XVI- Mam či nemam?

193 19 1
                                    

Baek

Rozpojili sme náš bozk až keď nám došiel kyslík. Hneď teraz by som ju ohol. Ale bohužial musím počkať ešte dva dni. Zahryzla si do spodnej pery. To ma vyprovokovalo ju znovu pobozkať. Vybral som sa k mojim veciam vyhrabať odtial veci na spanie. Najskôr som sa ja prezliekol len do gatí. Však viem ako zbožňuje keď nemám tričko. Strašne rád ju provokujem. Po nej som hodil tričko. Bez problemov si ho obliekla a už sa pritulula k perine. Začal jej zvoniť mobil. ,, Čo je ? Dufam že maš fakt dobrý dôvod ma budiť v noci Mark..." hneďnmu povedala vražedným tónom. Jej tvár zrazu skamenela. ,, Čo id teba chcel?" bola zaskočená? ,, Nabuduce ho pošli rovnou čiarou preč.. Dobre dobru.." zrušila ho. Lahol som si k nej. ,, Láska čo sa deje." hlavu si zaborila do mojej hrude,, Objavil sa môj bývalí.... Bol za Markom... Vraj ma chcel vidieť.. A dať sa zase dokopi.. Mark mu povedal že už mam priatela a on naňho zakričal ,, Aj tak sa budem o ňu snažiť.. A ona mi podlahne.."" toto ma tak naštvalo ako ešte nikdy nič. On mi chce prebrať dievča? Tak to sa ešte uvidí. ,, Nechaj to tak láska..niečo vymyslíme... Ale teraz sa prosim sústreď na to ako si užijeme.... Lebo hneď ako,sa vrátime nastupuješ do školy.. A k tomu si zase preskočila... Budeš sa musieť učiť na maturity... Užime si teraz náš spoločne strávený čas.. Neviem kedy si najbližšie budeme môcť dovoliť byť spolu.." silno ma objala. Rozplakala sa mi do hrude. ,, Baekie,.. Ja sa bojím..." ,, Čoho prosim ťa ?" zdvihla zrak a zahladeli sme si do očí. ,, Že ťa stratím..že mi ťa nejaká prebere a už nebudeme spolu.." ,,Toho sa neboj... Žiadne dievča nemá ani nebude mať na teba..." usmiala sa. Ďalej sme to už neriešili. Pomaly sme obaja zaspávali...
Lu Nah

Toto neni ani možné. Ledva včera sem prídeme a ono ubehlo už dvanásť dni. Spoločne stojíme na letisku v Soule a čakáme na odvoz. Onedlho zaznamenám dodávky. Zase sme si sadli šiesti a šiesti. Ja, Baek a Sehun sme sa museli socnúť k Exo-M. Suho a Hyuna sú konečne spolu... Onedlho nadtupujeme do školy.
Spoločbe vystupujeme pred dormom. Dnes zostávam spať ešte u nich. Ale potom už musim doma.

