Ayooo tak rozhodla som sa napísať novú poviedku... Je to prvýkrát čo píšem niečo na kpop.. Tak dúfam že sa vám bude páčiť.. Uričte mi to zanechajte aspoň kritiku aby som sa vedela poučiť ^^
Lu Nah
,, Kto si myslíš že si? Takto sa ku mne správať nebudeš!" mamu zas chytil ten jej rapel. Už som,si zvykla. V práci ju niekto nasere a potom si to na mne vybýja. Chápem ju, ale nemusela by si to stále vybijať na mne. ,, Mami daj mi prosim ťa teraz pokoj. Naozaj nechcem aby si si na mne vybíjala takto nervy skoro každý deň!" zrazu sa otvorili dvere. Do vnútra vrazil človek, ktorého by som tu najmenej čakala. ,, Čo sa to tu deje? Prečo po sebe štekáte ako psi?" ,, Zlatičko moje. Prečo si nedal vedieť že prídeš?",, Neodbočuj od témi mama." ,, Potrebuje si len na niekom vybiť nervy a ja som vždy najbližšie. Inak ahoj Mark." aspoň konečne bude vedieť ako na tom s mamou som. Rychlo ma chytil za ruku a ťahal hore do mojej izby. ,, Čo si myslíš že ideš robiť?" fakt neviem čo môžem od neho čakať. ,, Ideme ťa zabaliť a odteraz budeš bývať so mnou a chalanmi v dorme." vykulila som na neho neveriacky oči. Toto chce fakt spraviť?
Mark
Už je to dlhá doba čo som naposledy videla svoju sestričku. Asi ju dnes pôjdem pozrieť. ,, BamBam? Idem sa dnes pozrieť domov. Potom to odkáž aj zvyšku." on iba prikyvol hlavou na súhlas. Vydal som sa teda k svôjmu autu a rovnou čiarov domov. Keď som práve zaparkoval na ulici, počul som ako,po,sebe kričia. Vletel som dnu a jasné,že som sa spýtal čo sa stalo. Mama sa snažila zmeniť tému a odpoveď som dostal až od sestry. Toto som fakt nečakal. Pár týždňou sa tu neukážem a zrazu zistim , že si mama vybíja nervy na Lu. Rozhodol som sa, že ju vezmem do dormu. Začal som,ju,baliť. Najhlavnejšie veci som,jej dal do,cestovnej tašky a oblečenie sa mi,nejakým spôsobom podarilo napchať do,kufra. ,, Ideme." oznámil som,mame aj Lu. Mama sa na nás neveriacky pozrela. Toto asi nečakala. Snáď svoju sestru nenecham na pospas chovaniu sa našej mami. Dúfam že chalani,moje chovanie pochopia. Už sme nasadali,do,auta. Celá cesta prebehla v tichu. Odvážil som sa ho až ja prerušiť. ,, Ako dlho sa toto dialo?" pozrel som na ňu. Trocha sklopila zrak. ,, Asi už tri mesiace." odpovedala skoro nečujne. Len som,si povzdychol. Chúďa dievča. Ani sme sa nenazdali a boli sme pred dormom. Ako,správny gentleman som zobral Lu kufor a tašku. Hneď ako sme vošli sa na mňa zrútili chalani. ,, Kto to je?" ako,prvý sa spýtal JB a ukazal na Lu. ,, Ehmm to je moja sestra a chcel.som,sa spýtať či by tu mohla u nás chvílku zostať." nahodil,som,svôj úsmev. Chalani len mykli plecami typu mne je to jedno a pokračovali do kuchine. ,, Lulu budeš spať u mňa v izbe. Hádam to nebude vadiť." nafúkla trošku tvárikčky. A je to tu. Pomyslel som si. Určite bude protedtovať, že chce byť sama. ,, Fajn... Ale potrebujem svoje súkromie dakedy." ona vážne neoponovala a nič nenamietala. Kde je ta Lu, ktorú som poznal? Toto nemôže byť ona. Kým somcja premýšlal ona si,zobrala svoje cesty a pomaly išla hore do mojej izby.
Lu Nah
Božee, prečo ma takto trestáš. Stále je to však lepšie ako byť s mamou. Vybrala som sa do,jeho izby. Počkať! Ktorá to je?! Ptedomnou sa objavil Mark a smeroval si to do izby. Asi pochopil, že neviem kde je. Hehe dakedy na takéto veci zabúdam. Ukáz na skriňu ,, Tu si môžeš vyložiť oblečenie. Kúpelňa je potom hneď naproti." usmial sa na nechal ma nech si všetko povykladám. Po pol hodine som to mala konečne už všetko vyložené. Zvalila som,sa od únavy na postel.,, Obed!" zakričal ani neviem kto. Ako mrtvola som,sa doplazila dole schodmi. Všetci už sedeli pri stole. Junior potlapkal miesto vedla seba. Hneď som pochopila že si mam k nemu sadnuť. Ja som len vypleštila oči a pomalinkým krokom sa vydala ku stoličke. Sadla som si na ňu ako poslušný pes. Mark stále zazeral na Juniora. Neviem prečo. Asi chlapec žiarli, že nesedím pri ňom. Tak mu treba. V mysli som sa zasmial. K môjmu uchu sa nahol BamBam, ktorý sedel vedla mňa z druhej strany. ,, Kolko máš rokov Lu." ,, 18 onedlho 19." povedala som,tak, aby to počul iba dotyčný. Na perách sa mu zobrazil úsmev. Ten nemôže mať nič dobré v tej hlave. ,, Prečo tu vlastne budeš bývať Lu?" Jackson asi neodolal sa to spýtať. Už som išla odpovedať no nemenovaný človek ma predbehol. ,, Nepohodli sa s mamou." mne nikto nebude skákať do reči. Marka som spražila pohladom a potom mu dala pohlavok. ,, Celkom milá staršia sestra." ozval sa JB. S Markom sme vypukli do obrovského smiechu. Po našom menšom záchvate smiechu som uviedla veci na správnu mierku. ,,JB ja som od Marka mladšia. Zatial mam len 18 onedlho 19." ,, Ale veď si mu dala taký pohlavok jal keby si bola staršia." ,, Ten dostal za to že mi skočil do reči. A na to som ja strašne háklivá." potom už všetci držali jazyk za zubami. V pokoji sme sa najedli a potom sme sa presunuli do obývačky. Ovládača sa zmocnil Kim. Ten prepínal programy ako na bežacom pásy. ,, Pozrime si nejaký film!" zvrieskol doslova Junior. ,, Ale aký?" ozvala som sa tentokrát ja. ,, Tak to neviem." Dakedy mi naozaj príde že Junior je trocha mimo. Monžo trošičku viac. Nakoniec sme si nič nepozreli pretože sme sa nevedeli dohodnúť. Tlieskam všerkym že sú taký neustupčiví. Plesla somxsa do čela. Teraz mi to doplo. Ja potrebujem brigádu! ,, Maarkie~ že ma ľúbiš?" usmev mu,zrazu klesol. ,, Ano ľúbim ťa najviac na svete." odpobedal až tam sladko, že som,sa skoro povracala. ,, Pomôžeš mi s niečim?" usmiala som sa na neho. ,, No,hovor." ,, Potrebujem brigádu." on sa plesol do čela. ,, Načo? Veď ja som teraz tvôj bankomat." ,, Tak to ani omylom. Kto si myslíš že si? Aby si na mňa zbytočne plýtval peniazmi? Toto mi moja hrdosť ani nedovolí. Takže pomôžeš mi alebo mam hladať sama?." zarvárila somxsa v celku neutrálne. Ha teraz som ho určite musela dostať. Sklopil,len hlavu. ,, Jedna naša známa skupina teraz zháňa niekoho, kto by im doma pomáhal. Keď chceš zajtra ťa tam vezmem." v očiach sa mi,objavili iskričky. Toto ešte len bude zábava.....
YOU ARE READING
Princess Or Devil?[Baekhyun]
RandomMark sa rozhodol že do dormu Got7 donesie svoju mladšiu sestru Lu Nah alebo ako ju on volá Luna. Veľmi rada počúva kpop až na Got7 od nich počúva veľmi málo kvôli jej bratovi( aby mu nestúplo ego xD) Lu Nah - 18 (o chvilu už 19) ročne dievča. Mal...