XIII- Už nikdy žiaden alkohol

237 17 3
                                    

Lu Nah

Spravili sme im perník ako pochutenie. Moc jesť podla mňa nebudú a tiež sme prioravili každému pohár s práškom.Už sme mali všetko hotovo. Za lem gati som si k sebe pritiahla Baeka a pobozkala ho. To by nás však nemusel prerušiť prvý prebudený .Sehun sa postavil a hneď utekal na WCko. Ja som zbehla za nim a hladila mu chrbát zatial čo on vracal. Navlhčila som uterák a podala mu ho. On si s nim utrel tvár a pozrel na mňa. ,, Takto si m nemala vidieť." ,, Ale už son ťa videla tak nesmúť. Pod v kuchyni je už pripravený pohár aj práošok." pobedala som čo najtichšie ale tak aby tomu rozumel. Len prikyvol. Ale to robiť nemal. Chytila som ho do náručia a začala ho lutovať. Dakady mi pripomína prerastené babo.
Takto sa pri hajzlovej miske vystriedali všetci. Baek bol,stále opreti o kuchynskú linku a podával všetkym poháre aj s práškom. Keď už sme boli všetci v kuchyni a všrtkym bolo lepšie tak začalo,prehováranie do duše. ,, Ludia vám zakazujem už veškerí alkohol. Pozrite sa ako vyzeráte. Ako trosky. Toto ste chceli? A ty Suho! Od teba som,čakala viac ako len podporovanie ich v tom. Dúfam že ste sa poučili. Už nikdy žiaden alkohol." všetci sa presunuli do obývačky. V kuchyni sme zostali len ja, Baek, Mina a Hyuna. Všetci sedeli okrem mňa. ,, Lu Boha šak si sadni čo tam stojís jak stĺp?" ozvala sa Hyuna. Ja som sa s bolesťami posadila. Navonok som zachvala chladnú tvár. Baek sa ku mne priklonil.,, Prepáč mi to láska mal som,sa krotiť." povedal mi do uška.
,, Ale ja chcem aby tam bolo čisté more." ozval sa Xiumin. Dohodli,sme sa totiž že pôjdeme spoločne na dovolenku. Exo+ Hyu,Mina a ja. Mali by sme isť za tri dni a stále nevieme kam.,, Viete čo,chalani serme na toxa poďme.do,Európy." ozval sa Chen. ,, Ale kde v Európe?" ozval sa teraz Kai. ,, Španielsko!" ozvali sa dievčata. Chalani len prikyvovali. Baby možno majú nasporené ale je si,nenôžem dovoliť moc utrácať. Baek asi,spozoroval môj výraz tváre. Prisunul sa ku,mne a objal ma.