Začal mi zvoniť budík. Nieeee všetko len toto nie. Zase do školy. Vybahla som z postele, osprchovala sa, osušila, učesala, namalovala a dokonca už aj obliekla do uniformi. Diesatu som si zbalila a už som utekala na autobusovú zastávku. Musela som si popraviť nadkolienky a sukňu. Moc velký kamaráti sme neni. Autobus už prišiel a ja som nastúpila. Jediné volné miesto bolo vedla takej fiflenky. No čo narobim. Sadla som si k nej. ,, Ahooj Lu... Ako si si užila prázdniny?" vlezoprdka. ,, Ahoj.. No bola som v Barcelone... Čo ty?" musim byť aspoň trochu slušná nech sa nepovie... ,, Ja som bola len tuto v Kórei.. Priznaj sa.. S kym si bola.." v duchu som si dala facku za to že som si sem vôbec sadla a nešla na motorke. ,, S priatelom.." odpovedala som jej a už bola ticho.
V škole som musela ísť za riaditelom. Zaklopala som na dvere. ,, Ďalej." ozvalo sa tak som otvorila. S riaditelom sme to poriešili a tak sme sa vybrali ma predstaviť novej triede. ,, Žici poprosim vás o chvilku pozornosti. Dnes k vám do triedy nastúpi nová žiačka." povedal a posunul ma na predstavenie. ,, Moje meno je Lu Nah. Skrátene Lu." pobrdala som a usmiala sa.. Posadila som sa na miesto vedla nejakého chalana. Bolo tam ako jedine volne... A na katedre sedieť asi nemôžem. Učitelka začala nudný výklad. Toto všetko som už dávno ovládala. Zrazu mk pri ruke pristal zmochlený papierik. Nenápadne som ho otvorila ' Smiem vedieť tvoje priezvisko a vek?'. Niekto si trúfa. Ked som sa obzrela uvidela som chalana ako na mňa hladí. Asi čaká odpoveď. ' Nechce sa mi.. A tiež nie som hoe ako zvyšok triedy takže neotravuj.' môj spolusediaci sa tlmene zasmial. Aj ja som sa musela uškrnúť nad tou odpoveďou. Hodila som po ňom papierik naspäť a ďalej ho ignorovala. ,, Som Nick..." povedal mi spolusediaci. ,, Lu..teši ma.." pošepkala som mu aby si nás učitelka nevšimla. Celú hodinu sme sa rozprávali a ja som zistila že rád hra futbal, tancuje, spieva a všeobecne ho berú športy. Zazvonilo na prestávku a okolo našej lavice bol nával. Všrtci sa ma pýtali na rôzne blbosti. ,, Kolko máš rokov?" spytala sa ma nejaka brunetka. ,, 19..." všetci ostali zaskočený. Snažili sa zo mňa dostať aj priezvisko ale ja som sviňa a nepovedala som ho. Znovu zazvonilo a to bola moja záchrana. Matika. No fasza. Učitel prišiel a hneď napísal na tabulu príklady. Ja som si ich vypočítala a davala pozor len jedným uchom. ,, Slečna Tuan.. Ďalši.." nejaka čiernovláska sa zdvihla. ,, Pan profesor ja viem že som jeho buduca žena ale hneď ma nemusíte takto oslovovať." to som už nevydržala a postavila sa. ,, Teba by Mark chcel tak za trilion rokov..." ani som to dopovedať nemohla a dvere sa rozrazili. A ako naschvál do triedy vstúpili Mark, BamBam a Junior. Dievčatá začali pišťať až mi to trhalo bubienky. ,, Prepáčte že vám narušujeme hodinu ale potrebujem si niečo vyriešiť.." ,, Ale rychlo prosim.." ten učitel sa nezdá. Mark prehladaval dav a hladal ma. Ja som mu schovávala. , Tak konečne vylez ty hovado hobbitie.." povedal. To ma tak naštartovalo že som vyskočila. ,, A ty si potom čo?! Vychrtnutá godzila s mozgom velkosti orechu?!" BamBam sa začal na plnú hubu smiať. ,, Bambi ani ty si neni výnimkou.." povedala som so smutnejším hlasom. Moji spolužiaci na nás len čumeli. Dobehla som dole za tymi debilmi. Oni ma zariahli ešte na chodbu. ,, Lu .. Mame pre teba celkom dobrú správu. Vieš čo ste boli v Barcelone a ty si mi posielala tie fotky na