v ruke. Len čo sme vliezli do obývačky tak si nás všimli. Chvilku sa na mňa všetci pozerali. ,, Zlataaa~" vydýchli naraz. Keby som nebola v polospánku všetkym by som dala na hubu. ,, Mark dnes spí Lu u mňa." povedal BamBam trocha povýšenecky. Mark stuhol. ,, Je to pravda Luna?" ja som len nemo prikývla. ,, Dobre." vydýchol ,, ale pod jednou podmienkou." ,, Akou?" vyletelo z Bama tak rychlo že som skoro nerozumela. ,, Zajtra ju zoberieš do práce ty." a uchechtol sa. Jasne ten sviniar si,chce pospať. Toto mu nedarujem. Rano ho zobudim tak že už v živote si nebude robiť zo mňa srandu. Už sa mi,rodil v hlave plán. ,, Dobre." BamBam len prikývol. ,, Tak mi odeme . Bruuu." zakričala som na nich. Schody. Najväčšia prekážka k postely. Bam si ma všimol jak zazeram na schody. Nič nepovedal a len si ma zobral do náruče. Ja som,sa mu ešte viac pritúlilank hrudi. Abi somxsa nenazdala a už som ležala v jeho postely. Rýchlo som očkom prezrela izbu. Má to tu naozaj pekne. Očko mi však zastavilo na Bamovi, ktorý si dával dole tričko. Citila som ako si,ku mne lahol a potom už len tma.
Sama neviem ako som, sa bez budíka prebudila o šiestej. Cítila som s krásne vyspato. Bambiho som nechal ešte spať a vydala som sa do kuchyne. Už to mám! Spravím im lievance s horúcou čokoládou. A ako som si,aj pomyslela tak som,aj spravila. Do polhodiny bola na stole celkom pekná kôpka lievancov a už bola hotová aj čokoláda. Každemu,som,nabrala a dala na jeho,miesto. Tak a teraz ich prebudiť. Muhehe ja som poriadna sviňa. Zobudila som,ako prvého Bama. ,, Bambiii. Vstávaj. Už sú raňajky." šepkala som,mu,do,ucha a hladila ho po tvári. Potrebujem pomoc s Markom a myslim že BamBam mu,pomôže. Pomaly otváral.tie jeho očká a pozrel sa na mňa. ,, Dobré ránko. Potrebujem pomoc. Pomôžeš mi?" ,, Bré ránko. O čo sa jedná?" vysvetlial som,mu,celý môj diabolský plán a vydali sme sa k Markovi. Bam ho bez problémov zodvihol z postele a mierili sme si to,do,kúpelne. Keďže tu nebolo okno bola dokonalá tma. Marka položil este pri svetle rovno do vane. Obaja sme na seba kývli a nasadili si,masky. Zahsli sme a vydali,sa k vani. Naoko sme poukladali,sviekčky, ktoré sme zapálili. Však nech to vyzerá ako pri nejakom obrade. Bam si do ruky zobral palicu. ,, Začínam." ozvala som,sa a pustila na Marka studenú vodu. Ten vyskočil dobre že nei z kože. Už teraz som,mala čo robiť aby som,sa nerozosmiala. Bam začal odriekavať nejaké zaklínadlá a ja som,si do,ruky zobrala nôž. Priznam sa. Keby mňa chcel niekto takto zobudiť posrala by som sa od strachu.Mark začal pišťať a vrtieť sa. V tom,sa rozsvietilo. V dverách stáli JB a Jackson. Keď uvideli Markov vystrašený face tak sa rozosmiali na celý dorm. To už som sa ani,ja s Bamom neudržala a vypukla do obrovského,smiechu. Dali,sme si dole masky. ,, Vysvetlíte mi čo sa tu,stalo?" povedal po našom výbuchu Jacksona a JB len prikyvoval. ,, To by zaujímalo,aj nás." objavil sa tu,aj zvyšok. ,, Až pri raňajkách, ktoré nás už čakajú na stole." len som,to dopovedala a všetci zrazu,zmyzli. V kuchyni už ládovali do seba. Čo iné by však oni robili. Keď sme dojedli isli sme si pozrieť Alicu v krajine zázrakou. Predtym som,však išla zo seba spraviť človeka. Ani som sa nenazdala a bolo pol desiatej. ,, BamBam o chvilku ideme." do tašky,som,si,nahádzala všetky potrebné veci a už ma nebolo.. Bambi ma čakal v aute. 15 minut , čiže celá cesta ubehla v úplnej tichosti. Bam ma musel však vyprevadiť až po dvere. Ako slušný človek som,zazvonila. Dvere sa hneď otvorili a v nich stal Baek. Bol dosť prekvapeny keď uvidel Bama. ,, Tak ja už idem. Potom mi zavolaj a ja pre teba pridem Luna." povedal a dal mi pusu do vlasov. Ja som,zostala zarazená. Luna ma oslovoval len Mark .Baek len nadvihol obočie. ,, Luna? Prečo ťa tak oslovil?" ,, No jak to povedať..Luna ma volal zatial iba Mark a moji najbližší. Neviem čo ho to popadlo ma.tak volať." ,, Môžem ťa tak volať aj ja." pozrel sa na mňa s psími očkami. ,, To vieš že môžeš Baekie." Objali sme sa. Až potom ma pustil dnuka.

Princess Or Devil?[Baekhyun]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang