IX- Vyrušený

273 21 1
                                    

Obaja sme sa pozreli tým smerom a spatrili Minu S Yeolom.,, Luna vieš že ťa mam rada, ale traumu o druhej ráno mi spôsobiť nemusíš." teraz som musela byť až na prdeli červená. Keď som sa pozrela na Baeka tak vyzeral že to s nim nič nespravilo. ,, To ste nám to museli prekaziť?" Teraz som sa cítila viav trapne ako pred chvílkou. ,, Dobre ale buďte aspoň ticho. My ideme spať." povedal Yeol, prehodil ruku cez Minu a u žbolo počuť len ich pravidelný dych. Otočila som sa na Baeka. Pozeral sa na mňa. ,, Mám niečo ma ksichte?" nechápavo sa pozrel.,, Nie, prečo?" ,, Lebo sa na mňa stále pozeráš." ,, Ja..len nemôžem uveriť tomu že sme spolu. Je to ako krásny sen. No a ospravedlníš ma na chvílku. Musím na záchod." Tak toto neee. Schválne som sa mu obtrela rukou a rozkrok. Ticho vzdyvhol. Žeby sa mu to páčilo? To je otazka jasne že sa mu to páči. Komu by sa to nepáčilo. ,,Že to nemyslíš vážne?" on sa trochu začervenal. Tentokrát som sa mu optrela kolenom. Chytil mi ruku a zavrčal mi do ucha,, Neprovokuj ma inak je mi jedno že ne tu Chanyeol aj Mina. By si si mesiac nesadla." pobavene som sa na neho pozrela. On ma pohryzol do ucha. Tentokrát som bola ja čo jemne vzdychla. Pritisol sa.mi na pery. Jazykom mi presiel po spodnej pere a potom do nej kusol. To ma donútilo pootvoriť ústa.

Baek

Šancu som,hneď využil. Jazykom som,vnikol do jej úst. Začal som,skúmať neznáme prostredie. Potom sme s jazykmi viedli tretiu svetovú. Možno nevedomky no aj tak sa mi optrela stehnom môjho mužstva. To dievča ma dokáže vyprovokovať tal rychlo a nevedomky. Možno nevedomky. Ako bu som ju tu teraz najradšej zohol. Vnikol do nej a počuval ju sténať moje meno. Ale nechcem to urýchliť. Začal som,znovu zdvíhať jej tričko. Pozrel som jej do oči a uvidel strach. Nechce mi,snáď povedať. ,, Luna ty si ešte...." odvrátila zrak. Asi sa hanbí. ,, Je.mi to trápne." chytil som jej bradu medzi prsty. ,, Chodila si už s niekym?" len prikývla. ,, Tak podla mňa ti to nemusí byť trápne. Čakala si len na to ho pravého." ,, Ale čim ďalej tym viac sa toho bojím." usmial som,sa na ňu. ,, Pri mne sa nebudeš musieť. A zariadim aby tvoje po prvýkrat bolo,tak úžasné že na to tak ľahko nezabudneš. Teda keď to budeš chcieť." ,, Ja chcem aby si bol môj prvý Baekie. Ešte ani pri jednom chalanovi co som mala som sa necítila takto. A to že som,ich mala dosť. A teraz choď na ten záchod keď tak moc potrebuješ." usmiala sa. ,, Za chvílku som späť." pošepkal som jej. Rovnou čiarou som išiel do kúpelne.
S jej menom na jazyku som sa urobil. Poutieral som po sebe a išiel späť za svojou láskou. Keď som k nej prišiel mala v ušiach slúchadla a spala. Bola tak zlatunká. Vytiahol som,jej jedno slúchadlo a dal si ho k uchu. Stale sa tam opakovala Beautiful čo spievam. Musel som sa nad tym pousmiať. Ona je tak nevinné stvorenie. Oproti nej som ja hriešnik. Lahol som,si hneď vedľa nej a pritiahol ju k sebe do objatia. Položil som,si hlavu na jej vlasy a nasával arómu.Pri tom som hned zaspal.
Ráno som sa zobudil a snažil sa nahmatať drobné telo vedla seba. Nikde som ho nemohol nájsť. Očkom som,zbehol po celej izbe. Tý dvaja ešte spali. Pozrel som,sa na čas. Bolo 7:13 a ona je už hore? Vidal som sa ju teda hladať. V kúpelni nebola, tak som,zbehol dole. V obývačke nič. Zaplul som do kuchyne a tam sa mi naskitol velmi pekný pohlad. Lu robila lievance, mala slúchadlá v ušiach, spievala potichšie Radioactive a vrtela bokmi. A ešte k tomu v mojom tričku. Chvilku som sa započúval. Mala naozaj krásny hlas. Čo ine by sa dalo čakať od Markovej sestry. Pesnička sa skončila a zacala sa ďalšia. Tentokrát to bola Faded. To už som však nevydržal. Podišiel som k nej a chytil ju za jej zadok. Trochu nadskočila a hneď na to sa otočila. Dala si von,slúchadla a aj s mobilom ich položila na linku. ,, Dobré ránko láska." povedal som a pritiahol si ju k sebe do náručia. ,, Bré ránko, ako dlho si tam stál?" objatie mi vratila. ,, Nie dlho." zaklamal som jej. Postavila sa na špičku a snažila sa mi dať pusu. Len jej to nestačilo. Tak som,sa zohol trošku k nej a pobozkali sme sa. Ona sa otočila späť k platni a dorobila posledný lievanec. Pitom ju vypla. Veškeré jedlo položila na stôl a začali,sme jesť. Spravila ich dosť. Teda dostatok na to,aby sa z nich najedlo dvanásť ľudí. Do kuchyne vošla Mina a len zdvihla ruku na pozdrav. Sadla si k nám a začala jesť.

Princess Or Devil?[Baekhyun]Where stories live. Discover now