ktorých pózuješ?". ,, No čo s tým...." ,, Tak aj som to poslal nášmu riaditelovi a riaditelovi SMka... A maju o teba záujem. Ako o modelku..." povedal šťastne.. ,, Počkať teraz JYP alebo SM?" ,, Obidve..." ,, Ale ja nechcem byť aspoň dovtedy dokedy nedoštudujem.. A tiež by som musela mať o dosť menší mozog aby som sa ňou stala... Ja keď tak sa chcem presláviť ako chereograf.." povedala som rozhodnuto. ,, Aspoň si to premysli... A preber to aj s Baekom.. A kludne aj chalanmi...." len som prikyvla na to že o tom porozmýšlam. Objala som ich a vydala sa do triedy. Všetci na mňa čumeli. Sadla som si k Nickovi.,, Takže Tuan? Moc ma teší.. Že ma zoznamiš s tvojim bratom .. A že mi s nim vybavíš svatbu.." stenšil si hlas aby znel ako dievča. Obaja sme sa na tom tlmene zasmiali. Zase zvonilo a zas som mala pri sebe nával. Predrala som sa cezeň a zamierila na chodbu. Tam ma už čakali baby. ,, Umreem... Zavolajte pohrebnú službu.." začala som. Obe sa zasmiali. ,, Stalo sa snáď niečo?" ,, No omrem toho že cez matiku nam do triedy vpalili Bambi, Junior a Mark, začali sme sa tam hádať a potom mi povedal že dve spoločnosti majú o mňa záujem ako o modelku tak ani nie.." oči im skoro vypadli z jamiek. ,, Si robiš prdel.." ,, Kiežby... Len dúfam že za mnou nebudú doliezať.."
Zvoní.. Konečne konec školy. Do promovania mame len pár mesiacov ale už teraz nás drtia. Prvé čo uvidím keď výdem zo školy je čierna A7 pred bránou. Rychlo som sa k nej rozbehla a nastúpila. ,, Ahoj láska.." ,, Ahoj Baekie.." dali sme si pusu na privítanie. ,, Musíme sa porozprávať.." začala som a jemu padol úsmev. Vyrazili sme na kávu do kaviarne kde som strávila skoro každý deň po škole. Objednali sme si. ,, Tak ma už pošli do prdele nech to mam za sebou.." ja snáď odpadnem. Zasmiala som sa a on nahodil nechápavý výraz. ,, SM a JYP majú o mňa záujem ako o modelku... Lenže ja chcem byť choreograf.. Čo mám robiť?" vydýchol si. ,, Tak môžeš byť aj oboje. V SM hladajú nlaldého choreografa/ ku. Skús s nimi o tom porozprávať.." usmial sa na mňa. Čašníčka nám doniesla objednávku. Usrkla som si zo svôjho latte. ,, Ale to by som musela mať o dosť menší mozog aby som sa stala modelkou." zasmial sa. ,, Ale potom by sme mohli byť spolu.. Možno by ťa dali ako našho choreografa keby zistili že máš talent..."pravda.. Boli by sme spolu.. ,, Tak o talent sa nemusíme báť.. Ja už som v plienkach parila na Boba Segera... Jaj .. Stare dobre časy.." zasmiali sme sa tomu. Obaja sme si vypili svoje a vybrali sa do SMka zistiť o tej ponuke viacej. Baek ma zobral rovno k riaditelovi. Slušne sme zaklopali. ,, Ďalej!" ozvalo sa. Prvý išiel Baek a ja som sa za nim schovávala. ,, Baekhyun deje sa niečo?" ,, Dnes som tu neni kôli sebe ale kvôli tej to osobe." ukázal na mňa. ,, Dobrý deň prajem..." div svetu som s aneposkladala na zem. ,, Óha.. Tuan Lu Nah... Čomu vďačím za tvoju návštevu?" ,, Mark mi povedal o tom že mate o mňa záujem ako o modelku... A prišla som sa spýtať na detajli..." široko sa na mňa usmial. ,, Posaďte sa... Tak rozhodnutie je na tebe. Pracovala by si pod nami a plnila pracu... Ale to určite už vieš..." posadila som sa. ,, Tak ja som o tej ponuke rozmýšlala.. Ale najskôr chcem dokončiť školu ...a tiež... By som sa zaujímala o to miesto choreografa... To by bola moja podmienka. Ak ma naozaj chcete tak ja chcem byť ako modelka tak aj choreografka..."

Princess Or Devil?[Baekhyun]Where stories live. Discover now