Lu Nah
Dnes som mala mať odovzdanie diplomu a hneď zajtra fotenie. Práve som sedela s chalanmi v aute.,, Luhan pridal novú fotku!" skoro som až zapíštala. ,, Bože on je tak sexy, roztomilý,, hneď by som ho vohla.." rozplývala som sa tam. ,, Sedim pri tebe.."ozval sa Baek. Len som na to kyvla rukou že ma to netrápi. ,,Neviete kde býva? o pôjdem pozrieť.." ,, Ešte stále som tu.." ,,Môžem mu napísať.. len neviem či odpíše.." povedal Sehun. Horlivo som začala prikyvovať. ,,Už som spomenul že som tu?" ,, Ano Baekie teraz už tretíkrat.. a neboj teba nevymenim... Luhan je len UB." povedala som s úsmevom. Auto zastalo a my sme vystúpili. Chalani si išli posadať na svoje miesta. Ja som vybehla k absolventom.
Postupne začali čítať naše mená. Prišiel rad na moje. POstavila som sa a vystúpila na pódium. Všetci mi gratulovali a podávali ruky. Všimla som si ako väčšina dievčat pokukovala po Baekovi. Mrkali po ňom a tak. Už teraz som mala chuť tie svine zabiť. Posadila som sa na svoje miesto a počkala do konca. Vonku mi gratuloval Braček s jeho skupinou a Exo. Od každého somdostala kcvetinuapusuna lice. Boli sme na verejnosti tak aj od Baeka. Mina aj Hyuna ma vystiskali. ,, Dúfam že budúc rok sa prídeš pozrieť aj ty na nás.." ,, To si piš.. našla by som si čas aj keby neviem čo.."usmiala som sa na ne. ,, A teraz ideme oslavovať!" vykríkol Mark. Všetci sme sana tom zasiali. ,, Sú tu aj BTS... chceli ti zagratulovať..a tiež vidieť.. dlho si tam so mnou nebola..." len čo to dopovadala zavecil sa jej na rameno Jimin. ,, ChimChim!" vykríkla som a objala ho. Cítila som na sebe pohlady všetkých dievčat. So všetkými som saobjala. ,, My užale musíme... mame večer koncert.. chcelisme isť na oslavu alenevyšlo.." usmial sa smutne Hobi,, Mne stač že ste sa tu vôbec ukázali.." chalani už naozaj museli isť. My sme sa zatial presunuli do Exo dormu. Nažrali sme sa akoprasce. Keď už chcei chalani vytiahnuť alkohol škaredo som na nich pozrela. Mina sa túlila k Chanymu a Hyu k Suhovi.
Už bolo neskoro večer a ja som sa chcela aspoň trochu vyspať na fotenie tak som si išla lahnúť. Zošatov som sa prezliekla do Baekovho trička na spanie. On nasledoval mňa. Dal si svoje pyžamové gate a lahol si vedla mňa.,,Dobrunoc láska.." zašeptal mido ucha. ,, Bru noc surikatka moja.." obaja sme tuho zaspali.
Ráno som sa zobudila o ôsmej. Vyšla som z Baekovho náručia beztoho aby som ho zobudila. Zobrala som si veci do posilky a potom na fotenie. Mala som tu veci na prezlečenievždy ale najle'pšie sa mi spalo v Baekovom tričku. Položila som ho vedla neho a vydala sa do posilky. Ešte odminulajšku som tu mala motorku takže odvoz bol zariadený. Ani nie z tri minúty som bola pred posilkou. Strávila som v nej tri hodiny. Brucho sa mi krásne rysovalo a aj stehná a ruky. O lýtkach ani nehovorím. Zbehla som si do sprchy apotom išla na miesto kde sa malo konať fotenie. Tam mi hneď dali šaty čo si mám obliecť. Potom si ma zobrali pod ruku maskérky. Keď som bola hotová zoznámila som sa s babami z SNSD. Začali sme tam pózovať. Na niektorých pozach smesa smiali ako puberťáčky. Strašne dobre sa mi s nimi hovorilo. Do dvoh hodín sme boli kompletne hotoví. Fotky sa objavia hneď zajtra v jednom z najčítanejšch časopisov v Kórei. S babami sme si vymenili kontakty a každá išli vlastnou cestou. Ja som musela isť do SMka. Tam ma už čakali chalani. Dnes som sa rozhodla pre volnejšie. ,, Dnes pôjdeme trochu oddychovo. Tak .. 50 klikov 20 bručákov a 100 drepov.. po sedemkrát..." nič nepovedali a začali. Ja som sa spokojne posadila na zem a tam sa chladila. Bolo mi hrozné teplo.
Trénovali sme až do večera. To som len prišla domov a hneď zaspala. Ráno ma zobudil budík. Dnes som mala ďalšú zakázku. Mala som fotiť pre jedenu reklamu na nejaké nové kozmetické produkty. Prišla pre mňa moja manažérka a odviezla ma tam. Dali mi oblečenie určené na fotenie a maskérky mi nasadili fasádu. Pózovala som dodla požiadaviek fotografa. Celkom ma to bavilo. Dnes mali chalani volno takže aj ja. Bohužialsom ale musela fotiť celý deň. Vraj aby om sa čo najviac zviditelnila. Mala som na celý deň samé fotenia prečasopisy. Zajtra mam točiť nejakú reklamu. Práve som smerovala na ďalšie fotenie keď mi zazvonil mobil. Volal mi riaditel. ,, Prosim?",, Lunah dnes boli úžasné ohlasy z toho fotenia a chcu ťa mať aj vo filme.. Hrala by si aj s Chanyeolom... bereš to?" ,, Pár dni na premyslenie asi nemam že? Tak to berem..",, Dobre začína sa natáčať o týždeň." potom to už zložil.
Konečne večer.. Už chcem postel.. Manažerka ma vyložila pred domom. Ja som hneď vletela do sprchya potom do postielky. Zaspala som okamžite ako drevo.
Ráno ma prebudil budík o siedmej. O hodinu sa mala točiť reklama. Prezliekla som sa, spáchala rannú hygienu a už som nastupovla do auta. Celú cestu som sa s Kate smiala. Ano moja manažerka má aj meno. Zastali sme. Už sme boli na mieste. Ja už pomaly ani nereagujem čo robim len pózujem alebo sanaučím pár viet ktoré potom poviem. Hneď po točení idem do SMka kde mám s chalanmi trénovať. Doslúchadiel som sipustila TPR- Make me Wanna Die. Vstúpila som do miestnosti. Chanyeol ma hneď objal.,, Za šesť dní začíname spolu točiť.. pripravená?",, Ani nie.. ale to teraz bokom ideme cvičiť..."
Večer som išla ku chalanom.Tam som sa hneď hodila na gauč. Konečne sedím.Už som pomaly zaspávala keď ma Baek zobral hore do jeho izby. Teraz sme nemali moc času na seba. Išla som si dať sprchu a prezliekla som sa do už môjho trička. Keď som vošla do izby Baek bol prezlečený. Zvalila som sa k nemu. ,, Deje sa niečo surikatka moja?" pritlačil sa viacej na mňa. ,, Chýbaš mi...Najhoršie je že sa sem musíš zakaždým dostať odteraz nepozorovane keď chceš aby sme oficialne povedali o našom vzťahu až za štyri mesiace." ,, Baekie to vydržíme.. Uvidíš.. ubehne to ani sa nenazdáš... len teraz mam vela práce .." povedala som a pobozkala ho. Obaja sme zaspali v objatí toho druhého.
YOU ARE READING
Princess Or Devil?[Baekhyun]
אקראיMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...