Baek

Konečne sme boli,za celý čas spolu sami.,, Baekie čo mam spraviť s tym domom? " začala Lu. V tom,ma to napadlo,, Čo keby sa k tebe nasťahovali baby? Izieb je tam dosť. Platili by dokopy dve štvrtiny a mala by si aspoň niečo z krku. A ja by som,platil tu jednu štvrtinu. Bolo,by,to,naše hniezdečko,lásky.". ,, Nie to,zas nie... Na zaatenie mam len sa mi,zdá noc velký pre jednu osobu." ,, A čo,tak pre rodinu?" ,,.O akej rodine to hovoríš?" priamo,som,sa naňu pozrel. ,, Pre našu budúcu." zodvihol som sa z postele a nemieril,si,to,na zem k,nej.,, Neni to,nejako,skoro? Ja som,ešte neni propravená." nad tym som sa musel zasmiať ,, Nehovorím ,že teraz ale v buducnosti." pozrela sa na mňa s jej hrejivým úsmevom a objala ma. Našu romanticku chvilku nám musel prekaziť kazišuk obecný ale Chanyeol. ,, Už sa vybralo kam sa pojde." ,, No kam?" spytala sa Lu. ,, Pôjdeme do Barcelony." sánka jej spadla skork až po zem. Chytil som jej ju a dal na pôvodne miesto. ,, Dobre len to si chcel?" Yeol len prikývol a odišiel. ,, Čo keby sme dnes spali u teba Lu?" ,, Podla mňa je to skvelý nápad." zasmiala sa. ,, Tak si idem pobaliť veci na dnešoka a zajtrajšok. Pozajtra už ideme tak si pobalim aspoň kufor." len mi na to prikývla, zdvihla sa a išla mi pomôcť. Lepšie dievča som,si snáď nemohol priať. Zbalil som,si,všetky potrebne veci k neja a ona ma zatial stihla zbaliť na výlet. A to všrtko potrebné. ,, Ako môžeš tak rychlo,baliť?" ,, Som,jednoducho úžasná. Ale.nie mam prax v balení veci." ,, Dobre tak ideme k tebe?" ,, Naskôr oznam chalanom že prideme zajtra večer." dala mi,pusu na líco a išla sa prezliecť. Doteraz mala ešte moje tričko. Ja son,rychlo.zbehol za chalanmi. ,, Hej vy magori zajtra večer sa aj s Lu vrátim. Veci mam pobalené." oma zamrmlali niečo na súhlas. Lu už bola oblečená a práve sa išla obuť. Nasledival som,jej počínanie. Kym sa ona obula ja už som čakal na ňu pred dormom v aute. Podišla k dverám a nasadla si. ,, Čo si dáme na obed?" začala konverzáciu. ,, Tak mne je to jedno. Hlavne nech to,dobre chutí." ,, Tak spravím kuracie rezne." usmiala sa. Až vtedy som,si,uvedomil,že sme pred jej domom. ,, Vydrž spravím ti miesto v garáži." nasledoval som,ju,nech vidím aký poriadok,ide spraviť. Mali tam jedno,auto prikryté plachtov a cez celu garáž bola jej motorka a vzadu boli,ďalšie dve. Nejak ich upratala do,zadu a ja som,tam mohol nacúvať. Zamkla garáž a spoločne ruka v ruke sme sa vydali,do domu. Lu sa vybehla hore prezliecť a zaniesť šaty a topánky čo som jej kúpil. Dolu prišla v mikine 'Tao 68' potom ma čierne nadkolienky a okuliare. Počkať ona ma okuliare?! Prišiel som k nej a nadvyhol jej hlavu. Naozaj ich mala. ,, Od kedy nosíš okuliare?" ,, Tak ja ich nosím zväčša len v škole ale dakedy aj doma.. Prečo?" ,, Si s nimi hrozne zlatunká." ,, Nepreháňaj..." ,, A vidím že maš velmi rada Exo. Zatial som na tebe videl mikinu Luhana a teraz Taa.. Kolko ich ešte máš?" ,, Okrem tých dvoch černych ešte desať ďalších čiernych a dvanásť bielych." vycerila na mňa tie jej zúbky. ,, Tak prečo si dakedy nedáš tu moju?". ,, Tak mám návrch. Dnes večer sa pôjdeme prejsť a obaja si dame mikinu s tvojím menom. Čo na to povieš?"ne sa ten nápad aj celkom páčil. Zohol som sa k jej krku a spravil si tam značku. ,, Môže byť.. Tak a teraz sa pusťme do varenia." len sa nad mojím chovaním zasmiala. Chytil som ju za boky a ona ma viedla do kuchyne. Mäso vytiahla z chladnikčky spolu s vajcami. Od neviem kial vytiahla strúhanku a múku. Zo šuflíku vytiahla kladivko na mäso. ,, Baekie tam nad tebou v skrinke je sol. Potom na pravo od nej su taniere podaj mi dva plytké a jeden hlboký. Potom skrinka čo je pri tvojích nohach tak tam je taka velka tácka. Podáš mi to prosim?" vytiahol som všrtko co mi nakázala. Ona zatial zahriala trubu v ktorej bola už pripravená miska s olejom. Na plytke taniere dala strúhanlu a múku. Do hlbokého dala vajícka a vidličkou ich roztrepala. Potom začala robiť s mäsom. Keď mala jeden kúsok hodovi zavolala ma k sebe. ,, Takto budeš robiť. Najskôr do múky.. Potom do vajec.... Do strúhanky a nakoniec to položíš na tácku." ja som iba prikyvoval že chápem. Onedlho bola takto plná tácka. Prvú várku nahádzala ona. Po chvilke bola hotova a bol rad na mne tam dať teraz mäso. Ale to by som nebol ja keby som posledný kus zle položil. Na ruku mi vyfrkol olej a ja som si myslel že vyletim z kože. Lu pohotovo chytila moju ruku a dala ju pod prúd studenej vody. Druhou rukou ma pohladila po líci.,, Drž ju tu ešte chvilku ja zatial zavrem dvierka od trúby." držal som tam tu ruku ďalšie dve minúty. Dosť to pomohlo. Zatial mi moja láska priniesla lekárnikču. Posadila ma na stoličku a začala mi prezerať ruku. Mal som,tam jemne červenkastú kožu. Vytiahla nejaku mastičku a natrela mi to. Príjemne to chladilo. Na to mi dala obväz.

Lu Nah

,, Bola by z teba dobrá zdravotná sestra. Čo to vlastne študuješ ? " začak ma spovedať Baek. ,, Katedra tanečnej tvorby." kemne som sa začervenala. ,, Inak povedané tanec?" len som,prikývla. ,, Veď to je úžasné. Kolkaty ročnik študuješ?" ,, Som s babami v treťom. Teraz sme skončili prvý polrok." ,, Akp je to možne? Veď iba teraz by si mala byť prvý rok na univerzite." ,, Načo si sa potom pytal v ktorom som ročníku? Preskočila som,dve triedy na strednej." , Takže ešte rok a pol kym skončiš?" ,, Rozmýšlala som,že znovu preskočim rok. Už mi to aj učitelia navrhovali ale nebrala som to nejak moc v úvahu." ,, Mohla by si. Na škole by si bola len pol roka a potom by si si zohnala prácu ako choreografka. Mam nápad! By si mohla robiť v S.Mku so mnou." ,, Baekie nemaj moc hlavu v oblakoch. Je to pekná predstava ale ...Nezobrali by ma tam." ,, Čo ty vieš? A tak preskočis ten jeden ročník?" kvôli nemu by som bola schopná všetkého. Vybehla som si hore pre notebook a priniesla ho dole. Najskôr som,vybrala mäso z truby a potom ho odomkla. Otvorila som stránku školy, prihlasila sa a vyhladala riaditelov e-mail. Napísala som mu ohladom tej ponuky preskočiť ročník. Baek položil hlavu na moje rameno. Sledoval všetky noje kroky. Keď som to odoslala zaklapla som notebook a prihlásila sa cez mobil. ,, Láska poďme sa najesť už som hladný." nad tym sme sa obaja zasmiali.
Po fajnovom obede sme si išli hore lahnúť na chvilku do postele. A keďže Baek je nadržané prasa začal rukou hladiť moju vnútornú stranu stehnien.

Princess Or Devil?[Baekhyun]Where stories live. Discover now